Jump to content

Probleme schimbat placute de frana la golf lll


vlady_zch
 Share

Postare recomandată

Am vrut azi sa schimb placutele de frana la masina din semnatura. Totul a fost ok pana am vrut sa destrang surubul cu cap inbus, constatand cu stopoare ca i-mi scapa din lacasul lui, fiind uzat...nu am reusit nicicum. Dati-mi va rog o idee ca nu am chef sa stau dupa unu si altu. :)

Modificat de ZCH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 2 solutii: 1) folosesti o masina de gaurit si gauresti capul surubului.

2) incerci sa folosesti un mox sau ceva de genul pentu a incerca sa desfaci surubul. Poti folosi si un pic de antigel(am auzit ca ar ajuta in cazul ruginii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi dar masina de gaurit nu intra acolo si cealalta varianta nu o inteleg. Nu este rugina acolo...am sprei de rugina daca-i cazul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca era un surub cu inbus normal? Nu cumva este un profil stelar specific vw. Din cate imi amintesc, la golful 2 pe care l-am avut etrierii erau cu suruburi cu profil stelar (am trait o experienta unica prin strangerea suruburilor cu inbus normal de catre un mecanic parat- am ramas fara frane!!!). Acelasi profil stelar era si la planetare la flansele dinspre cutie.

Daca profilul este distrus ti-as sugera doua variante:

- spray degripant lasat cateva minute si cu o daltita mica incerci sa creezi o crestatura pe marginea surub in care tot bati in sensul de desfacere

- introduci un inbus de sacrificiu in capul surubului si dai doua puncte de sudura (ai grija cand sudezi - scoti bornele bateriei!)

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da....mersi...o sa incerc asa cum ai zis....sper sa nu ajung la varianta cu sudatul. Da, sigur e inbus normal, jos merge...e vorba de inbus de 6!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am crezut si eu prima data ca e inbus normal, dar nu am luat uin calcul faptul ca nu am fost eu primul care incearca sa desfaca acel surub - cine stie cati mecanici parati au bagat un inbus nepotrivit care a ras crestaturile ...

Incerc sa caut o foto sa vedem cum arata suruburile originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt imbus de 6. Eu am reusit cu spray penetrant si o daltita.

La planetare sunt intr-adevar in stea

Modificat de Raf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

Bate cu "japca" un imbus de 7 mm si cu siguranta va merge ajutat bineinteles de spray-ul degripant din dotare.

Pregateste-te din timp cu alte suruburi similare bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cum un cap de surubelnita dreapta sa fortez, in final l-am rupt....nu am reusit si am renuntat ca deja ma enervasem prea tare si sigur ma razbunam pe masina pana la urma. Maine sunt plecat, asa ca poimaine voi incerca din nou sau voi face programare la service.

Sunt constient ca trebuie sa ma pregatesc cu un alt surub ca numa la unu e problema.

Multumesc tuturor care au postat aici. Intotdeauna e bine sa sti ce variante ai!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu imbusul de planetara sau vezi ca sint imbusuri in 5 colturi si il bagi fortat

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit asa cand am scimbat placutele. Asa ca m-am pus si am taiat surubu cu o panza dupa care l-am inloucuit cu unu normar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit asa cand am scimbat placutele. Asa ca m-am pus si am taiat surubu cu o panza dupa care l-am inloucuit cu unu normar.

aceasi problema am avut-o si eu acu vreo o luna si...

singura solutie a fost sa "transform" inbusul adika sa crestez (cu o panza de fierastrau) pt a desface cu o surubelnita...care de fapt a ajuns sa fie o placuta de otel care cu ajutorul ciocanului a desfacut vechiul imbus transformat

am stricat la imbusuri transformate si alte scule, asa ca mergi pe ceva sigur daca vezi ca nu se clinteste

deci iti trebuie sa ai suruburile cumparate inainte de operatiune

PROST SISTEM....... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

PROST SISTEM....... :lol:

Sistemul nu e prost, la majoritatea masinilor nemtesti si nu numai, e asa, insa neamtul cand schimba placutele de frana are imbusuri calite nu ca stifturile noastre, iar cand umbla la placute schimba si acele imbusuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am sudat o piulita de ciotul de imbus, apoi am aplicat niste ciocane si muuult wd40../ desfacut cu inelara. mi-a fost foarte greu insa sa gasesc altele, pe la dezmembrari le arunca...ca nu se gasesc in nici un chip, eu am adus din germania;)

sfatul meu e sa nu bagi sub nici o forma masina de gaurit ca strici mult. incearca metoda mea, e la sigur am mai folosit-o cand am rupt un prezon de la galeria de evacuare.

Modificat de deluca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am sudat o piulita de ciotul de imbus, apoi am aplicat niste ciocane si muuult wd40../ desfacut cu inelara. mi-a fost foarte greu insa sa gasesc altele, pe la dezmembrari le arunca...ca nu se gasesc in nici un chip, eu am adus din germania;)

sfatul meu e sa nu bagi sub nici o forma masina de gaurit ca strici mult. incearca metoda mea, e la sigur am mai folosit-o cand am rupt un prezon de la galeria de evacuare.

daca pui sudura acolo va trebui sa schimbi toate garniturile dupa....

mai indicat este sa ii faci crestatura si sa-l desurubezi cu surubelnita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bate in laterale cu o daltita si un ciocan nu prea mare pana se desface, eventual foloseste si Spray, dupa schimba suruburile cu altele de acelasi fel, eventual second-hand, in niciun caz sa nu folosesti suruburi romanesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru astfel de probleme eu folosesc o trusa de ''soricei''. Trusa contine, pe linga inbus inca doua profile diferite. Poti alege un alt profil pe care il introduci fortat, cu ciocanul, si modifici hexagonul. In felul asta poti desface cu usurinta surubul, iar in caz ca nu ai alt surub il poti refolosi stringindu-l la loc cu acelasi profil. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sincer sa fiu, de atunci circul asa ca am vazut ca defapt mai mergea putin deoarece a frecat numa putin marginea de la disc care este putin mai afara (uzura). Aseara a inceput sa faca urat...asa ca azi ma vad nevoit sa aplic metodele voastre. O sa incerc prima data cu un imbus de 7 dupa metoda lui @Sorin Golf 3 cabrio si daca nu reusesc asa voi incerca metoda lui @emil, care mi se pare cea mai sigura.

Multumesc tuturor care au postat. O sa va anunt cum am rezolvat in final.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa-l desfac dar nu am schimbat inca placutele. L-am trimis pe tata-meu la un prieten de-al lui sa-mi faca rost de presa ca nu o gasesc.

Solutia: am folosit un cap stelat mai mare (nu m-am uitat de cat). Am incercat cu imbus mai mare dar nu exista de 7 decat speciale. Am pilit unul de 8 dar tot degeaba. Oricum am reusit....asta e important! Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!