Jump to content

VWGolf IV se opreste


TIR
 Share

Postare recomandată

Am un vw golf iv 1.9 TDI 90HP ALH si am o mare problema... s-a intmplat de cateva ori... Stand cu masina pe liber la semafor sa se opresca motorul din senin, pur si simplu s-a oprit si abia a mai pornit. Care sa fie problem stie careva ?

Am fost cu masina la service am pus-o pe VAG COM si nu au gasit nimic nici o problema electrica nimica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea (personala) e ca prinde undeva aer la filtru sau furtune de aceea porneste apoi greu( pana se amorseaza)

daca este asa atunci in turatie nu se opreste in schimb nu trage cum ar trebui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare...cand stai la stop cumva iti variaza si relantiul? daca da sunt bujiile

eu am patit la a mea ceva asemanator. adica varia relantiul..ok si dupa un timp uneori la stop se oprea masina. uitasera sa schimbe bujiile desi pe factura de revizie "cica" fusesera schimbate! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa se observe ca tu ai benzinar si el dieselar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Am mutat eu discutia la TDi Forum. Va rog a suta oara nu mai postati probleme specifice motorului in ariile de "caroserii". Exista doua arii de motoare: TDI Forum si Motoare pe benzina. Evident asta trebuia pus la TDI Forum

2. Cauzele unui oprit aiurea motor la ralanti sau in mers pot fi (dar nu sunt singurele cauze)

a. Releu 109 care face figuri (era stins total bordul cand s-a oprit motorul? Daca da e foarte probabil sa fie releul 109)

b. Parte electrica a contactului face figuri

c. (Mult) aer pe conducta de tur de motorina

d. Releu dintr-o alarma de fabrica sau after-market care cedeaza (asta am avut eu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e. Contacte murdare la conectorul cu 10 pini de pe traseul pompei de injectie (duce si la oscilatii ale relantiului in sus si-n jos).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde este conectorul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e in capatul chiuloasei, e o mufa mare si rotunda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da pe vag com nu da nimic asta e problema... o sa vad daca e de la aer ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma problema s-ar putea sa fie eletrovalva... masina nu se alimenteaza cu motorina cat trebuie... si au zis cei de la vw ca electrovalva se misca prea greu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la electrovalva stop motor, atunci sa stii ca s-ar putea sa fie asta cauza. Daca ai o ora de timp liber, poti sa o repari singur, chiar si in fata blocului, cum am facut eu. Se desface usor, eu la interior am gasit un span foarte fin care s-a oprit in electrovalva, usor de inteles de ce. Poti sa nu schimbi o-ringul, de obicei e ca nou. Spala bine valva si scaunul din pompa, va merge mai bine dupa asta. La mine, valva se bloca deschisa, pana era stupida, nu mai puteam oprii motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles mersi de sfat ... eu am luat un sprei din acele de ungere cu ulei lichid si am dat acolo si vad ca merge fara probleme... o sa incerc sa si curat cum ai zis u daca mai face probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma n-am rezolvat nimic... maine duc masina la reprezentanta... nu mai e nici o solutie :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna!

Am si eu o problema legata de oprirea motorului!

Este vorba despre un golf IV din 2003 - motor AXR, km.137000!

Ieri am mers cu masina fara sa constat nici un fel de problema, am oprit pentru circa 5 minute. Am pornit din nou motorul si dupa circa 30 de secunde s-a oprit fara nici-o avertizare.

Am incercat sa il pornesc dar fara rezultat - nu-mi indica nici o eroare pe computerul de bord - se invirtea fara sa porneasca lucru pe care l-am facut de vreo citeva ori fara nici un rezultat.

Azi dimineata am incercat din nou sa-l pornesc si a pornit la prima cheie dupa circa vreo 30 de secunde!

Am mers cu el la un service - au scanat cu vag-com dar nu le-a dat nici o eroare si au zis ca acum porneste la sfert de cheie si nu stiu ce sa-i faca, sa-l las asa daca merge! Au mai zis caci a fost probabil o problema de alimentare!

Va rog daca aveti idee despre ce ar putea fi sa ma ajutati, caci ma gindesc ca ar putea oricand sa-mi repete figura asta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut TIR,

Cum ai rezolvat pana la urma problema ?

Si eu am aceeasi problema la masina din semnatura.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!