Jump to content

Problema cu VAG-COMu


strepSils
 Share

Postare recomandată

Salutare. Help!

Nu imi face diagnoza. Fac test de cablu si led test si is ok amandoua. La diagnoza se aprind beculetele, cand cel rosu cand cel verde si nu primeste raspuns cica. La mine pot sa fac pe engine si airbag si pe niciunul nu a mers. Dati-mi o mana de ajutor va rog, care va pricepeti.

Multumiri,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai o problema cu controller-ele respective

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum anume nu a mers? Care a fost mesajul de eroare ? In principiu problemele apar de la setarile protocolului de comunicatie (VAG COM/ Option/ Start Baud/etc).

Anumite programe antivirus si/sau firewall produc probleme de comunicatie. Lista de cauze este lunga dar sunt bine explicate pe site-ul Ross TECH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina ta (care-i la fel cu a mea) ar trebui sa mearga cu setarile 'default' ale VAG-COM. Contactul trebuie sa fie pus, indeferent de ce controller vrei sa interoghezi. Singurele masini pe care nu m-am putut loga au fost cele din '92 (nu toate). Incearca pe alta masina sa sa vezi daca masina ta buba. Daca nu merge, vezi si cu alt laptop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contollerul de de la kiss, l-am si stricat odata si mi l-a facut omu. Banuiesc ca l-o fi si testat.

Andi am aruncat o privire pe situl lor si nu mi s-au parut foarte detaliati. Intr-adevar zic acolo ceea ce spui si tu si banuiesc ca se refera la blocaj al unor porturi din cauza unor astfel de programe. Daca merge sa ii fac doua teste inseamna ca semnalul iese pe port, din moment ce se aprind ledurile. s-ar putea sa fie problema de la viteza de comunicatie, dar numai la asta nu m-am mai gandit. Complicat de facut un test :lol:

Mesajul de eroare e Controller not responding sau ceva de genu.

In majoritatea cazurilor utilizatorul e de vina sunt constient de asta da nu stiu ce sa-i fac. Nici nu vreau sa cred ca ar avea masina ceva :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: mersi kiss

o sa mai testez

ori io ori el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor. Am testat cu un alt laptop si se manifesta identic. Tind sa cred ca e o problema cu masina. Ori sa nu permita diagnoza ori computerul sa aiba ceva. Test pe interfata ok, led test ok, cand ii dau sa testeze engine sau airbag se aprind ledurile, mai mult cel rosu decat cel verde dupa care imi da eroare, ceva cu no response from controller. Ramane sa testez interfata pe alta masina si atunci voi sti sigur.

Din ciclul de ce mi se intampla toate numai mie Doamne...

Multam,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad, ca tot nu vrea sa functioneze testarea asta! Mai fa urmatorul test: baga numai alimentarea de la interfata (negru+rosu) fara a-l conecta si la laptop, si incearca sa atingi - pe rand - firul galben si cel albastru la masa (K + L). La conectarea la masa trebuie sa se aprinda cate un led (numai unul), in functie de care fir e legat la masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Testul propus de tine a fost ok, Kiss.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai destula rabdare si chef verifica integritatea firului albastru de la mufa alba de la masina. Vezi sa nu fie intrerupt si sa fie conectat undeva pe la capatul celalalt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E lung? Ma intereseaza daca trebuie sa desfac ceva din bord.

Multam,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam da... Daca vrei sa mergi pe fir o sa fie nevoie sa desfaci panoul de comanda de la climatizare, si poate chiar sa scoti tabloul de bord. Mai simpu este sa verifici continuitatea intre capete direct. Trebuie sa ma uit pe scheme, si sa vad unde ajung in final firele (mai exact, in ce loc al mufei de la ECU)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca poti sa-mi dai o schema raman profund recunoscator. Cu ce-mi recomanzi sa verific integritatea la capatul celalalt?

Iti foarte multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Cu un ohm-metru, cel mai simplu. Ce-i drept, va trebui sa prelungesti un pic fisele aparatului, dar asta este. Schema it pot trimite numai maine, acuma stau sa invat ca al examen la Legala. Poate intre timp prinzi de la vre-un coleg de forum si schema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana un-alta te astept pe tine. Spor la invatat si bafta maine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie boieru'. Am fost la o cafea cu Lori, si am dezbatut un pic problema masinii tale. Noi am ajuns la concluzia ca daca ai o intrerupere, aceasta este intre mufa de deasupra scrumierei si tabloul de relee si sigurante (explicatie: Daca era intre sigurante si ECU, ramaneai fara diagnoza la motor, dar ar fi trebuit sa te poti loga la ABS, Airbag) Din cate stiu eu, schema exacta cu "pe unde trece cablul ala in manunchi" nu este nici macar in ASLE, dar unde ajunge sper sa gasesc. Mai vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Okay multam mult la amandoi! Asta restrange mult aria de sapatura si e si mai usor de verificat. Revin asap cu un raspuns, cel tarziu sambata.

Inca odata mersi,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut cine ma poate ajuta cu un diagnostic Vag Com. Sunt din Bucuresti, G3 66kw TD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi maine la intalnirea saptamanala cu siguranta vei gasi cel putin o persoana care sa te ajute cu un Vag-Com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare :)

Am avut de inlaturat mici probleme la motor, acum s-au rezolvat (semeringuri la supape, garnitura chiulasa, reglaj distributie, urmeaza sa inlocuiesc maine si delcou) si trebuie sa fac un Vag-com - motor 1,8 66kw tip ABS - vento, 1993.

Am gasit un mic service in Sibiu si omu zice ca ma rezolva la 35 lei.

As vrea sa stiu daca exista vreun tabel legat de parametrii care ar trebui sa apara la vag-com, in afara de un diagnostic si reglaj avans, se poate regla si altceva ?? cred ca e bine sa ma duc la service-ul asta cu lectia invatata cat de cat si asa o sa le fie mai greu sa ma abureasca, inca nu stiu ce fel de profesionisti sunt...

In concluzie orice detalii despre vag-com la motorul meu sunt binevenite. :)

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De logat te poti loga doar la motor unde nu prea ai ce sa ii faci, vezi daca ai ceva erori si cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut,

Am si eu cam aceiasi problema. Am un golf 3 gti din 93 motor 2E.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!