Jump to content

Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Ideea e ca butonul meu inca merge..si de asta ma gandeam sa nu am surprize pana apuc sa il schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

mda... dupa pompa de combustibil... butonu P. Ieri seara cand am ajuns acasa nu s-a mai activat frana de stationare. Azi de dimineata am sunat la service. Aveau butonul pe stoc.

Schimbat in ~1 ora - cost final: 251 lei (Autoworld cluj)

Ce mai era pe lista?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce nu l-ai schimbat singur? Este o procedura banala!

Daca il cumparai, fara sa il montezi in service, nu te costa mai mult de 120 ron.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pretul piesei a fost de 159 lei. si da... de fiecare data promit sa nu ma mai intorc acolo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am patit si eu: " fault electronic parking brake" (P)- martor cu galben ramas aprins. Prima data acum trei zile. Azi iarasi.

Ciudat e ca la mine apare numai in mers nu si inainte de pornirea de pe loc. Martorul (P) sta aprins o vreme si din cand in cand apare mesajul: " fault electronic parking brake..bla bla". Apoi se stinge si totul e ok cateva zeci de minute, dupa care problema se repeta.

Am parcat masina de cateva ori si am actionat frana de deget si functioneaza ok (cupleaza si decupleaza normal). Lumina butonului de frana functioneaza si ea normal. Din pacate nu mi-a picat fisa sa ma uit la AutoHold si la ESP daca martorii de la butoane sunt aprinsi sau nu. La bord nu e decat (P)-ul aprins.

E oare vestitul buton de vina? Imi sugerati o rezolvare in afara de mersul la reprezentanta?

Merci anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tot trebuie sa treci pe la reprezentanta sa-ti cumperi butonu', iar pt schimbat poti sa-l faci si tu ca nu`i greu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tot trebuie sa treci pe la reprezentanta sa-ti cumperi butonu', iar pt schimbat poti sa-l faci si tu ca nu`i greu :D

Cum pot sa stiu daca e butonul? Frana cupleaza si decupleaza normal de la buton. In ultima vreme martorul (P) din bord se aprinde chiar cand pun contactul si asa ramane tot timpul. Bineinteles ca nu mai functioneaza AutuHold-ul (nu mai pot sa-l activez de la butonul de langa schimbator). Sa fie acest buton cauza?

In afara de cele mentionate mai sus masina se comporta normal (inclusiv frana de deget si de picior).

PS: Am DSG, daca asta are vreo importanta in acest caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu-ti mai merge nici AutoHold-ul, atunci problema poate fii si pe calculatorul de sub cotiera centrala (calculatorul de frana de mana)

Ai scanat masina recent cu VAG-Com-ul ?!

Sunt curios ce erori ai.

In 90% din cazuri, problema franei de mana se limiteaza doar la buton, pt ca cedeaza primu'

RAR aud probleme pe modulul de comanda al franei :lol:

Ai fii primul de-aici :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PARDON!

cum sa fie primu?

Eu am schimbat DOUA COMPURI de frana de mana..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, rectific, al doilea :D

La mine, problema s-a limitat doar la buton; si a fost schimbat din timp cand inca facea doar mici "figuri", fara sa patesc sa ma lase in drum.

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,sunt nou aici si este primul topic pe care il pun. Sut detinatorul unui Passat B6, fab 2007 achizitionat de nou din germania. Am patit si eu aceasi problema cu frana de mana. Am fost la reprezentanta VW Romania (Porsche) si cei de acolo mi-au spus ca este modul (calculatorul) de frana de mana, care costa in jur de 600 euro. La prima vedere foarte scump si nu am inteles cum de si-au dat iei seama imediat ca acela este stricat.

Am avut un drum in germania si bineinteles ca m-am dus la reprezentanta acolo. Surpriza mare, calculatorul nu are cum sa se strice....deci cu o resetare si o resoftare s-a rezolvat problema..iar ca un cost 160 euro. Deci, pt cei care detin passat si au aceasta problema, mergeti la reprezentanta si spuneti-le sa va resofteze masina, iar totul se rezolva.

O zi buna.

N-a comentat nimeni acest post....

Ce parere aveti, poate sau nu sa se defecteze calculatorul?

Inca n-am fost la cineva cu VAGCOM sa vad ce erori da. Stiti cum e: atata timp cat singurul incenvenient e pe BC semnalul (P) si totul functioneaza normal (in afara de AutoHold, pe care oricum nu l-am prea folosit) tot aman rezolvarea. Poate daca nu ma arunc si mai astept idei de la voi, nu voi cheltui aiurea pe piese care se dovedesc ulterior ca le-am schimbat degeaba si ca nu se rezolva problema.

PS: Asa am patit cu turbo, am schimbat o gramada de senzori si cablaje, dar problema s-a rezolvat cu curatarea turbinei.

Modificat de Michi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca n-am fost la cineva cu VAGCOM sa vad ce erori da. Stiti cum e: atata timp cat singurul incenvenient e pe BC semnalul (P) si totul functioneaza normal (in afara de AutoHold, pe care oricum nu l-am prea folosit) tot aman rezolvarea. Poate daca nu ma arunc si mai astept idei de la voi, nu voi cheltui aiurea pe piese care se dovedesc ulterior ca le-am schimbat degeaba si ca nu se rezolva problema.

Exact ce va spuneam....

Dupa ce m-a stresat 3 saptamani, acum vreo doua zile, in timpul mersului, eroarea a disparut asa din senin (cum a si aparut) si totul merge ok, inclusiv AutoHold-ul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

De doua zile tot am probleme cu frana asta de mana sau de deget ...

Mi-a aparut P-ul taiat pe bord din senin, cu frana de mana pusa. De indepartat nu s-a mai putut nici cu VAG-COM, tot reaparea, P-ul nu disparea.

Dupa ce am luat contactul si l-am pus la loc si-a revenit.

Problema e ca tot reapare :

Uite ce duda am :

Address 53: Parking Brake Labels:

Control Module Part Number:

Component and/or Version:

Software Coding:

Work Shop Code:

1 Fault Found:

02443 - Control Head

008 - Implausible Signal - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11101000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Reset counter: 240

Mileage: 45248 km

Time Indication: 0

Date: 2010.07.25

Time: 13:09:37

Freeze Frame:

Voltage: 11.90 V

Count: 46

Deci nu cred ca ar fi problema de la switch, mi-e teama ca e din calculatorul de frana.

Sper sa nu aibe vreo legatura cu :

Address 03: ABS Brakes Labels: 3C0-614-095-C2.lbl

Part No SW: 3C0 614 095 K HW: 3C0 614 095 K

Component: ESP 440 C2 H015 0001

Revision: H015 Serial number: 0657205080

Coding: 0013569

Shop #: WSC 00028 028 00001

1 Fault Found:

02840 - Wake-Up Line from Central Convenience Module

008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 2

Reset counter: 157

Time Indication: 0

Care apare ocazional.

In fine, ideea e ca butonul e de 2 ani schimbat, nu e nici macar zgariat !!!

De aceea l-am si schimbat.

Am vazut pe un site german ca au facut recall pt asa ceva. Aia de la VW AG fac resoftari la calculatorul de frana.

Pe rosstech gasesc asa :

02443 - Control Head

02443 - Control Head: Implausible Signal

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Possible Causes

When found in VW Passat (3C):

Wiring and/or Connector(s) from/to Button for Electro Mechanical Parking Brake (E538) faulty

Button for Electro Mechanical Parking Brake (E538) jammed/faulty

Possible Solutions

When found in VW Passat (3C):

Check Meas. Value Block (MVB) 007.1

Check Wiring and/or Connector(s) from/to Button for Electro Mechanical Parking Brake (E538)

Check/Replace Button for Electro Mechanical Parking Brake (E538)

Special Notes

When found in VW Passat (3C):

Check Technical Product Information (TPI) 2016824.

Faza nasoala e ca nu gasesc TPI 2016824 !

Butonul va spuneam ca nu are urma de zgarietura in 2 ani.

Ce-i drept actionez butonul de minim 8 ori / zi, 6 zile / sapt.

Probabil ca o sa scot si bateria sa vad daca se calmeaza asa, o sa pun si butonul vechi sa vad daca mai face si o sa-mi montez si auto-hold.

Sa fie vreo problema pentru ca am recodat 17-instruments ca sa nu mai am bip-aitul de centura siguranta ?

Dar codarea am facut-o acum o saptamana.

Daca tot am probleme o sa resoftez calculiciul.

Treaba asta nu as vrea s-o fac la reprezentanta ci personal dar nu am softul.

Stie cineva cum fac rost ?

Cunostinte, etc ?

Merci.

Nicu.

Modificat de Nick.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai intereseaza pe cineva, mi-am pus butonul pe care-l aveam din inainte, mai exact era produs in 2005 nu 2008 ca asta si merge.

Azi dau comanda de buton/fire pt a-mi monta autohold, pt codari am vag-com.

Cine vrea sa-i fac codarea PM.

E super zgariat butonul ala, nu mai face nici macar click atunci cand il apesi dar mergeeee !!!

Asta "nou" clickaie ca la balamuc dar nu merge, asa ca pana una alta, sa nu mai folosesc mizeria asta de buton imi pun autohold si gata.

Drum bun !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine vrea sa-i fac codarea

Posteaza te rog codarea care trebuie facuta. Daca avem nevoie sa o putem gasi cu usurinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza te rog codarea care trebuie facuta. Daca avem nevoie sa o putem gasi cu usurinta.

E in modulul 53 la coding 07, din 11 il faci in 12 si Do it !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vechea problema cu frana blocata si martorul galben aprins, deocamdata de maniera intermitenta si aleatorie.

Am schimbat deja o data butonul, nu mult timp dupa cumpararea masinii, macar de data asta a tinut mai mult (aproximativ 3 ani). Multumesc pentru multiplele precizari ca nu se schimba greu, nu sunt deloc adeptul 'reparatiilor in fata blocului', mai ales raportat la un alt stil de viata decat cel din Romania, dar chiar nu am timp sa ajung in service si intr-adevar e ceva banal. Asa ca nevasta-mea, care are program mai leger, a trecut inaintea sedintei de shopping de dupa-amiaza pe la VW si mi l-a luat cadou (27 de euro), spre stupefactia celor de la service care ma programau deja pentru inlocuire. Data viitoare... ca injectoare nu m-apuc sa schimb.

Ne vedem pe rubrica de probleme tehnice urmatoare :icon_thumright: Confirm ca atunci cand merge, masina merge excelent, dar respecta cu religiozitate (nu stiu daca sa-i spun germana :D trendul reparatiilor de aici, pe forum.

O seara buna si multumesc inca o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vechea problema cu frana blocata si martorul galben aprins, deocamdata de maniera intermitenta si aleatorie.

Cum pot sa stiu daca e butonul?

Frana cupleaza si decupleaza normal de la buton. In ultima vreme martorul (P) din bord se aprinde chiar cand pun contactul si asa ramane tot timpul. Bineinteles ca nu mai functioneaza AutuHold-ul (nu mai pot sa-l activez de la butonul de langa schimbator). Sa fie acest buton cauza?

In afara de cele mentionate mai sus masina se comporta normal (inclusiv frana de deget si de picior). O perioada de cateva zile defectul a disparut si totul a mers normal. Acum apare intermitent. Ciudat este ca, asa cum am spus, frana cupleaza si decupleaza normal de cate ori actionez butonul.

La tine asa erau simptomele?

PS: Am DSG, daca asta are vreo importanta in acest caz.

Modificat de Michi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot sa stiu daca e butonul?

Frana cupleaza si decupleaza normal de la buton. In ultima vreme martorul (P) din bord se aprinde chiar cand pun contactul si asa ramane tot timpul. Bineinteles ca nu mai functioneaza AutuHold-ul (nu mai pot sa-l activez de la butonul de langa schimbator). Sa fie acest buton cauza?

In afara de cele mentionate mai sus masina se comporta normal (inclusiv frana de deget si de picior). O perioada de cateva zile defectul a disparut si totul a mers normal. Acum apare intermitent. Ciudat este ca, asa cum am spus, frana cupleaza si decupleaza normal de cate ori actionez butonul.

La tine asa erau simptomele?

PS: Am DSG, daca asta are vreo importanta in acest caz.

Mai mult ca sigur ca butonul e dus.

Acolo sunt doua switcuri unul de normal deschis si altul de inchis.

Uneori merg/cupleaza/decupleaza, alteori nu.

Asta e semn ca trebuie sa-l schimbi. Cel mai nasol moment e ca are pretul ~ 150 lei iar de schimbati ti-l poti schimba singur intr-un minut.

Vezi sa nu patesti ca mine care m-a "anuntat" din timp iar pe mine nu m-a interesat si m-a lasat pe la munte si nu se mai debloca nici cu centura de siguranta decat cu luat/pus contactul.

Bine ca m-a adus acasa ca acolo s-a crizat de tot si nu s-a mai deblocat pana am schimbat butonul.

Faza buna e ca acel buton se poate repara (cost 50 lei) cei interesati PM.

Salutari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari,

Iata ca mi-am montat si buton de auto-hold.

Faza mai nasoala e ca dupa ce-l actionez, cu centura pusa, functioneaza corect dar nu ramane actionat dupa ce scoti centura te dai jos deschizi poarta de ex, te bagi la loc in masina pui centura, frana de mana se decupleaza, dar acum e faza tare ca NU se mai cupleaza automat auto-hold , trebuie sa apas butonul din nou.

Si la voi e asa, e normal sa fie asa ?

As vrea sa fie mereu actionat !

Exista vreo codare speciala ?

Merci.

Nicu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E perfect normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Azi am testat acest buton (Auto-Hold) pe un Passat CC cu DSG si butonul de Auto-Hold ramanea "apasat" si dupa ce opreai motorul sau decuplai centura.

O fi din cauza ca e DSG ? Desi nu trebuia sa fie asta o cauza ...

Cine poate confirma sau infirma ?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Cum pot sa stiu daca e butonul?

Frana cupleaza si decupleaza normal de la buton. In ultima vreme martorul (P) din bord se aprinde chiar cand pun contactul si asa ramane tot timpul. Bineinteles ca nu mai functioneaza AutuHold-ul (nu mai pot sa-l activez de la butonul de langa schimbator). Sa fie acest buton cauza?

In afara de cele mentionate mai sus masina se comporta normal (inclusiv frana de deget si de picior). O perioada de cateva zile defectul a disparut si totul a mers normal. Acum apare intermitent. Ciudat este ca, asa cum am spus, frana cupleaza si decupleaza normal de cate ori actionez butonul.

La tine asa erau simptomele?

PS: Am DSG, daca asta are vreo importanta in acest caz.

De 2 saptamani nu mai am probleme. Defectiunea s-a remediat singura. E pentru a doua oara cand se intampla asa. Sper (bat in lemn, cum se spune) ca de data asta sa nu mai apara. Cum spuneam, si-a revenit de 2 saptamani, am facut un turneu de 2500 km prin tara si n-a mai aparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar cu testerul. Se pune electronic intr o pozitie pentru inlocuit placute de frana spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am postat pe topicul" Probleme si rezolvari rapide " cum se poate repara butonul de Parking, nu mai dati atatia bani la Porsche. E aproape banal, daca nu reusiti va stau la dispozitie. Cat despre forumistii care iau bani din astfel de lucruri si nu le pun AICI ca sa stie toata lumea...RUSINE. Dea aia se numeste forum, ca sa ne ajutam nu sa facem afaceri. Problema cu butonul de parcare e veche si stiuta la VW , nu schimbati calculatoare sau alte minuni. Cat despre schimbatul placutelor pe spate, se face acasa cu o mufa pereche cu cea de la motoras si o baterie(eu am una de scuter). Nu apar erori si se schimba fara probleme. Daca nu se retrage pistonasul , ajutati-l putin prin rasucire. Pistonasele de pe masinile cu ABS se destind prin rasucire, pentru a putea sa lucreze secvential. Bafta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!