Jump to content

Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Cum se scoate rulmentii? Am inteles ca nu se poate desface.

 

maxresdefault.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti bucsa din partea stanga,scoti rulmentii ,curati toate elementele,pui rulmenti noi SKF ,sertizezi o bucsa noua ...si o sa mearga o viata daca lipesti carcasa si nu mai intra apa in el .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se taie cu un dremel fara a se afecta axul

Daca nu ai posibilitatea sa sertizezi alta bucsa nu o sa-l mai poti folosi

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Inseamna ca la montare trebuie strunjit o bucsa noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie bucsa noua si sertizata in patru laturi ,altfel nu tine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu se gaseste in magazin. Nu e o problema mi-l fac la munca la strung. Ramane pe data viitoare.

Am desfacut motorasul din spate partea soferului. Era gripat si carcasa rupta. Am pus-o intr-o solutie degripanta, dupa am uns-o. Carcasa am lipit si montat la loc. am schimbat garnitura, era ciupita. Din ce am observat garnitura este prea gros si intra fortat carcasa, poate de aceea se crapa. Am pus garnitura mai subtire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e de la aluminiu care oxideaza ,se umfla si crapa carcasa. 

Ia un oring nou OE,elimina tot oxidul de aluminiu din lucul unde vine oringul ,pune vasilina cupru si motorasul o sa intre perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am facut, numai ca am pus o garnitura putin mai subtire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,am schimbat recent placutele si discurile pe spate,neavand vcds am pus motorasul direct la batterie sa imi retraga pistonul dar nu s a retras

Am desfacut motorasul de pe etrier,a m pus in menghina etrierul si cu bormasina am invartit in dreapta,pistonul tot nu s a retras decat după ce l am inpins cu un liver 

Diagnosticul e clar...pistonul e gripat,nu am erori ,frana nu ramane blocata dar in schimb discurile spate sunt fierbinti

Etrierele actuale au tinut fix 3 ani (60-70kkm)

 

A reconditionat cineva doar  pistonul etrierului? Eu am incercat acum 3 ani si nu mi a reusit operatia,etrierul pierdea ulei

 

 

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/28/2014 at 11:19 AM, F l o r i n said:

Nu ai ce sa reglezi... din pacate. Cand te-o lasa, nu mai poti nici sa pornesti masina.... si atunci o sa schimbi corpul pompei, cu totul.

 

Ti-am atasat poza cu pompa, se vede si mufa de la senzor

post-30007-0-03754400-1417166340_thumb.j

Va salut domnilor. Daca se poate un raspuns.

Acum ceva timp, aproape un an, am avut butonul de la frana de mana defect si am decis sa nu il schimb atunci tocmai pentru ca nu o foloseam> bineinteles am mers cu martorul aprins in bord, P-ul galebn taiat. Acum vreo doua luni mi s-a stricat si popa de ambreiaj si am mers cu masina la un service unde mi-au inlocuit-o; tot acolo mi s-a spus ca trebuie sa inlocuiesc si switchul de la ambreiaj, ca de asta sta p-ul aprins, dar eu ca ma stiam cu butonul defect am refuzat

Acum 2 zile mi-a ajuns so butonul original, l-am inlocuit, frana merge perfect, in schimb p-ul inca este aprins, si se pare ca switchul trebuie inlocuit asa ca am facut comanda de unul nou.  Problema este ca m-am dus sa il ridic si mi-a ajuns ceva de genul:download.jpg.b5310315e33476050925c60e964db3dc.jpg  care se defineste ca un " clutch sensor" si nu "clutch switch".

 

 

eu ma asteptam la ceva de genul switchului de la pedala de frana. Gresesc eu?

 

 

p.s. baietii de la autokarma nu reusesc sa il gaseasca intre piesele lor, si nici eu nu l-am gasit pe schemele de pe realoem.me

 

Merci anticipat pentru raspunsuri

Modificat de mbaxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta seamana cu senzorul de la pompa de ambreiaj,ce ti au dat ei tie

EPB-Frein-Main-lectronique-Parking-Commutateur-De-Frein-Bouton-Pour-VW-Passat-B6-C6-CC-G1CG.jpg_640x640.jpg

butonul il poti comanda si de la reprezentanta

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scz, am fost eu ambiuguu.  am butonul, trebuie sa schimb switchul

 

"Acum 2 zile mi-a ajuns so butonul original, l-am inlocuit, frana merge perfect, in schimb p-ul inca este aprins, si se pare ca switchul trebuie inlocuit asa ca am facut comanda de unul nou"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,daca ai eroare pe swich ul de la pedala de ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ala e switcul intradevar, sa ma duc sa il ridic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,ala e ...vine montat pe pompa de ambreiaj

eu am luat recent pompa de ambreiaj cu tot cu senzor,piesa Oem a costat vreo 80 de euro

la fel iti recomand OEM ca senzori,asa stai fara griji....si cu asta ma opresc aici ca suntem off topic din moment ce nu discutam de butonul de la frana de mana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Am un Passat B6 din 2007 cu Auto Hold din fabrica. As vrea sa pot activa functia Auto Hold permanent, sa nu se mai dezactiveze la oprirea motorului. Banuiesc ca trebuie schimbat calculatorul franei electrice. Acum am pe masina modulul cu codul 3C0 907 801 B. Intrebarea este daca se poate face aceasta modificare si daca da, ce modul imi trebuie.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu nu se poate realiza din calculator. Daca-mi amintesc bine, se poate face cu un modul pe care l-a realizat un coleg de pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/13/2018 at 1:18 PM, trflorin said:

Salut!

Am un Passat B6 din 2007 cu Auto Hold din fabrica. As vrea sa pot activa functia Auto Hold permanent, sa nu se mai dezactiveze la oprirea motorului. Banuiesc ca trebuie schimbat calculatorul franei electrice. Acum am pe masina modulul cu codul 3C0 907 801 B. Intrebarea este daca se poate face aceasta modificare si daca da, ce modul imi trebuie.

Multumesc!

Nu e suficient doar inlocuirea modulului franei de mana - trebuie si alte ceasuri, de facelift.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! 

Acum imi dau seama ca nu am dat toate datele problemei. 

Florin, am facut retrofit la ceasuri de B6 facelift, deci clusterul exista si functioneaza perfect. Fiind de B6 facelift, toate optiunile din meniu sunt acolo unde trebuie. 

Acum, revenind la problema initiala: calculatorul franei electronice. Am gasit un calculator generatia a treia 3C8 907 801 A. Din ce am citit sunt cele montate pe B6 facelift si suporta codare pentru Auto Hold.

Imi poate confirma cineva daca e asa si daca suporta activarea Auto Hold din meniul ceasurilor?

Multumesc!

 

Modificat de trflorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele noi, de facelift - suporta - sunt cele care au carcasa de plastic negru

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!