Jump to content

Probleme motor (Touareg 7L)


Virgil-M
 Share

Postare recomandată

am scanat acum aproape o luna un VW Touareg si am gasit urmatoarele :

Friday,02,June,2006,18:52:49

VAG-COM Version: Release 512.4-UD

MSM

Chassis Type: 7L - VW Touareg

Scan: 01 02 03 05 06 08 09 11 15 16 17 18 19 1C 22 29 32 34 36 37

39 46 47 55 56 57 64 65 68 69 6C 6E 75 76 77

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Part No: 7L0 907 379 C

Component: ESP ALLRAD MK25 0107

Coding: 0006401

Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 05: Acc/Start Auth.

Part No: 3D0 909 135 J

Component: Kessy 6400

Coding: 0000234

Shop #: WSC 31414

Part No: XXX XXX XXX XX

Component: ELV XXXX

2 Faults Found:

00668 - Supply Voltage Terminal 30

009 - Open or Short to Ground

00087 - Terminal 30 for Starting Relevant Consumers

009 - Open or Short to Ground

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC

Part No: 7L6 907 040 D

Component: CLIMAtronic R/L X 2714

Coding: 0001030

Shop #: WSC 31414

4 Faults Found:

00668 - Supply Voltage Terminal 30

002 - Lower Limit Exceeded

01336 - Data Bus for Comfort System

004 - No Signal/Communication - Intermittent

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)

013 - Check DTC Memory

01207 - Control Module for Auxiliary Heater (J364)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect.

Part No: 7L6 937 049 K

Component: 2703

Coding: 0103676

Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:

00907 - Intervention load Management

000 - -

-------------------------------------------------------------------------------

Skipping Address 15-Airbags

-------------------------------------------------------------------------------

Address 16: Steering wheel

Part No: 7L6 953 549 B

Component: Lenks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca aici e problema:

Address 01: Engine

Part No: 070 906 016 F

Component: R5 2,5L EDC 0000SG 5221

Coding: 0001172

Shop #: WSC 10139

1 Fault Found:

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 000 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Asta inseamna ca injectorul 2 nu functioneaza. Nu stiu daca e Touaregul e benzina sau motorina, nu am fost atent. Ar putea fi stricat: injectorul, bujie, bobina de inductie, fisa bujie.

Asta este motivul pt care scoate si fum, deoarece benzina/motorina este nearsa in cilindrul 2 si de aici rezultatul cu scosul fumului.

Ma gandesc ca poate berbecii au schimbat degeaba ECU. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e diesel

am uitat sa spun, innainte de a schimba ECU nu pornea de loc nici demarorul nu invartea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum zice si @istef, si eu zic ca de acolo e problema, de altfel log-ul este destul de clar. Tot ce se poate ca ECU sa fi fost schimbat degeaba. Nu stiu de ce nu s-a facut o diagnoza dinainte, in fine. trebuie veificate contactele la injector prima data dupa care, eventual sa se schimbe cu totul. Anyway, daca masina este in garantie nu trebuie sa-ti bati tu capul cu astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modul de depistare a defectului se face in felul urmator:

se inlocuieste fisa de pe cilindrul 2 cu una de pe alt cilindru si se verifica cu Vag-Com-ul daca s-a schimbat eroarea pe celalalt cilindru. Daca s-a mutat eroarea e clar, fisa defecta.

Daca nu, aceeasi operatiune se face si cu cilindrul si se verifica daca acesta functioneaza sau nu.

Evident ca daca e in garanatie, nu trebuie sa iti faci prea multe probleme, dar trebuie sa ai grija sa nu iti schimbe maine poimaine si jantele sau airbag-urile zicand ca asta e cauza :screwy:

Pe bord nu apare aprins martorul de Check Engine? De obicei trebuie sa se aprinda la eroarea 16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa caut un mecanic sa dam capacele jos, sa ajungem la injectoare eventual sa le schimbam intre ele sa vedem daca se muta eroarea la alt cilindru . in garantie e doar piesa schimbata (ECU) restul alti bani alta distractie ...

nu se aprinde pe bord martorul Check Engine.

sebica79

diagnoza am facut innainte de a schimba ECU (2iunie) si dupa schimbare (27iunie), sunt mai sus.

multumesc pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat capacele ,2 de plastic 1 de aluminiu si am verificat mufele de la injectoare, sunt in regula, ca sa schimb 2 injectoare intre ele e vorba de scule mai speciale si m am oprit . i am recomandat propietarului sa se duca la service . a zis ca fara Bacau. ce service recomandati

Brasov ~130Km

Piatra Neamt ~140Km

Roman ~100Km

Focsani ~90Km

multumesc

Modificat de Virgil-M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in piatra neamt am auzit la f multa lume de cineva(mai exact pe la roznov) cristi grigorcea parca, eu unul personal nu am ajuns pe la el dar am aflat ca a lucrat la reprezentanta vw in germania si nu am auzit decat lucruri bune, dac ai nevoie de nr lui pot sa intreb pe cineva si til dau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o parere ...totusi cred ca calculatorul de motor pe care lau schimbat ei era defect pt ca la prima diagnoza (rog sa va uitati) calculatorul de motor nici nu apare (testerul nu la gasit sau identificat) incepe direct de la 03 abs ;) dar daca ne uitam in prima diagnoza se poate sa aveti majoritatea de aici dreptate ca a fost schimbat degeaba pt ca in toate modulele si mai cu seama in 19(cel mai destept calc de pe masina) spune lipsa comunicare cu aproape toate sistemele intermitent...eu as crede dupa cum si este salvat ca bateria era descarcata sub 10 volti de aici toata lipsa de comunicare...parerea mea... :)

00668 - Supply Voltage Terminal 30

00087 - Terminal 30 for Starting Relevant Consumers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Pana acum singura parere apropiata de pertinenta este cea alui vioelectric....legat de fum (zi-ne o culoare)...poti sa verifici BIP-ul injectorului..si vezi daca e blocat, si daca e de demontat...doar la reprezentanta se baga.... vezi ce motorina are(desfa filtrul), vezi daca nu mananca antigel (fum alb si dulceag la miros). Dar la 3 saptamani in care masina nu a pornit (ECU la pascut) e posibil sa se fi blocat un injector... te descurci tu....daca nu te descurci....asta e:))) :D

Te rog nu mai folosi bold inutil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut all , am si eu o problema la motor, se aude dupa ce se incalzeste motorul ... undeva la 1300 - 1400 turatii mers spre relantii un zgomot ciudat , daca turez sport nu se mai aude sau daca trec de 1500 turatii .... e ca si cum ar fi o piulita intr`o cutie metalica agitata bine ... un sunet subtire dar care se aude foarte tare ... ma poate ajuta cineva ?

am un touareg r5 2008 - 22000 km si imi scoate fum rau daca ii dau mai sport demarajele, chiar si in depasiri ... la 100 km imi murdareste bara ! ce sa fie ?

Multumesc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

mie asa mi se auzea la un diesel inainte sa ma lase turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara,si eu am un Touareg R5 2,5 TDI din 2006 care scoate fum negru mai ales cand o calc mai tare.Am scos-o din service joia trecuta unde am avut-o pentru schimbarea pompei de apa si am constatat ca scoate mai rau fum si ca ii curge si uleiul de la transmisie..Astazi au venit macanicii sa vada despre ce este vb si au zis ca pe langa faptul ca au uitat nu stiu ce semering sa-i puna mai are si trei bujii arse!

Sa ma gandesc ca scotea fum negru asa de rau si de la cele 3 bujii arse?Vreau sa mentionez ca odata cu pompa de apa au schimbat si toate filtrele de aer,motorina s a m d plus ulei si lichide de racire,bla bla si scotea mult mai mult fum dupa ce am scos-o din service!As fii mai linistita daca ar fi de la bujiile arse problema!

Poate ma linisteste cineva ca m-am cam speriat avand in vedere ca nu am dus-o la un service oarecare si am platit si f multi bani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu fumul nu este in niciun caz de la bujii. La diesel bujiile nu functioneaza in timpul mersului normal, ci doar la pornire si cand este mai rece afara mai merg o perioada pentru a ajuta la incalzirea motorului mai rapida. Deci fumul nu are legatura cu bujiile incandescente, la benzina putea avea, dar aici nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,si eu am un Touareg R5 2,5 TDI din 2006 care scoate fum negru mai ales cand o calc mai tare.Am scos-o din service joia trecuta unde am avut-o pentru schimbarea pompei de apa si am constatat ca scoate mai rau fum si ca ii curge si uleiul de la transmisie..Astazi au venit macanicii sa vada despre ce este vb si au zis ca pe langa faptul ca au uitat nu stiu ce semering sa-i puna mai are si trei bujii arse!

Sa ma gandesc ca scotea fum negru asa de rau si de la cele 3 bujii arse?Vreau sa mentionez ca odata cu pompa de apa au schimbat si toate filtrele de aer,motorina s a m d plus ulei si lichide de racire,bla bla si scotea mult mai mult fum dupa ce am scos-o din service!As fii mai linistita daca ar fi de la bujiile arse problema!

Poate ma linisteste cineva ca m-am cam speriat avand in vedere ca nu am dus-o la un service oarecare si am platit si f multi bani!

Hello again,daca ar avea probleme cu injectoarele nu ar fi trebuit sa se vada la diagnoza facuta?acest Touareg l-am preluat in iunie anul acesta,printr-o preluare de leasing si i sa facut o diagnoza la PBN fara sa fi aparut ceva probleme,totusi am ramas in scurt timp cu masina in camp pentru ca sa ars pompa de apa! Asa am ajuns cu ea in service,am spus acolo si de fumul pe care il scoate si ma gandesc ca ar fi treb sa se vada, inca o data pusa pe tester,daca ar avea probleme cu injectoarele dar nu au spus nimic despre asta.Am inteles tot de la dansii ca si arderea pompei de apa se datoreaza neintretinerii corespunzatoare a autovehiculului si ca am avut noroc,ca am oprit la timp inainte sa se caleze motorul.Deci,in afara de pompa de apa arsa nu avea si alte probleme,totusi ea scoate fum negru mai rau decat inainte.Am inteles ca exista un aditiv special pentru desfundarea injectoarelor?Sa incerc si cu asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sensul discutiei din acest topic as avea si eu o intrebare...

Posed un Touareg V6 TDI , fabricatie 2007 , 30.000 km parcursi (90% in aglomeratul Bucuresti).

Nu are nici un fel de problema (alerta pe computerul de bord , lag , relanti suspect , lipsa putere ,etc, etc) si nu se manifesta in nici un fel suspect insa tevile de esapament sunt efectiv negre , daca dai cu degetul pe interior ramai cu negreala fara sa te fortezi prea mult.

Care poate fi cauza acestui fenomen , avand in vedere ca masina este echipata cu Filtru de particule (DPF) ?

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF-ul retine particule iar din cand in cand le 'arde'.

Cenusa - negreala depusa pe tevi e normala pana la urma. Tine pana la urma de regimul in care s-a circulat cu masina. Daca masina a circulat mult la viteze mici (oras de exemplu, offroad) si eventual subturat, arderea motorinei nu a fost completa si mai sunt depuneri pe evacuare. Daca masinile ar circula doar in regim cruising pe drumuri nationale sau pe autostrada si poluarea ar fi mai mica si depunerile pe evacuare mai putine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns , Diesel.

Este adevarat ca , asa cum am spus , peste 90% din cei 30.000 km au fost facuti in Bucuresti....deci oarecum se explica!

Oricum , cand va veni vremea reviziei (cam peste 7500 km conform Computerului de Bord) , voi efectua si o diagnoza la reprezentanta (just in case...).As face aceasta diagnoza eu insumi (am instalat VCDS 908 cu licenta pe Laptop) dar nu am inca cablul HEX-CAN+USB necesar pentru interfata....

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@busywoman: Recomand efectuarea unei noi scanari si postarea rezultatului (a erorilor) astfel incat sa putem interpreta codurile de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@busywoman: Recomand efectuarea unei noi scanari si postarea rezultatului (a erorilor) astfel incat sa putem interpreta codurile de eroare.

Multumesc foarte mult B--NOX,o sa mai fac o diagnoza ca sa fim siguri ca nu mai sunt si alte probleme! Sper sa nu,dar din pacate mi-am cam pierdut increderea in marile service-uri auto,care dupa ce mi-au dat masina mai stricata decat era,trebuind sa o duc inapoi la ei pt ca pierdea uleiul de transmisie,acum au adus-o si fara capacele cu sigla vw de la jante.Reparatie care sa facut dupa ce am dus cea de a doua cheie a masinii pt ca pe prima o uitasera in masina si usile sau blocat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie asa mi se auzea la un diesel inainte sa ma lase turbina.

Andrei , are 40 000 km si e in garantie , oare sa ma lase turbina acum ? nu se simte nimika diferenta de tras , iar fum ... si acum mai face la fel , reprezentantza imi spune calm ca ... asa e r5 si ca e de la motorina ... sa o dau reaqu de motorina ca am testat peste tot ... cum bag picioru in ea mai violent cum las fum in spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut all , am si eu o problema la motor, se aude dupa ce se incalzeste motorul ... undeva la 1300 - 1400 turatii mers spre relantii un zgomot ciudat , daca turez sport nu se mai aude sau daca trec de 1500 turatii .... e ca si cum ar fi o piulita intr`o cutie metalica agitata bine ... un sunet subtire dar care se aude foarte tare ... ma poate ajuta cineva ?

am un touareg r5 2008 - 22000 km si imi scoate fum rau daca ii dau mai sport demarajele, chiar si in depasiri ... la 100 km imi murdareste bara ! ce sa fie ?

Multumesc ...

are un sunet de fluierat sau sirena?

a fost resoftata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are un sunet de fluierat sau sirena?

a fost resoftata?

Nu nu , nu a fost resoftat ! despre sunet ... nu e nici de sirena nici de fluierat ... nu stiu cum reaqu sa spun ... e ca si cum ai baga o pietricica intr`o cutie de metal si ai agita cutia , dar nu foarte repede ... nu stiu cum sa zic ... dar vad ca face mai rar acum .... vreau sa o resoftez .... e mare si bleaga !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S`o ia reaqu de turbina ... cand bag picioru in ea se duce, e in garantie, are 40 000 km ! NU E DIFERENTA fara de cum tragea la inceput , oricum ... vreau sa o vand si sa iau un v6 ... sau sa o formatez, o duc la revizie la 45 000 ... sa se uite aia peste tot ... chit ca dorm cu ei in service ... oricum astia de la Buc sunt mari lenesi si scumpi ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!