Jump to content

tune
 Share

Postare recomandată

Cam asa, cand se aprinde mai sunt cam 5 litri, poate chiar putin mai mult, dar atentie.....depinde de plutitor si daca s-a umblat pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu niste ceasuri de Golf 3: dupa ce merg cativa km cu masina si se incalzeste putin, incep sa dispara cativa digiti de pe display-ul de la km totali. Daca merg mai mult de 20 - 30 km raman doar niste simboluri indescifrabile pe display...la rece ii afiseaza pe toti corect. Mai mult, am observat ca in ultimul timp, dimineata cand e foarte frig cand dau sa pornesc masina se reseteaza ceasurile (intr-o zi s-au resetat de tot, in alta zi doar indicatorul de la benzina).

Ceasurile sunt model nou, de la 0km/h si au si MFA. Displayul de la MFA merge perfect.

A mai patit cineva asa ceva? am incercat sa le desfac dar m-am oprit la scosul acelor ca nu am vrut sa stric ceva la ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Limbile ceasurilor nu au nicio treaba cu ce problema ai tu.Tu ai o problema de afisaj, nu mecanica(incearca sa scoti displayurile si sa cumperi altele,evident le iei de pe alt bord tot cu MFA)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vroiam sa zic ca nu am ajuns pana la display sa il verific pentru ca acele de la ceasuri se scot greu si nu am riscat sa le rup. Eu ma gandesc ca e posibil sa fie un scurt pe placa, un contact imperfect ceva si sa se rezolve simplu. Este si varianta cu schimbatul display-ului dar e mai greu de gasit(ar trebui sa cumpar alte ceasuri doar pentru displayul respectiv). Multumesc pentru ajutor, astept si alte pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge cu bordu dat jos, sa misti putin de display-uri poate va face atingere mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa apas pe el, ca atat pot face fara sa scot acele, si nimic, nici o modificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Am recitit intrebarea ta si acum si postul anterior si brusc mi-a venit in minte problema tatalui meu la un Opel Frontera.Problema la el consta in incalzirea circuitelor si scurtul pe care acesta il face cu unele componente,respectiv displayul,dar sa stii ca mai bine iti cumperi de la dezmembrari niste ceasuri cu MFA si nu mai ai probleme,decat sa inlocuiesti displayul mia bn schimbi cu totul.

PS:am acelasi motor ca tine si aceleasi ceasuri ,sper sa nu ajung in acceasi situatie ca tine :santa:

Modificat de adrianviperdodge2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa am cumparat ceasurile, stiam de problema si am sperat ca o pot rezolva. Daca nu reusesc, o sa iau altele.

Si eu cred ca e vorba de un scurt pe undeva, cred ca o sa le duc la un electronist sa vad daca le pot face ceva...ma gandeam poate a mai patit cineva ceva de genul si a rezolvat problema.

Tatal tau cum a rezolvat problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa resetez acel OEL, iar acum numai functioneaza acul de la benzina. S-a aprins si becul. Mntionez ca am alimentat azi cu 10 litrii . Benzina este. Ce sa fac in cazul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

O reusit cineva sa scimbe softu intru ces? Eu am ceasu cu codu 1H6 919 033 F (3838) 1.8, si am un ceas cu motorase cu codu 1H0 919 880 (4151) 1.6 si vreau sal pun la mine pe 1.8 problema e ca nu arata bine km si consumu cred ca rezolvarea este schimbare de soft ,voi ce spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
adrianviperdodge2012

are cineva idee daca se poate monta bord de Audi A3 pe golf 3 si daca se potriveste mufa in spate(daca nu se potriveste aveti vreo schema de adaptare?)?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca vor surveni foarte multe modificari ca sa le adaptezi pe golf 3. E destul de mult de munca si cu bord de golf 4. Uite o adaptare a bordului de golf 4 pe golf 3. Incearca sa te rezumi te rog la un singur topic

TT_Tacho_Golf_4_Einbau__Bauanleitung.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut Laurica! Si eu vreau sa imi pun turomeru te rog imi daca u ti l_ai luat de la aceasi motorizare si daca doar l_ai dat jos pe celalalt si l_ai pus pe cel cu turometru, sau mai trebuie facut ceva. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

thealliens - cauti niste ceasuri (cu turometru) dar ai grija la turometru sa nu fie de Diesel. Alea de Diesel au doar 5000 de turatii maxim. Pune-i unul cu 7000. Pt Benzina. Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand le schimba sa se uite bine la marca stantata pe ceasuri ca nu toate sunt compatibile intre ele, daca le cumperi din dezmembrari faci o proba pe loc cu ceasurile achizitionate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k! am inteles baieti! ms de raspuns!!!

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare baieti, vreau sa va felicit pentru ce faceti aici, foarte frumos lucrat :D

Puteti sa ma ajutati si pe mine cu o varianta de printat la aceste ceasuri, http://img534.images...orelv112022.jpg ,dar sa fie cu 5500 rpm ( pt. diesel ) ... vitezometrul e bun asa 20-220 km/h. :)

P.s: Daca cumva este deja facut printre pagini imi cer scuze, eu nu l-am vazut.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am cont aici de un an dar asta este prima postare.

Am o problema cu ceasurile din bord , mai exact cu vitezometru si turometrul ( temperatura si benzina merg fara probleme ).

Cand pun contactul sa pornesc masina , acul de la vitezometru "tremura" in zona cifrei 0. Turometrul nu schiteaza nimic . La inceput ceasurile mergeau cand era masina rece/racoare afara (de obicei dimineata devreme), dar acum pornesc foarte rar.

Ce am incercat pana acum si fara rezultate : am montat alte ceasuri de la un prieten , am verificat firele cu un multimetru cu buzzer de la senzorul acela de pe cutie , am verificat daca am masa pe pin-ul 3 si 5 de la mufa de la ceasuri(este masa , nu e fir intrerupt),am pus-o pe tester - nicio eroare .

Ceasurile au inceput sa faca probleme cand am uitat o data luminile aprinse (am ramas fara baterie), si cand am dat la automat sa pornesc masina s-a auzit un tacanit in bord.

Daca a patit cineva ca mine , il rog sa ma anunte ... Sau daca aveti voi alte idei ce as putea sa mai incerc...

Motor 1.6 ABU 55kW 1994.

P.S. Am cautat prin toate subiectele de pe forum , dar si de pe alte forumuri de specialitate si nu am gasit un raspuns .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi ptr. raspuns Gaby , dar deja am incercat si cu alta baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am rezolvat problema , erau ceasurile de bord defecte si senzorul de viteza de pe cutie era rupt . Cu ocazia schimbarii ceasurilor imi montez si MFA .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!