Jump to content

Touran - portbagaj


Extreme
 Share

Postare recomandată

Buna am probleme la deschderea portbagajului. Nu mai vrea. Am mai patit-o odata a tinut vreo 3 saptamani (am putut sa-l deschid) dupa aceea iar nu mai pot sa-l dechid. Please help, mai am pana la service (revizie) si la mine in oras nu este servixe autorizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se da jos contactul din portbagaj(cel pe care apesi sa se deschida) se curarata biluta din el de rugina, se pune un pic de vaselina sau ulei pe ea si gata, se monteaza la loc :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se da jos contactul din portbagaj(cel pe care apesi sa se deschida)

Scuze dar cum il dau ala jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am probleme la deschderea portbagajului. Nu mai vrea. Am mai patit-o odata a tinut vreo 3 saptamani (am putut sa-l deschid) dupa aceea iar nu mai pot sa-l dechid. Please help, mai am pana la service (revizie) si la mine in oras nu este servixe autorizat.

Am un Touran 1.9 TDi de 2 ani. Eu am inlocuit tot mecanismul. Apoi mi-au "cazut" ambele macarale de la geamurile din fata, la interval de 2 saptamini. Plasticul de la minerele usilor s-a exfoliat, desi e versiune Highline. Ma asteptam sa cumpar ceva mai de calitate la cei 25000 Euro pe care i-am platit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a exfoliat daca l-ai zgariat, mi se pare norman , dar daca s-a exfoliat pur si simplu nu stiu ce sa zic, ai avut ghinion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ce vorbesc.

Mi-am dorit mult masina, am fost foarte atent cu exploatarea ei si am intretinut-o cum se cuvine.

Mai sunt detalii care te fac sa-ti spui tot felul de intrebari.

Cert este ca masina germana si-a diminuat constant calitatea.

Lucrul asta e valabil si la alte marci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

la mine e totul ok la Touran. E dept ca in 3 ani am doar 32.000 km si aia 95% in afara tarii. O problema care ma deranjeaza totusi este ca usa pasagerului dreapta fata nu se deschide la primul dublu clic pe telecomanda iar toate celelalte se deschid. Trebuie sa dau de mai multe ori sa o ia si usa aia. sau se deschide din prima de pe butonul de pe usa soferului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Eu am 69.000 km si singura problema care a aparut pana acuma a fost un mic bacanit la roata din dreapta! (au schimbat la d&c oradea - rep. VW biuletele, dar se pare ca nu sunt ele de vina)

In rest in interior e ok , doar ca am pus pe cineva sa-mi desfaca capitonajul portbagajului si mi-a rupt o clema, si acuma la gropile mai pronuntate suna. Am sa incerc sa schimb acea clema. (nu stiti voi de unde as putea sa o achizitionez)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
la mine e totul ok la Touran. E dept ca in 3 ani am doar 32.000 km si aia 95% in afara tarii. O problema care ma deranjeaza totusi este ca usa pasagerului dreapta fata nu se deschide la primul dublu clic pe telecomanda iar toate celelalte se deschid. Trebuie sa dau de mai multe ori sa o ia si usa aia. sau se deschide din prima de pe butonul de pe usa soferului

tebuie verificata codarea cu bit a modulului de confort :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie motorasul care actioneaza inchiderea centralizata. E o problema intalnita de obicei la masinile combi. Sfatul meu e sa desfaci panoul si sa vezi ce zice motoraul. Asemenea simptome le prezinta de obicei cand temperatura este scazuta afara. In rest numai de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat problema. Clema nu era rupta era picata in interiorul capitonajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am patit-o si eu cu portbagajul. Nu mai reuseam sa il inchid (clapeta de deschidere il tinea deschis, nu mai bloca la inchidere). Mi-a rezolvat un nene momentan (a zis ca era o tija care nu se retragea complet). Dar a zis ca poate sa tina intre 5 zile si 5 ani, nu se stie.

Are cineva idee daca se gaseste de cumparat pe la noi sau la dezmembrari pe afara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cred ca sunt facute pentru Europa de Est.Altfel nu pot sa-mi explic de ce nu are o calitate nemteasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Apropos de Europe de Est, stie cineva pe unde mai sunt amplasate fabricile VW? Eu am un Renault Scenic si as fi vrut sa-l schimb cu un VW Touran, dar din cate vad pe acest forum incep sa ma cam sperii. Oare VW a ramas doar o fantoma cu un trecut stralucit si atat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Touran se fac la Wolfsburg parca ii zice. Si sincer sa fiu la touran, in afara de volant aia de la diesel nu prea am auzit sa fie mari probleme. Comparativ cu B6 de exemplu. Unde ma sperii de cite vad. Unii nu au niic, altii le au pe toate :lol:

Ceva greieri, insa nu picat motorul sau cine stie ce. Doar aviasol a avut o problema mai nasoala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in nici un caz VW nu e o fantoma...cred ca pretentiile noastre, ale romanilor, au crescut, dar infrastructura nu ne premite....(drumuri, service-uri, etc...)

OT: asa e la noi, la B6, Kasius "Unii nu au niic, altii le au pe toate "

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, in momentul asta avem pretentii foarte mari. Mi-aduc aminte ce discutii mai erau pe daciaclub.ro referitor la Logan. Acum ma uit inapoi si vad cum Loganul pe care l-am luat pe firma acum 3 ani, merge de rupe si nu are nimic in afara de zgomote si scartaieli, care la vremea cand il conduceam eu ma scoteau din minti si scriam numai lucruri rele pe frum. Dar in momentul asta nu vreau sa mor prost. Nu pot sa accept sa mor fara sa incerc macar o data un VW. Ce o fi, o fi.

Referitor la calitate si fantome, sunt sigur ca si VW are probleme, dar as fi multumit sa aiba mai putine decat ceilalti fabricanti.

Ieri cei de la IBM, care se ocupa de mentenanta la calculatoarele de la firma sotiei mele imi spuneau ca au probleme si merg destul de des cu VW-urile lor in service. Nu am aflat ce probleme au.

La Romtelecom, cu aproximativ 6-7 ani in urma au fost achizitionate 30 VW Passat pentru directori. La numai 2-3 ani, 7-8 din ele au intrat in RK la motor. Am vorbit personal cu unul dintre soferii unui director. Spune ca e adevarat ca o cam forjau, dar nu e o scuza sa moara un motor (pe motorina) de vw asa de repede.

Eu oricum o sa incerc sa am grija de viitorul meu VW, pentru ca daca nici de asta nu o sa fiu multumit, alta varianta nu prea mai am; probabil un Mercedes :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca nici mercedesul nu mai e ce a fost o data, in societatea asta de consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am luat proforma da avans. Luni achit si astept masina prin Februarie. Sa fiu sincer mi-as dori sa intarzie si sa vina prin Martie - Aprilie, ca sa nu o pun sa-noate de noua prin zapada. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am convins: VW este pe zi ce trece mai rau decat o fantoma. Ieri am avut din nou drum prin Ploiesti si am trecut pa la Cardinal Motors sa mai admir VW-urile. Si am avut proasta inspiratie si curiozitate de a da o cheie la un Golf de drive test de 2.0 TDI. BLASFEMIE. Motorul este badjocoritor si umilitor de zgomotos. Imi spuneau cei de la VW ca motoarele de la Audi nu sunt zgomotoase pentru ca sunt "top brand" dar cele de la VW sunt intradevar mai zgomotoase. Masinuta avea doar 16000 Km si motorul pot spune ca este o RUSINE pentru VW. Cel de la Logan este mult mai silentios. Iar la Qashqai, nu mai vorbesc. Cine nu crede poate sa faca oricand un test drive la Nissan si apoi sa posteze aici parerea. Em am facut-o deja si pot spune ca la relanti cu greu iti dai seama intr-un Qashqai ca te afli intr-un disel. Iar in mers poti sa juri ca esti intro masina cu motor pe benzina. Nu vreu sa fiu inteles gresit, nu fac reclama la Qashqai. Cine ne crede poate intra pe www.reno.ro sa vada posturile lui AMDO acolo. Eu sunt foarte impotriva celor de la Nissan din multe alte motive, dar motorul bate de la distanta ORICE DISEL DE LA VW. Ma bucur ca am ales TSI. Prefer sa bag benzina mai multa intr-un motor bun pe benzina decat mai putina motorina intr-un "pacoste de disel VW".

Daca VW va continua sa aiba aceeasi atitudine fata de clienti atunci nu ma mira ca Renault castiga teren pe zi ce trece. Eu nu am avut la Scenicul meu probleme prea mari pana acum si am ales sa iau un VW mai mult din curiozitate; am vrut sa vad si eu ce marfa de masini mai fac si nemtii astia. Dar in iulie am avut un drum in Germania (Erlangen, la nord de Nurenberg) si pentru ca la peste 150 km/h vibra usor volanul am dat o fuga la Service renault de acolo. Cei de la Renault stateau sprijiniti pe prispa si s-au bucurat ca niste copi cand au vazut un client cu probleme mecanice. Inginerul sef service Renault mi-a explicat ca de trei ani presedintele Renault investeste foarte mult in calitate si ei nu prea mai au de lucru. Fapt pe care l-am vazut si eu.

Cred ca in acest moment, VW ar trebui sa dea dovada de mai multa seriozitate si angajament fata de clientii sai.

Numai bine, si eu oricum abea astept sa dau o cheie la viitorul meu Touran - 1.4-TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ce suparat esti. Eu nu cred ca este chiar asa cum zici tu.

Eu de ex la touran nu am schimbat nimic decat consumabile si o maneta de semnalizare si am 85.000 km - nici macar placutele de frana nu le-am schimbat (ca nu o trebuit). Acum imi bate un pic la gropi in partea dreapta da na Romania. Iar in privinta motorului al meu 1.9 tdi pana la 2000 rpm nu se aude aproape de loc in interior, dar dupa 2000 intradevar incepe sa se auda mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca nu sunt adeptul motoarelor diesel. Dar ala de la Golful de 2.0 TDI chiar mi s-a parut zgomotos. Ma gandeam ca pe langa Touranul meu, sa-i iau nevestemii un Golf TDI. Si pentru ca nu prea mi-a placut zgomotul, am dat fuguta la Ford, dar m-am linistit. La Fusion 1,4 Tdi motorul e un pic mai silentios (de, e si mai mic), dar usile se inchid mai rau ca la Logan iar de servo nu mai vorbesc, faci bataturi in palme ca sa invarti volanul pe loc). Asa ca tot un Golfut cred ca o sa iau. O sa merg la intilniri sa vad si altele cum se aud.

Mi-ar fi placut sa aud TDI-ul tau cum se aude dinauntru, dar suntem un pic cam departe unul de altul :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDI-u se aude rau de tot doar cind e frig rau afara. Nu m-as baza prea tare pe cel de drive test.

Si daca vrei sa auzi cum se aude de dinauntru, treci la intilnire joi sa auzi la mosu aici :offtopic: Nu e rau deloc, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDI-ul este intr-adevar cam in urma ca si tehnologie fata de Coomn-rail, din aceasta cauza si VW incepe sa schimbe motoarele Diesel.

Acum conteaza foarte mult si cum este insonorizata masina, la Touran chiar au facut o treaba f buna.

TDI in schimb consuma putin si nu e pretentios la motorina (cel putin 1.9).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

caut si eu o broasca inchidere hayon, ma poate ajuta cineva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!