Jump to content

Probleme fabia 1.4 (motor cod AME)


danubius
 Share

Postare recomandată

salutare

am un prieten cu o fabia care are niste probleme...masina e 1.4 benzina 50kw cod motor AME din 2001...

la scanare cu vag comul apar urmatoarele:

Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia

Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 37 44 46 56 69

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 047 906 033

Component: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ47

Coding: 00061

Shop #: WSC 13765

TMBMB46Y213207439 VWZ7Z0Y3292512

3 Faults Found:

16556 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value

P1141 - 35-00 - -

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0110 0101

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC

Controller: 6Y0 820 045

Component: Klimaanlage X0760

1 Fault Found:

00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)

30-00 - Open or Short to Plus

dupa stergerea erorilor nu a mai aparut cea cu senzorul de temp si clima (pana nu e pornita clima din nou)

masina se comporta ciudat adica relantiul pica din cand in cand pe la 500rpm dupa care revine si in oras consuma cam 14-15L :screwy:

ce ar putea fi? astept sfaturi...

NU ARE MAF ci doar MAP si la scoaterea mufei de la el apare:

Control Module Part Number: 047 906 033

Component and/or Version: 1,4l SIMOS3PB G00HSSJ47

Software Coding: 00061

Work Shop Code: WSC 13765

Additional Info: TMBMB46Y213207439 VWZ7Z0Y3292512

1 Fault Found:

17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground

P1156 - 35-00 - -

si nu mai apar deloc celelalte erori...

multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu nu...am urmarit si citit topicul respectiv....el are masina de la 45kkm si acum are 68kkm...

totusi cred ca e alTceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ramane senzorul ala de temp. :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E motorul cehesc -> distributie cu lantz OHV - deci distributia nu ar trebui sa fie cauza.

Si eu spun ca este senzorul de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala era eroare intermitenta si de o saptamana nu mai apare....dupa stergerea codurilor de eroare nu mai apare niciunul dar dupa pornirea motorului si accelerat de cateva ori apare prima data cel cu

17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value

P1141 - 35-00 - -

si apoi dupa un timp in care se circula un pic cu masina apare si :

16556 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

senzorul de temp nu a mai aparut deloc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value

P1141 - 35-00 - -

Apare la multe AME - foarte ciudat. Si la Akebono e la fel, nu stiu daca a rezolvat cumva treaba asta.

16556 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

Asta e de la sonda lambda - mi se pare ca exista ceva readiness codes pt asta.

Si totusi eu spun ca e senzorul de temp - boala cunoscuta la motoarele de 68CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil senzorul de temp. de pe corpul termostatului (G62) sa indice mai putin decat in realitate si astfel comp. sa comande un amestec mai bogat. Si la mine a facut figuri, cand indica bine, cand nu, pana a crapat de tot. Mai nasol a fost ca era iarna si la pornire indica ca motorul e cald, si evident nu porneam nicicum pana nu scoteam mufa de la sonda, dupa care o lua la sfert de cheie. Daca a dat erori, clar e dus, boala veche la fabia. Avident daca comp vede motorul rece, sa cosnume mult. Eu zic sa'l schimbi si sa vezi dupa aia daca mai da eroare. Parerea mia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nu stiu daca te ajuta, dar si masina mea face la fel (gasesc erorile in VagCOM) din cand in cand, foarte rar ce-i drept. Insa masina merge impecabil.

Sunt erori intermitente, le sterg, 3-4 luni nu apar si apoi pot sa reapara sau nu. Toate AME fac asa, si cred ca provine de la o necorcordanta in implementarea sistemului de acceleratie. Se comunica eronat pozitia acceleratiei, de acolo rezulta amestec gresit si sonda zice valoare implauzibila. Oricum este intermitenta si doar logata aceasta eroare. Probabil, deducand valoare implauzibila, nu declanseaza pentru acea valoare calculul.

Referitor la sonda de apa, eroarea pe care am avut-o eu era alta, "temp coolant ....".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la el apare dupa fiecare pornire...

nu stiu ce sa zic sau sa caut...daca ar aparea la 3-4 luni nu ar fi problema...

si mai si consuma ca naiba 14-15 in oras si 8-9 afara.... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temp, nu costa mare lucru si elimini un suspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value

P1141 - 35-00 - -

The official VAG documents say:

- Check Throttle Body

- Check Throttle Pedal Position Sensor

- Check Intake Air System for Leaks

Adica verifica corpul cu accleratia, clapeta, senzorul de pozitie al pedalei, eventual daca nu trage aer fals. Daca ii dai de capat please zi'ne si noua ce a avut. Merci

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumverific acele piese ca plasticul deasupra e prins il suruburi cu cap inbus pe galeria admisie...si la primul care am incercat sa il desfac s-a rupt :blink:

mai departe nu am mai avut curaj sa mai incerc ca nu sunt curios sa isi cumpere o noua galerie de admisie...

deci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Ai incercat sa desfaci suruburile alea cand era cald motorul? La mine cand e cald este aproape imposibil sa le desfaci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca s-a rupt unul dintre cele 4 suruburi, acum trebuie desfacute si celelalte si eliminat cel rupt. Neparat sa-si cumpere si garnitura de hartie de sub ansamblul clapetei. Sper sa nu se fi rupt si filetul.

Trebuie dat jos si vazut daca/cum se poate scoate filetul care s-a rupt. Acele suruburi sunt introduse cu pasta de sigurantare. Trebuie batut usor in capul surubului si apoi desfacut. Nu necesita forta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

STOP JOC!

Iar facem un topic colectiv cu probleme in general? Tot ce nu are lagatura cu problema lui danubius trebuie separat.

Rog un moderator sa desparta topicul. Mercic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici a ramas in discutia doar problema lui "danubius".

Problemele semnalate de "Godfather" - martor combustibil si de "angel" - zgomot toba au fost mutate ca topic-uri separate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Titlul topicului este de asa natura incat atrage de la sine dezvoltarea intr-unul general ;) .

Sugerez modificarea lui in: "Probleme fabia - erori amestec".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult

asa este am incercat cand motorul era cald...stupid me...totusi imi este frica sa mai incerc chiar cu motorul rece...

dar ramane de vazut, o sa imi iau inima in dinti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!