Jump to content

Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Cu vcds. La fel cum ai facut la doagnoza. Trebuia sa pui si ce aparea deasupra erorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea cu copy/ paste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02844

02844 - Lamp for Automatic Parking Function 02844 - Lamp for Automatic Parking Function: Open or Short to Ground Possible Symptoms
  • Malfunction Indicator Light (MIL) active
Possible Causes
  • Control Module incorrectly coded, Auto-Hold not installed
  • Wiring/Connectors from/to Brake Light Switch (F) faulty
  • Wiring/Connectors from/to Lamp for Auto-Hold (K237) faulty
Possible Solutions
  • Perform Output Test
  • Check Control Module Coding
  • Check Wiring/Connectors from/to Brake Light Switch (F)
  • Check Wiring/Connectors and fuse(s) from/to Lamp for Auto-Hold (K237)
Special Notes
  • When found in VW Passat (3C)Parking Brake
    • Check if Auto-Hold is installed/equipped, car data plate (sticker on 1st page of the service manual or identical sticker in the trunk) should have a UH2 tag and Parking Brake Control Module Coding accordingly. After Coding make sure to Cycle the Ignition and leave it OFF for at least 30 Seconds.
    • Check Brake Light Switch (F) Signal via Parking Brake Control Module Measuring Value Block (MVB) 003.1
    • Perform Selective Output Test (in Parking Brake Control Module)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect,dar e valabil doar la modelele mai noi.La cele 2006/2007 trebuie sa apesi butonul de fiecare data cand pornesti la drum.

 

BMP din 2006,centura pusa...se dezactiveaza frana de mana singura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

steffii Frana doar se dezactiveaza la pornire.Nu se activeaza la oprire . Am uitat sa specific ca ma refeream la butonul si sistemul  autohold.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, am inteles...In acest caz imi cer eu scuze pentru interventie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In dimineata asta am parcat in spatel blocului ( putin in rampa) inca aveam motorul pornit, am scos din viteza si am apasat frana de buton. Am mai stat putin pana sa opresc motorul si culmea, masina a inceput sa o ia in spate cu toate ca frana de buton era apasata ( m-am uitat la buton si era aprins).

Ati mai patit asa ceva? Cata incredere aveti in acest sistem de franare?

Azi am bagat si in viteza ca sa fiu sigur ca nu o gasesc in mijlocul strazii. Mentionez ca nu am avut astfel de probleme pana acum, discurile sunt schimbate, placutele de max 1000km. Nu am erori in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai auzit cand au lucrat motorasele la etrierii spate ?

 

posibil sa fie o problema la buton sau la sistemul franei de mana.

 

scaneaza sa vedem daca ai stocata vreo eroare.... chiar daca in acest caz trebuia sa se aprinda martorul pe bord..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde si cum a schimbat placutele pe spate ?Poate a folosit metode improvizate si nu a facut calibrarea la pistonase cu VCDS ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era asa... si se intampla ceva la etrierii de pe spate, atunci se lasa cu martori aprinsi in bord, sunete de avertizare, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am si eu o problema cu frana de la buton (electrica) mi-a aparut eroarea "electronic parking brake" in bord dar nu apare maror aprins si ramane ticaitul in mers. 

din ce cauza poate sa faca asa?

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de citit, ai citit ceva inainte de a scrie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit zic eu destul...am incercat toate metodele specificate mai sus dar degeaba...frana se deblocheaza dar ramane P de pe buton licarind si ticaitul in timpul mersului....si deja incepe sa devina enervant ticaitu.

explicati-mi si mie ce trebuie sa ii fac....daca stie cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai astazi se intampla inevitabilul...o sa fac o diagnoza zilele astea sa vad din ce cauza a aparut eroare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de intarziere... Am pus masina pe tester si nu are nici o eroare... Problema nu s-a mai repetat. Nu stiu ce sa cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema la un audi a 6 2005 acum o saptamana in timp ce mergeam a inceput masina sa faca ca un pom de craciun electric  park break failure si mai si bipaia incoontinu am fost la diversi mecanici toti habarnisti pana la urma am dat jos rotile sa schimb placutele am folosit trucul cu bateria sa retrag etrieri roata stanga a mers fara probleme cand am ajuns la roata dreapta etrierul era mort....pana la urma am reusit si am gasit etrier la dezmembrari pret 110 euro la fel am pus bateria pe el sa ii fac proba sa vad daca merge avand garantie la el oricum dupa acea tot aceiasi eroare...zic  ma duc maine la reprezentanta sa-mi puna vcds si sa le calibreze acolo pe tester nu au putut sterge eroarea si arata ca etrielul partea  dreapta nu primeste curent! ei au spus ca nu au timp de mine pana luni si dau sa plec dupa ce am pornit masina o bag in viteza sa plec...mai pleaca tu dupa loc frana de mana blocata ! am ramas ca ma duc azi sa iau masina ca va incerca sa o deblocheze manual dar nu poate rezolva problema ii sun azi si cel de la service imi spune ca e posbil sa fie modulul si ca ei nu pot resofta sa sun la audi si vw in alte orase mentionez ca eu nu sunt in tara si m-am saturat sa ma plimbe astia dintrun loc in altul ce credeti ca ar putea fi ca sa comand piesa si sa ma duc la ei sa le spun domne monteazami ....ce o fi va multumesc si sper sa-mi raspundeti! toata distractia pana acum ma costat 300 de euro si tot nu am problema rezolvata! :tuktuk:  :tuktuk:  :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand, trebuie vazut unde este problema. Poate sa fie pe cablaj, poate sa fie la calculatorul franei de mana. Intai, sa verifice cablajul, pana in etrier

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine am vazut ca si fara centura se deblocheaza frana electrica de mana cand pornesc la drum,si functioneaza standard si autohold cand opresc la semafor etc..

asa e acum la modelele mai noi?

eu stiu ca dealerul mi-a zis ceva ca nu functioneaza fara centura pusa...poate o fi vorba de sistemul start/stop

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar daca nu iti pui centura, te avertizeaza ca nu ai centura pusa ?

 

daca nu - e posibil sa nu ai conectata mufa de la switch-ul centurii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la audi mia luat 130 de euro sa-mi trina masina 3 ore acolo si la urma sa imi spuna ca e de vina cablajul la ambele roti si mi--a cerut 4900 dkk adica aproximativ 3000 de ron sa le cumpar si montat aveti idee de unde as putea gasi cabluri la pret mai decent si daca se monteaza usor? multumesc mult daca e sa stiti in romania ceva le pot comanda si mi le trimite mama astept sugesti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut

 

Va rog o opinie legata de o problema legata de frana de mana electrica la VW Passat B6. De aproximativ o luna apare martor galben P in bord si mesaj de a verifica in manual. Frana de mana merge ok si auto-hold-ul la fel (se decupleaza la plecarea de pe loc fara probleme)

 

Dupa o diagnosticare si stergere erori au ramas doua erori pe acest subiect:

 

2 Faults Found:

 

02443 - Control Head 

            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00101100

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 9

                    Mileage: 230520 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2015.01.21

                    Time: 07:58:11

 

             Freeze Frame:

                    Voltage: 14.08 V

                    Count: 40

 

02844 - Lamp for Automatic Parking Function

            009 - Open or Short to Ground - MIL ON

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 11101001

                    Fault Priority: 4

                    Fault Frequency: 254

                    Reset counter: 223

                    Time Indication: 0

 

             Freeze Frame:

                    Voltage: 12.11 V

                    Count: 64

 

 

Va rog o opinie daca ati intalnit aceste erori

 

Multumesc si o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!