Jump to content

Probleme martori de bord


Mscatul
 Share

Postare recomandată

@gabriel

Singurul sfat bun este sa faca un singur drum: la service.

Acolo sa faca controlul dinamic al presiunii de ulei. Daca acolo este totul ok atunci se poate gandi la senzori sau probleme electrice.

Senzorul pentru care ai dat codul este cel de 0,7-1bar, dar mai este unul de 0.3 bar si el aprinde becul cand este presiunea mica (la turatii scazute).

Recomandarea ar fi sa nu o mai foloseasca pana nu stie de la ce este (eu unul as duce-o remorcata) pt. ca daca este intr-adevar de la presiune ulei atunci este deranj mare: cuzineti, arbore cotit, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupo_bv poti sa-mi spui te rog si mie in momentul cand voi face o verificare a presiunii la ulei cu un manometru in ce parametri trebuie sa se incadreze,cu motorul avand temperatura de 90 grade, la relanti si de exemplu la 2000 rot/min. Motorul meu este 1.4 Aex si inca ceva unde se pune manometrul in locul sondei de pe chiulasa ?pentru ca eu o alta sonda nu am gasit si am inteles ca ar trebui sa mai fie una in zona filtrului de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai clar scrie in manual, ti-am extras cateva pagini.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare ! Am si eu o problema ciudata cu un G3 GTD, din `92, motor AAZ. Ieri dimineata, dupa vreo 50 de km de mers, a "picat" acul de la turometru, s-a aprins martorul de la baterie, iar cel de la ulei palpaie intr-una, fara a afecta in vreun fel functionarea motorului. Am mai facut cateva drumuri, si parea ca problema "se rezolva", dar iar aparea. Am crezut ca este vorba de ceva contacte. Le-am curatat toate, care le-am gasit, dar degeaba. Daca puteti, va rog sa ma ajutati cu vreun sfat. (Precizez ca aceasta problema am avut-o si acum trei ani cand am cumparat masina. am fost la un service, si aia au rezolvat-o spunand ca era vorba doar de un contact. Acum, problema este ca service-ul respectiv s-a inchis)

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unul din cele 2 fire subtiri care intra in mufa mica de pe alternator nu face contact bine sau e intrerupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si u o problema becul de la frana de mana ramane aprins dupa pornire,astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!