Jump to content

Probleme martori de bord


Mscatul
 Share

Postare recomandată

am fost azi cu masina la service si i-am facut schimbul de ulei si sa verific de unde pica ulei si au descoperit baieitii de la service ca era o supapa valva sau cum naibi io spune ca-s cam atehnic acea de care e legat martorul de bord de ulei care verifica compresia motorului. Am schimbat piesa si se pare ca nu mai curge,dar cum depasesc ~60 de km/h sau la un anumit timp incepe sa se aprinda si sa tiuie becul de la ulei.Am sunat la ei si mi s-a spus ca trebuie resetat calc de bord ca atare i-am scos bornele am lasat-o asa vreo 5 min si i le-am pus la loc.Ghinion tot asa imi face mentionez ca masina este un WV MK3 1.4 ABD monopunct pe benzina din 1994 cheala fara aer servo etc.

Pls daca stie cineva vreo rezolvare ca m-a disperat becul ala. :blush:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Nu cu borna se reseteaza computeru de bord in primul rand si in al doilea rand nu are nici o treaba becul de la ulei cu resetarea bordului. Daca bordu nu e resetat scrie cand pui contactu IN00, IN01, IN02 depinde de caz adica te avertizeaza ca nu a fost schimbat, in nici un caz nu se aprinde becul de ulei. Cred ca ai alta problema si anume cred ca pierzi preziunea la ulei sau nu ai destul ceea ce nu cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
am fost azi cu masina la service si i-am facut schimbul de ulei si sa verific de unde pica ulei si au descoperit baieitii de la service ca era o supapa valva sau cum naibi io spune ca-s cam atehnic acea de care e legat martorul de bord de ulei care verifica compresia motorului. Am schimbat piesa si se pare ca nu mai curge,dar cum depasesc ~60 de km/h sau la un anumit timp incepe sa se aprinda si sa tiuie becul de la ulei.Am sunat la ei si mi s-a spus ca trebuie resetat calc de bord ca atare i-am scos bornele am lasat-o asa vreo 5 min si i le-am pus la loc.Ghinion tot asa imi face mentionez ca masina este un WV MK3 1.4 ABD monopunct pe benzina din 1994 cheala fara aer servo etc.

Pls daca stie cineva vreo rezolvare ca m-a disperat becul ala. :lol:

Cred ca cei de la service nu ti-au pus o sonda corespunzatoare! Du-te la un magazin bun cu talonul masinii si ia exact ce scrie la catalog. Sunt vreo 7 tipuri de astfel de sonde de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da face la fel si cu canectorul sondei scos cred ca o sa o desfac maine sa ma uit la ea. Spuneti-mi si mie daca stiti vreun magazin bun prin bucuresti.Deja o sa ajung la nebuni ce sunetul ala in cap (tiit tiit ...).Si apropo imi apare la pornire in02 cum se reseteaza chestia asta.Am gasit sarumana

Modificat de Mscatul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presupun ca e vorba de sonda de presiune mai mare nu? :Driver:

nu-ti face asa la 60 de km/h.. e vorba de turatie si implicit de presiunea uleiului.

La fel patisem si eu doar ca la mine era firul impuscat (la sonda).. cum treceam de 2500rpm (nu retin exact) incepea sa tzipe martorul.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum pot verifica si eu daca e impuscat firul ca face cam la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai uite o chestie.. la mine, fiind firul dus, cand puneam contact (fara sa pornesc) becul de ulei clipea in loc sa stea aprins. Intr-un final m-am prins si eu ca cele 2 sonde trimit intr-un fel semnale intermitente acelui martor, pe contact, si astfel ramane aprins...

Daca tie nu-ti clipeste pe contact e mai probabil sa fie sonda aiurea si sa nu 'citeasca' presiunea cum trebuie?

Trebuie verificat foarte atent codul sondei fata de cea originala... sa fii sigur ce ai cumparat... sau ce va trebui sa cumperi.

Sper ca n-ai lasat sonda veche in service? :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt 2 sonde de ulei una care e pe chiulasa si este contact fata de masa cu motorul oprit iar cel de pe filtrul de ulei este contact fata de masa atentie cu motorul pornit ! cu motorul oprit este ca si intrerupt,daca dupa pornire acest bulb nu deschide la masa atunci o sa bazaie chestia aia electronica din bord.

sau mai simplu acolo la filtru trebuie sa fie bulb cu soclu alb iar la chiulasa cu soclu negru :D si eu cred ca nu au pus un bulb corespunzator...dar daca sunt asa cum am zis atunci sigur nu este presiune de ulei

ps cand pui contactul becul la baterie se aprinde? si apoi la pornire se stinge?

Modificat de vioelectric
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat problema acum cateva zile schimband sonda (cea de pe motor) cu una corespunzatoare ca parametrii concluzia ar fi ca daca nu te pricepi idiotii astia de vanzatori si-ar vinde jumatate de familie pt o suma acceptabila

multumesc de ajutor

Modificat de Mscatul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut! am si eu o problema cu martorul de la baterie...cel care arata daca incarca alternatorul sau nu. La mine nu se aprinde nici atunci cand pun contactul!

Asa ca am verificat firul care pleaca de la senzorul de la alternator si l-am gasit intrerupt, l-am legat inapoi si tot nu merge!

De la ce sa fie? Masina e un golf 3 motor 1.6 AEE multipunct! Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! am si eu o problema cu martorul de la baterie...cel care arata daca incarca alternatorul sau nu. La mine nu se aprinde nici atunci cand pun contactul!

Asa ca am verificat firul care pleaca de la senzorul de la alternator si l-am gasit intrerupt, l-am legat inapoi si tot nu merge!

De la ce sa fie? Masina e un golf 3 motor 1.6 AEE multipunct! Multumesc anticipat

nu am verificat ca nu stiu cum, trebuie sa demontez bordul??? sau e alta modalitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai ceasurile trebuie desfacute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am verificat ca nu stiu cum, trebuie sa demontez bordul??? sau e alta modalitate?

Si dupa ce le demontez cum veific becul?

E bec normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bec normal e dioda LED.

Daca dai ceasurile jos poti verifica punind pe pinul 13 din mufa cu 28 de pini un +12v (plus) iar pe pinul 16 tot din mufa de 28 de pini un -12v (minus). Daca se aprinde becul problema e in alta parte. Daca nu, trebuie sa desfaci ceasurile si sa verifici ledul si traseele.

Modificat de cristi-bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde poti sa ai modelul de ceasuri cu bec nu cu smd-uri. Pana nu desfaci nu ai de unde sa stii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceasurile cu becuri sunt alea de la motometer parca(au banda aia de jos cu martorii pe alb si ceasurile de apa si benina de raspund greu la punerea contactului)

ceasurile pe smd sunt alea de raspund imediat la apa si benizina cum ai pus contactul si au martorii de jos de pe banda aia fara sa se vada pictogramele alea (apar numai in momentul camnd ai pus contactul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceasurile cu becuri sunt alea de la motometer parca(au banda aia de jos cu martorii pe alb si ceasurile de apa si benina de raspund greu la punerea contactului)

ceasurile pe smd sunt alea de raspund imediat la apa si benizina cum ai pus contactul si au martorii de jos de pe banda aia fara sa se vada pictogramele alea (apar numai in momentul camnd ai pus contactul

ok...o sa ma apuc azi sa le dau jos si sa le verific!

Revin sa va spun ce am rezolvat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok...o sa ma apuc azi sa le dau jos si sa le verific!

Revin sa va spun ce am rezolvat!

Gata sa rezolvat, am desfacut ceasurile si am constatat ca imi lipsesc cateva becuri binenteles ca si de la martorul baterie.

Noroc ca am avut unu sa il pun acolo!

Mai am o intrebare...daca completez toate becurile alea e posibil sa mai imi functioneze ceva martori?

Adica de la benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai loc pentru cel de benzina este foarte posibil sa functioneze :) (atunci cand intrii pe rosu, pe rezerva se aprinde)

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am adaugat becul la martorul de benzina si nu functioneaza. E modelul acela de bord care afiseaza pictogramele doar cand pun contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema ca cea din primul post (masina unui amic)insa nu se manifesta la fel.

Omul are un golf 3 1,6 benzina si a schimbat ceasuri sonde de ulei si presiune de ulei dupa cum zice el si pompa de ulei.

A schimbat ieri a treia oara uleiul si filtrul cu unul mai bun.

Problema este ca dupa ce se incalzeste un pic cand coboara la relanti la semafor se aprinde becul de ulei .

Voi ca va pricepeti mai mult la acest tip d emasina ce imi recomandati.

El zice ca masina trage grav si nu mananca ulei deci poate fi o sonda proasta?

Cum o testez, ce ar trebui s aarate pe tester sau pe un aparat de masura.

Daca ii pune firul la masa zice ca licare continuu.

Codul piesei puse este:6ZL003259481

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna . Am o problema cu un martor pe bord, e cel de preincalzire specific motoarelor diesel. Problema e urmatoarea: pun contactul=> se aprinde becul si in loc sa se stinga, palpaie (intermitent) iar motorul nu porneste . Am avut noroc si a pornit de vreo 2-3 ori iar dupa ce s-a incalzit motorul s-a stins si martorul. Asta a aparut dupa ce am schimbat placutele si discurile de frana pe fata. Pana atunci nu am avut probleme si chiar inainte sa ma apuc de schimbat placutele si discurile, trebuia sa i-mi duc masinuta pe un loc mai drept (in fata casei e panta si nici din greseala nu am vrut sa o rastorn). Important e ca atunci cand am mutat-o nu avea nimic. Deci problema a aparut dupa ce am terminat schimbul. Ceva pareri? eventual mai concrete si incerc tot ce pot. nu vreau so bag in service pt ceva ce si eu as putea face :P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!