Jump to content

Avansul la Polo


Thor
 Share

Postare recomandată

Buna ziua!

Desi sunt cam tabula rasa in materie de mecanica si probabil trebuia sa citesc mai intai forumuri de gen 'mechanics_for_idiots" am remarcat urmatorul fenomen: la polo-ul meu (care este TDI) daca bag in viteza I nu mai trebuie sa tin piciorul pe acceleratie intrucat merge singur! Cum am sarit din Dacia traditionala si obosita a lui socru-meu, habar n-am daca si la diesel merge chestia cu relanti-ul (sau cum i-o fi zicand). Oricum mi se pare ca merge prea turat (desi pe bord imi afiseaza in jur de 8-9ooo r/min).

Se poate cumva regla chestia asta sau nu? Daca da, de unde? E normal sa nu trebuiasca sa accelerez in prima viteza???

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ideal 800-900. Iar la pornire mai trage si socul automat. Diesel e diesel nu trebuie accelerat la pornire (la nici unul). Abreiaj -> 1 > ridicat piciorul si parca curge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Da, este absolut normal fenomenul. Nu trebuie sa faci/reglezi nimic pentru ca este treaba calculatorului sa se ocupe de functionarea motorului. Pana si 1.4 (masina mea) "sufera" de aceiasi problema, adica merge intr-antaia fara sa accelerez (la relanti).

Citeste cartea aia :) !

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care carte? Daca e vorba despre cartea 'de utilizare' a masinii, e in germana, iar eu cu germana nu prea!

Oricum multumesc pentru raspunsuri!

As mai avea o intrebare, desi nu stiu daca se preteaza la titlul de mai sus: cam cat costa schimbatul / completarea cu freon la un service vw? Am mai intrebat asta, dar tot nu m-am lamurit: cand dau drumul la AC trebuie sa se auda ceva cat de cat sau nu? PArca nu sufla totusi destul aer rece (nu e climatronic)....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. DISCUTIILE DESPRE MOTOR NU SE PLASEAZA IN ARII DE "CAROSERII"

2. Nu exista "soc" de nici un fel la nici un fel la nici un motor Diesel

3. Este normal atat turatia de ralanti cat si faptul ca daca lasi ambreiajul masina porneste de pe loc fara sa "moara" motorul. Asta nu e neaparat un merit al Diesel-ului ci al faptului ca motorul este controlat complet electronic si ECU ridica turatia de ralanti cand simte ca scade datorita ambreierii.

Legat de pozitionarea gresita a topicului aici te rog pe viitor sa fii mai atent, vom tine cont ca esti incepator :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic
Care carte? Daca e vorba despre cartea 'de utilizare' a masinii, e in germana, iar eu cu germana nu prea!

Oricum multumesc pentru raspunsuri!

As mai avea o intrebare, desi nu stiu daca se preteaza la titlul de mai sus: cam cat costa schimbatul / completarea cu freon la un service vw? Am mai intrebat asta, dar tot nu m-am lamurit: cand dau drumul la AC trebuie sa se auda ceva cat de cat sau nu? PArca nu sufla totusi destul aer rece (nu e climatronic)....

Carte = 'mechanics_for_idiots' (nu te supara, frate!)

1.400.000 la unele service (l-am schimbat e acum doua saptamani). Retestarea este gratis, la recompletare ai dscount.

Da, cand dai drumul la AC trebuie sa simti o usoara modificare a turatiei motorului (in sensul cresterii usoare a acesteia) si un zgomot specific compresoarelor de AC, ca un fasait destul de slab (posibil sa nu-l auzi daca motorul este zgomotos).

Daca nu sufla aer rece de loc (verifici usor, dand pe mijloc turatia ventilatorului si selectand recirculare, ca sa simti mai repede aerul rece), te duci la service. E un topic AC / probleme AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thor e absolut normal,asa merge un diesel.Zakimaci,tdi-urile nu au soc manual........ :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa vezi ca si daca esti la deal tot nu moare motorul; Se ocupa ECU si in aceasta situatie. Practic nu iti mai da voie sa mergi cu motorul in afara grilei de turatie normala (adica motor sub-turat) Te lasa pina la 800-900 si de acolo preia el. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta chestia! Chiar nu stiam. De fapt nici acum nu stiu ce e cu ECU, dar din moment ce totul e OK, nu-mi fac griji.

Multumesc pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Eh, nu e pilot automat! ECU =Engine Control Unit (daca-mi aduc aminte bine) te ajuta sa-ti utilizezi eficient motorul, nu preia nimic din ceea ce ar trebui sa faci tu. Nu incerca sa urci dealul cu masina la relanti, fara acceleratie, ca nu prea reusesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thor,pentru absolut toate raspunsurile la problemele tale poti folosi functia "search".Pe forum s-au discutat foarte multe,dar ca sa dai de ele trebuie sa utilizezi aceasta functie, ori sa il iei la "frunzarit" (cam greu totusi)...

Topicul se inchide...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!