Jump to content

Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Multumesc frumos. problema e ca eu sunt in Germania si nu am posibilitatea sa fac o diagnosticare. cam peste 1 luna vin acasa. are ceva daca merg asa cu masina, adica cu erorile astea mentionate mai sus? sau daca pot face macar sa nu imi mai beepuie in urechi...ca e foarte inervant.

 

din pacate, alta varianta nu mai ai... incearca (daca ai de unde sa faci rost de imprumut/test) cu alt buton de frana. Altceva fara o scanare, nu poti face - sa vedem exact unde este problema

 

salutari, vreau sa-mi montez zilele astea autohold(pt masina din semnatura), pe langa altele, imi poate spune cineva daca acest cod este ok  3C0 927 227 B ?

si daca se poate o documentatie cu modul de instalare, legat de fire si codari pe vag.

 

poftim aici, ti-am atasat un DIY. 

 

Daca mai ai intrebari, te rog sa le postezi in topicul dedicat si vorbim acolo.

Passat 3c b6 Auto Hold DIY.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze greseala mea, multumesc @F l o r i n, @Al Bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un passat b6 am tras cu vag pistonasele am schimbat placutele la roata dreapta cand sa trec la cea de pe stanga nu a mai vrut sa traga pistonasu lam tras cu curent pe mufa si am eroarea asta pe vag :02432 supply voltage for left parking brake motor iar pe acel etrier nu mai merge deloc frana de mana,am verificat curentul pe mufa cand apesi pe buton si vine 1 volt iar pe etrierul dreapta cel bun vine aproape 6.

Modificat de tudorpd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil e gripat motorasul. Si eu am avut eroarea aia, carcasa motorasului fisurata si umezeala infiltrata. Se poate reconditiona, sunt postari in care e descris procesul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ti-am raspuns a fost din experienta proprie, eu nu am incercat direct cu fire de la baterie.. doar am reparat fisura si am curatat bine ansamblul acela, apoi a mers ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Presupun ca are mai mare forta daca ii dai curent direct cu fire..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea am ce sa-ti zic mai mult decat ce am spus deja.. Daca dai un search in topic-ul asta o sa vezi ca multi si-au reconditionat motorasele cu probleme, si e o solutie care tine mult si bine. Pe scurt: demontezi, cureti angrenajul din interior cu ceva spray de curatare (de ex wd40), lipesti eventualele fisuri ale carcasei (eu am folosit Bison power adhesive cu 2 componente: rasina si intaritor), cureti suprafetele de imbinare si montezi la loc. Treaba de 15 minute daca te ajuta dexteritatea, plus timpul de intarire a lipiturii daca e cazul.

Modificat de nyrol5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Eu am un passat din dec 2007 si ca sa actionez frana de mana apas odata pe buton...si s o dezactivez am doua variante1 daca nu am centura pusa apas frana de picior dupa care apas butonul de frana de mana si 2 daca am centura pusa se dezactiveaza singura. Eu zic ca sa fi sigur sa ne intalnim daca esti din Bucuresti si sa il punem butonul meu, care este reconditionat de mine si functioneaza perfect pe masina ta si sa vedem daca e de la buton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut carcasa si are inauntru un ghidaj pe un ax ,ghidaju ala daca se intepeneste nu mai reuseste sa invarta motorul axul...dar din pacate e element de siguranta si daca il scoti nu mai sta cum trebuie in locul lui...deciii alt etrier am crezut ca il pot salva dar nu se mai poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti pune poze cu el?

Eu nu am gasit pana acum etrier de passat care sa nu mai poata fi reconditionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

 

Cand se activeaza DRL pe FOG, FOG-ul se aprinde doar daca se elibereaza frana de mana.

Sunt interesat sa instalez DRL(modul cu LED-uri) dar care sa se aprinda doar cand eliberez frana de mana.

Unde gasesc plusul franei de mana sau siguranta franei de mana in interiorul motorului?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are plus sau siguranta, doar minus si nu il gasesti decat intre ceasurile de bord  i frana de mana, dar la tine fiind electronica, e un pic mai complicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun si atunci cand e codat DRL pe FOG  principiul de functionare este:

- Cand frana este activa - tensiunea pe FOG este 0

- Cand frana nu este activa - tensiunea pe FOG este Vbaterie.

Electronica comanda acest principiu de functionare, dar trebuie sa fie si un pin dedicat acestui lucru.

Acel pin ma intereseaza...

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este pin, este o cumunicatie pe cAN-bus intre electronica franei de mana si centrala electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare!  am un passat cc din 2009 motor 2.0 TDI ...nu mi mai merge frana de mana pe spate- stanga mi s-a aprins martorul (p) taiat la bord si cand apas butonul de frana de mana merge decat motorasul pe dreapta spate, am fost la service sa- i schimb placutele si cei de acolo au probat motorasul de pe stanga si merge perfect, au spus k nu e de la el , butonul functioneaza perfect si ca nu stie de la ce ar putea fi nu mi vine tensiune pe fir de la modulul franei de mana.

am pus-o pe tester si asta ar fi  eroarea daca e cea care trebuie

 

Address 53: Parking Brake        Labels: 5N0-907-801.clb
   Part No SW: 3C8 907 801 A    HW: 3C8 907 801 A
   Component: J540 EPB3  VW-10498 0003  
   Revision:   009       Serial number: 00000000180011
   Coding: 0000057
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 285F1E2B9B06C05EFC3-807D

1 Fault Found:
02434 - Supply Voltage for Control Module for Left Channel
            009 - Open or Short to Ground - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11101001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 221
                    Reset counter: 207
                    Mileage: 155531 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2005.14.28
                    Time: 00:14:29

             Freeze Frame:
                    Voltage: 12.30 V
                    Count: 16
                    Speed: 0.0 km/h
                    Hex Value: 0x1260
                    Hex Value: 0x0001
                    Hex Value: 0x0101
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorasul este ok si firele sunt Ok pana la calc franei de mana, atunci solutia este inlocuirea acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se poate repara? nu as risca sa dau atatia banii pe unul si apoi sa realizez ca nu era de la el problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poți încerca să-l repari. Dacă citești mai în spate acest topic, o să vezi că mulți au reușit să repare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Michi - sa repare, da....etrierul.... nicidecum calculatorul de frana.

Ia unul imprumut dupa codul tau si incearca cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se poate repara? nu as risca sa dau atatia banii pe unul si apoi sa realizez ca nu era de la el problema

 

daca etrierul iti merge, atunci problema poate sa fie din calculatorul franei de mana. Unul la mana a doua este 100 euro.

 

verificati cablajele inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia am si intrebat daca se poate repara modulul( calculatorul) ...firele le am probat merg perfect pe celalat motoras..si nu am de unde sa imprumut un modul ,numai sa cumpar unu ..multumesc pt sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

songokubest , se poate repara acasa, il poti repara tu ! si eu am patit exact la fel, iei roata jos, iei jos etrierul, scoti mufa de la motoras de la frana de mana, iei jos motorasu....incalzesti marginile cu un pistol de incalzit, fortezi cu o surubelnita dreapta...desfaci motorasu...si vezi ce ai acolo....eu am avut rulmenti blocati (am avut crepatura pe carcasa de la motoras si pe acolo imi intra apa si cu timpu mi so gripat) am dat cu spray ulei am fortat cu mana puna am putut degripa ( sa se invarte bine) am pus multa vaselina si am lipit la loc carcasa...am pus la loc tot, si erorile au disparut cand am folosit frana de mana! bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Goro - intreaba daca se poate repara modulul/calculatorul franei de mana, nu etrierul.

 

Sogo... - pana nu-l ai, pana nu-l desfaci, pana nu mergi pe cablaj, etc - nu iti poate garanta nimeni daca se poate repara sau nu, din pacate. Atentie - nu cumva reparatia sa te coste mai mult decat unul SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!