Jump to content

schimb amortizoare


maxxim
 Share

Postare recomandată

a venit momentul sa-mi schimb si eu amortizoarele si dupa cate am vazut pe acest forum, nu prea sunt detalii despre acest lucru..

vreau sa va mai intreb, ce trebuie sa mai schim odata cu amortizoarele?

pe fata flansele..

pe spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe fata: amortizoare (eventual arcuri daca este nevoie), flanse si facut geometria, obligatoriu.

Pe spate: amortizoare (arcuri daca este cazul) si flanse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in plus in cazul in care nu iti vin amortizoarele cu asa ceva limitatoarele de cursa si protectia anti-murdarie pt tija amortizorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in plus in cazul in care nu iti vin amortizoarele cu asa ceva limitatoarele de cursa si protectia anti-murdarie pt tija amortizorului.

limitatoare de cursa? exista asa ceva separat? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

o intrebare de necunoscator: ce sunt flansele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:beer: de ce e musai facuta geometria la schimbarea amortizoarelor? care e legatura dintre capete de bara si amortizoare?

flansa e un suport din cauciuc si metal care se pune in captul de sus al amortizorului, ea vine bagata in lonjeron si nu e la vedere. se desface de sus din compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:beer: de ce e musai facuta geometria la schimbarea amortizoarelor? care e legatura dintre capete de bara si amortizoare?

Nu cred ca suntem :( ! Daca da scuze!

Geometria presupune reglarea mai multor unghiuri. Amortizorul se prinde de fuzeta cu 2 suruburi cu slit pentru reglaj. Daca se umbla aici se modifica unghiul de cadere(cred ca asa ii spune) care duce la dereglarea geometriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat ieri bascule, amortizoare, bielete antiruliu, bucse bara stabilizatoare, capete de bara si bielete directie, si azi ma duc la geometrie, dar nu imi dau seama care e acel slit din fuzeta. la mine partea inferioara a amortizoarelor e prinsa in 2 suruburi mari.

raspunsul e util si pt mine si pt cel care a inceput tocpicul.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La Golful 2 jamba amortizorului are suruburi simple fara excentric, iar schimbarea amortizoarelor nu necesita geometrie daca inainte de schimbare era buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!