Jump to content

cum functioneaza 'stabilizatorul' de relanti


ManiacuV6
 Share

Postare recomandată

M-ar interesa cum functioneaza: in impulsuri sau inchis/deschis(ca o electrovalva)

Multumesc de raspunsuri!

In impulsuri. Cea in cauza, are in interior un arc care o tine inchisa, si o singura bobina. Cand o alimentezi fara intrerupere, ea (supapa) se va deschide total. Prin alimentarea cu tensiune cu factor de umplere variabil (sau mai pe romaneste, in impulsuri), ECU o va tine deschisa exact cat trebuie. Arcul face cealalta jumatate de treaba. :blush:

Am spus mai devreme cea in cauza, deoarece sunt variante care au 2 bobine (3 pini) care sunt alimentate, tot cu factor de umplere variabil, in contratimp. Una trage s-o inchida si alta s-o deschida. Acestea nu au arc precum cea pe care ai pus-o in poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate functiona in modul inchis/deschis???

sAU NU STITI UN MODEL DE ASTFEL DE 'SONDA' ce functioneaza in modul inchis/deschis?

Multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca il alimentezi la 12v sta deschis si la 0v sta inchis. Poate vrei sa spui daca nu functioneaza cu tensiune variabila 0-12v si sa se inchida si deschida partial in plaja aia de tensiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma refer la faptul ca doresc sa il folosesc ca pe o electrovalva. (inchis sau deschis) Problema e insa daca bobinajul e proectat sa reziste.

Spre exemplu la motorul tau codres_ali ce dispozitiv e de reglat relantiul? Una ca cea de care vorbesc?

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am un dispozitiv asemanator pt reglat ralantiul. Poti sa-l alimentezi linistit la 12v ca nu se strica, doar asa scrie si pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insa una e cand fuctioneaza la 12 V (in 'impulsuri') si alta e ca sta alimentat atat timp cat motorul e rece. nu?

E ca si cum ai lua o pompa de benzina (model ce se pune in rezervor) si ai folosi-o in aer . NOrmal ca cedeaza deoarece e proiectata sa lucreze in benzina (asa se asigura racirea)

Chiar nu stiu ce sa zic :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primul rand nu stiu ce vrei tu sa faci cu el. Daca il lasi alimentat cu orele nu se stie daca rezista. As putea sa fac un test cu al meu si sa-l bag la 12v sa vad cat se incinge. Oricum la chestii de cateva minute merge sigur ca m-am mai jucat si eu cu el si n-au fost probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vreau sa ma apuc de o injectie programabila. Acum sunt in stadiul de a clarifica problemele. De aceasta injectie se ocupa si baietii de la subforumul AIRCOOLED.

Daca sunteti de acord facem un topic pe tema injectiei programabile. E simplu de facut si e PROGRAMABILA. Ii faci tu hartile de amestec.

>Senzorul< de care vorbesc trebuie sa ramana alimentat pana se incalzeste motorul.Atat. Dupa aia nu mai are treaba :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!