Jump to content

Consum TSI vs. FSI


GicuP
 Share

Postare recomandată

Pana acum credeam ca succesul relativ redus al benzinarelor turbo se datoreaza consumului mare. Cu TSI insa, se anunta consumuri mai mici decat la FSI. Stie cineva cum se intampla treaba asta din punct de vedere tehnic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nimeni? Si mie mi-ar placea sa aflu lucruri despre noile sisteme de injectie. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un grafic gasit pe net, comparatie la consum intre TSI si TDI - ambele de 170 cai.

Modificat de dinoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci din cate vad nu face concurenta la TDI :) :) :) la consum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cam ce perioada din timp poti merge cu 220km/h constant si pe o perioada mare de timp (+1h)?? Ca pe aici in Romanica nu prea ai unde... ;).

:icon_cheesygrin:

Daca ajungi sa-ti cumperi o masina si principalul criteriu de alegere sa fie consumul, cand mai ajungi sa te bucuri de masina ? O cumperi doar sa stai tot timpul in stres si cu ochii pe consum ? Astept cu nerabdare un Porsche Cayenne , un Panamera sau un VW GTI sau R32 cu GPL :D :D :(

Modificat de black_shadow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

black_shadow sa stii ca nici eu nu fac parte dintre cei care merg>>la consum<<, ci merg putin mai tare , ca sa ma pot si eu bucura macar de aia 90 de magari sau cat au mai ramas din ei.

Si de ce am impresia ca FSI consuma mai putin la viteze mai mici???

Cel putin asa i-mi pare cand ma uit in graficul acela :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TSI nu consuma mai putin ca FSI. TSI e un motor FSI cu 2 compresoare de aer. Unul mecanic (compresor) si unu pe evacuare (turbina). Din pacate consuma putin mai mult ca un FSI pt ca raportul de comprimare e mai mic fiind un motor turbo. Din ce observ la graficul ala cu FSI consumul e cam cu 0.5 mai mic la 100km/h. Consumul meu instant la 100km/h fiind de 5.5 - 6% in functie de drum si incarcatura. La 130km/h constant e in jur de 8%. La ~180km/h consumul instant e de 12-13%.

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bun motor nou al anului 2006

Dublu succes pentru tehnologia cu supraalimentare dubla – „Cel mai bun motor nou al anului 2006” – propulsorul de pe Golf GT. „Premiul international cel mai bun motor al anului 2006”, pentru motorul Twincharger TSI de la Volkswagen. Wolfsburg, 10 mai 2006 – Noul concept de motor, dotat cu tehnologia de supraalimentare dubla, constand dintr-o turbina de supraalimentare si un turbocompresor, a impresionat expertii din intreaga lume.

Noul motor de 1,4 litri, dezvoltand o putere de 170 CP, a obtinut doua premii la competitia „Premiile internationale cel mai bun motor al anului 2006”. Noul Twincharger s-a clasat pe primul loc la categoria “1 - 1,4 litri”. In plus, a fost votat de catre juriu drept „Cel mai bun motor al anului 2006”.

Constructorii de la Volkswagen au combinat conceptul inovator de dimensiuni reduse cu o turbina de supraalimentare, care functioneaza in gama de turatii mici a motorului, si un turbocompresor. Succesul poate fi constatat atat in ceea ce priveste puterea (170 CP), cat si consumul (7,2 litri/100 km). Motoul “putere maxima – consum minim” ilustreaza perfect avantajele conceptului TSI. Juriul care decerneaza „Premiile internationale cel mai bun motor al anului 2006” este compus din 61 de jurnalisti auto din 29 de tari. Aceasta competitie este organizata in fiecare an de cel mai mare grup de publicatii tehnice auto din Marea Britanie.

Iata cateva din comentariile membrilor juriului:

„Aceasta directie de tip „hibrid" este conceptul ce va fi valabil in urmatorii 10 ani. Turbinele si compresoarele ofera largi oportunitati de explorare – acesta este un inceput exceptional iar, din punctul meu de vedere, este, de departe, cel mai bun concept nou” – Matt Davis, jurnalist independent, Italia. „Probabil ca este cea mai sofisticata tehnologie disponibila astazi” - Arturo de Andr

Modificat de black_shadow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GicuP nu stiu de ce ti se pare succes "relativ redus" . La recensamant golf 5 o sa vezi ca sunt destule ( cel putin pe forum). Referitor la consum la 2.0 TFSI in carte e dat 8,1 l/100 km -eu am reusit doar la drum intins un consum de 7,9 ( o singura data la coborare dinspre predeal :( ) in rest in oras la mers calm cam 14 l/100 km . Iti dai seama ca cifra de 7,2 l/100km e fantezista pt 1,4 TSI. Oricum motorul este intr-adevar revolutionar ca si idee insa posibilitatile de tuning ulterior mi se par extrem de limitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insa un motor de cilindree mica si din care se scot cam multi cai nu are fiabilitate asa de mare.

Si intr-adevar daca dintr-un motor de 1400cm3 scoti 170cai , motorul respectiv poti sa spui ca are tuning din fabrica :angry: :D

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insa un motor de cilindree mica si din care se scot cam multi cai nu are fiabilitate asa de mare.

Aceasta sintagma o consider un mit. Nu este adevarata dupa parerea mea. Este prematur sa ne pronuntam asupra motorului TSI ca nu este fiabil atata timp cat nu s-a testat live acest aspect. Ramane de vazut daca va fi sau nu fiabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ManiacuV6: Nu se obtin 170cp cum ai scoate tu dintr-o masina de 1.4l la tuner 170cp ci prin solutii si inovatii inteligente. Sunt sigur ca pritr-o "banala" remapare tsi ul ar mai creste cativa zeci de cai.

S-a mai zis pe aici ca a fost votat motorul anului. Gresit ... a castigat doar premiul pentru cel mai bun motor intre 1l si 1.4l si cel mai bun new entry. Senzatia anului tot motoarele de la bmw au creat-o. Cel mai bun motor al anului este pt a doua oara consecutiv motorul V10 de pe m5/m6. Niciodata nu s-a mai intamplat ca un motor sa castige 2 ani consecutiv premiul cel mare. De asemenea motorul L6 care echipeaza m3 castiga pt al saselea an consecutiv premiul de cel mai bun motor intre 3l si 4l.

Articolul complet la http://www.masini.ro/stiri-detalii,2450,1,...06--BMW-V10.htm

Acum mai multi ani niste australieni plictisiti au montat pe un m3 e36 atat un turbocompresor cat si un compresor mecanic. Puterea maxima era de peste 600cp dar mai impresionant decat asta era felul in care livra puterea. Era pur si simplu o bestie. Cred va vw ar trebui sa mizeze si pe alte calitati ale motorului tsi nu numai pe consum.

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!