Jump to content

tune
 Share

Postare recomandată

Raspund eu inaintea lui :blah:. Nu, totul este la fel. El a luat ceva leduri albastre (mai trebuie sa disperseze lumina ca se vad puncte), le-a montat in loc la cele de sus, apoi a vopsit cu vopsea fluorescenta acele. In spate la ceasurile electrice a pus leduri portocalii. Nu stiu daca ledurile sunt cu quartz ca sa faca acele sa lumineze. Mai multe o sa va spuna el.Oricum afacerea l-a costat 50 de lei si munca lui.

:D E pasionat, nu i-a mers caldura cum trebuie ca era infundat radiatorul si a dat jos tot bordul.... eu l-am desfundat cu furtunul tocmai ca sa nu-l desfac :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva de genu ?

si am reusit sa repar si ceasul

post-35804-1231877456_thumb.jpg

post-35804-1231877601_thumb.jpg

Modificat de mihai8888
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt nou pe aici dar vreau sa vedeti ce am reusit sa fac si cu bani f putini

Ce fel de vopsea fluorescenta ai folosit? Mai exact unde pot gasi asa ceva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai revin cu o intrebare pentru cei care au facut acest lucru :

Cum se pun acele la loc , pentru a nu exista decalaje dupa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit eu se procedeaza in felul urmator: se trece acul peste piedica de la 0 la unele sau 20 km/h la altele si se lasa sa se duca in ultimul sau punct, cel mai de jos punct. Apoi se poate scoate acul dar sa tii minte unde a ramas. Sper ca m-am facut inteles.....intr-un fel. Bafta!

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum am facut eu......

am bagat acele pe la jumatea superioara a cadranului numai putin (atat cat sa se tina de axul instrumentului de masura)

apoi am fortat acul spre zero coborandu-l cam 1 mm sub zero (deoarece, in momentul in care le alimentezi se face o rsetare caraie un pic si acele se aseaza pe pozitie) apoi le-am impins definitiv la loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e satisfactia mai mare daca migalesti 3 zile la niste hartii. si pe mine m-a costat 2 lei sa scot la imprimanta cadranele si poate o sa ma mai coste 2 lei o mapa daca pun filtru de alta culoare. :)

imi spui te rog unde ai listat cu cerneala fluorescenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se dau acele jos am izolat tot cadranu si am vopsit ceasu

vosseaua se gaseste pe la magazinele bricostore practiker sau alte magazine de profil. problema e k te costa undeva la 30-40 lei dar daca cauti si ai noroc gasesti la 15 lei k mine. spor la lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sdy_desper ce modificari ai facut tu acolo ca nu imi pot da seama , unde ai folosit vopsea fluorescenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a vopsit acele de la turometru, km/h, temperatura, combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa putina munca si multa migaleala la reglatul acului de la vitezometru un rezultat satisfacator

post-35305-1232141692_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ajutatima va rog. Vrea sa trec de pe ceas normal pe MFA. Pe langa ceas, comutator, senzorii de aer si ulei, ce imi mai trebuie si am de facut, ca sa le montez? Astept raspunsurile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde ai facut rost de spray fluoresent? cat te a costat!te rog da-mi o poza cu sprayul fluorescent , ca sa stiu ce am de cautat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am cumparat din carrefour.........poti gasi si in metro, selgrose, praktiker sau la magazine de piese auto sau de vopsele auto...........pretul porneste undeva de la 15RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am comandat deja ceasul MFA si va rog sa ma ajutati cu o schema si opinia voastra va rog. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...am si eu o problema la ceasul de bord.Nu imi mai functioneaza turometrul si vitezometrul....ma poate ajuta si p mine cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai rapida metoda de testare e sa scoti bordul si sa verifici mufa din spatele daca sta bine sau daca sunt oxidate contactele (mai rar acolo). Daca nu e asta problema, scoate-l de-acolo, desfa-l si verifica daca ceasurile stau bine pe placa sau circuitele de pe placa. Succes

Modificat de CristiRzR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Momentan am ceasuri fara turometru si am gasit altele la cineva dar problema e ca sunt de la 0-220,pe cand ale mele sunt 20-220.Stie cineva daca are ceva?Vreun decalaj?Si inca ceva,la mine acul de la benzina e foarte lent,pe cand la un prieten e sprinten,se ridica imediat,al lui e model din 95.Daca caut niste ceasuri ca ale lui e posibil sa fie si la mine la fel?Sau e din alte treburi? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, va fi un decalaj de viteza. Si eu am schimbat ca nu aveam turometru, dar aveam deja 0-220. Cat despre acul de benzina, si la cel vechi si cel nou se ridica greu...dar sincer nu ma deranjeaza atata timp cat functioneaza. Parerea mea e ca acel ceas merge mai greu din cauza variatiei mari de benzina din timpul franarilor si accelerarilor (la mine cand franez creste si cand accelerez scade). La SuperNova pe care am vandut-o se ridica acul mai repede, dar si cand franam imediat se ridica si acul si viceversa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti,astept un ajutor, sau sa-mi zica cineva de unde pot cumpara cablajul pt MFA. Va rog frumos. Ma uit la componente si nu le pot monta, ma sinucid

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cam intarziat cu pozele... mie asa mia iesit.. totusi daca cineva are unu de la 20-200 :lol:( pt ca mie numi mai indic bine :))

post-31127-1232651009_thumb.jpg

post-31127-1232651090_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hubacska: Nu iti trb mare lucru pt MFA.

1) Bord Cu MFA

2) Maneta Stergator Pentru MFA

3) Firul care vine de la Maneta de ma sus in blocul de sigurantze

4) Senzor Temp. Ulei

5) Senzor Temp Ext.

6) Un cablu care vine de la bord la blocul de sig. (poate sa fie de la orice bord g3 nu conteaza daca nu a avut mfa) il folosesti la implerea locurilor libere din mufa

7) Din ce stiu eu se mai trace un fir de la ceas la pinul 27 ECU ca sa-ti indice consumul.

8) Vezi ca a postat Paul_ral ceva legat de MFA pt ca el a montat si ii functioneaza.

ByZ: Eu zic ca nu o sa fie un decalas foarte mare acum depinde ce motor a avut masina respectiva. Eu am avut de la 0 la 220 si apoi am pus de la 20 la 220 si nu am avut decalaj. Bordul in memoria lui are un numar pe care il inmulteste cu numarul de impulsuri primite de la senzorul de pe cutie si rezulta KM parcursi si Viteza ta. Acel numar difera de la motor la motor dar sunt unele cu numarul respectiv foarte aproape si ai o rearoare de maxim 5 Km/h. Eu inca caut pe net cum pot sa reprogramez bordul ca sa pot sa modific acel numar sa fie cel pt masina mea. momentan am gasit cum sa schimb km. Si la mine primul bord cel original indica benzina repede si nu se misca acul de acolo doar daca scadea benzina din rez. dar din cauza miscarii ca franez brusc acul ramanea pe pozitie. Din ce am obs. bordurile din 95 (nu toate) motorajele de la benzina si apa au o lamela care se dilata la o temperatura mai mica si cele sub 95 lamela respectiva este mai rigida si se dialta la o temp mai mare din aceasta cauza indica mai repede sau mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...da frate am facut tot c ai zis u...am desfacut bordul,la mufa nu are nici o problema.cred ca problema sunt ceasurile,mai exact bobinele alea...le-am miscat putin si apoi cand l-am montat la lok au mers vreo juma de ora dar tot nu indica bine...Cand se incalzeste in habitaclu o iau razna iarasi.NU stiu c sa le fac.cred ca trebuie cumparat un alt bord...k ma cam streseaza.Apa si benzina indica bine...astept raspuns.:blush:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

help me.....sunt intr-o dilema fffff mare.cand imprim ceasurile nu imi iasa la dimensiunea la care sunt ceasurile de bord.

ce ar trebui sa fac.sunt intr.un impas enorm.help me please :P(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!