Jump to content

Pompa servo Golf 3


Raf
 Share

Postare recomandată

Fiind in aceeasi situatie cu florin_gti si satul de acele scheme am ascultat recomandarea unui prieten si am intins cablul de acceleratie cat sa stea relantiul cu 200rpm mai mult (al meu e motor aee deci relantiul stas e in jur de 600rpm)...bineinteles ca n-am putut nimeri valoarea si a sarit direct la 1000-1100, dar n-a fost problema si l-am lasat asa gandindu-ma ca se mai intinde putin cablul pe parcurs.

Vreau sa va spun ca in 20 minute de mers prin oras si stat la semafoare relantiul statea stas la 600 si mai mult de atat nu scadea deloc orice consumator porneam (invartit volan +dezaburire )....minunea a durat pana la a doua pornire...acum sta in jur de 1000, iar cateodata se aude motorul infundat si tremura ca atunci cand urc o panta subtural. O s-o mai las o perioada asa, eventual reglez clapeta cu ea asa si va tin la curent.

Pentru cai care vor sa faca dureaza maxim 10 minute. Cu motorul pornit desfaceti filtrul de aer sau ce trebuie pt a ajunge la cablu si vedeti ca pe suportul cablului sunt niste spire....stamtati din aproape in aproape pana ajungeti la turatia dorita cu mentiunea de a da cateva pedale de acceleratie dupa fiecare stramtare pt asezarea cablului.

Oare risc sa stric motorasul de relanti?

Astept pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • florin_gti

    23

  • Rapciutel

    15

  • SethBv

    12

  • Tracto

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, o sa strici motorasul, senzorul de pozitie a clapetei o sa vada clapeta intredeschisa si o sa comande motorasului sa o mai inchida iar cablul fiind intins o sa se forteze dintii de plastic de la motoras

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt sigur daca ai dreptate...asta ar insemna ca se strica si daca las cablul normal, dar o tin turata din pedala, sau la plecarile lente de pe loc.

Apoi cand merg constant cu 60 turata la 2000 nu tot asa vede pozitia si incearca sa o regleze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am exprimat eu gresit, nu o sa faca chestia asta la relanti sau in mers, o sa o faca cand o sa incerci sa ii faci adaptare la clapeta cu VAG-COM iar clapeta nu se poate inchide de tot.Si nici la frana de motor nu face bine. In manual scrie "idle speed - not adjustable"

Banuiesc ca spuneau ca poti strange cablu sa cresti turatia, daca era recomandat :)

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca asa se intampla sethbv?

Logica mea ar fi ca la calibrare motorasul pur si simplu inchide cat poate si considera acel punct punctul 0...clapeta inchisa

Practic fara cablu intins motorasul se invarte pana nu mai poate, iar in acel moment clapeta e inchisa de tot...ei daca eu intind cablul el tot asa invarte pana nu mai poate, iar in momentul in care nu mai poate va considera ca este inchisa clapeta....

Gresesc cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai este un potentiometru in partea opusa motorasului care indica pozitia :) Este senzorul TP (throttle position), CTP (closed throttle position switch) si apoi motorasul ISC (idle speed control actuator)

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai este si senzorul de aer care vede cat aer intra in functie de pozitia clapetei si coordoneaza aprinderea si injectia in functie de acestea.


La AEE,  cel putin, daca va uitati pe schema clapetei veti vedea acolo un contact care se realizeaza doar cand clapeta este pe pozitia de iinchis si "spune" ECU- ului ca acolo este zona relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am mai luat de proba o clapeta de la o masina care merge perfect ( pe original ), am montat-o pe a mea si tot asa face , deci clapeta o exclud 100% fara nici un comentariu !

Am da-o jos pe am mea am pus-o pe masina donatoare si merge perfect , deci tot ce tine de clapeta exclus , cel putin la mine !

Deci sa revenim la titlul topicului POMPA DE SERVO 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Mi-a venit o idee mai mult sau mai putin geniala:

Oare daca cumpar si pun pe masina un condensator de 1-2-3 farazi cum pun pasionatii de muzica pt a nu varia relantiul si a elimina variatiile de curent nu ar trebui sa elimin si din sarcina pe care o aduce alternatorului o pompa servo uzata....pana la urma tin sa cred ca pompa uzata afecteaza cel mai mult alternatorul, absorbind mai mult curent decat ar trebui....si practic un condensator ar trebui sa ajute si clapeta la compensare.

Stiu ca bateria ar trebui sa actioneze ca un condensator, dar totusi nu stiu ce echivalenta ar avea in farazi o baterie auto incat sa stiu daca merita sa cumpar condensator ori ba.

 

Si inca ceva...am citit undeva pe forum cum ca ar fi un condensator in bobina de inductie (bobina, platina, condensator) care ar deregla scanteia si automat ar produce variatii de relanti....oare noi avem asa ceva pe masini?

 

Ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare baieti!

revin cu o intrebare pt a dezmorti topicul:

pot pune in servodirectie ulei hidraulic de vascozitate 32 sau 46?

m-am documentat de pe diferite forumuri si am aflat ca uleiul de servo cel recomandat de vw norma g00400m2 e "light hydraulic oil" de norma iso vg 22 (vascozitate la 40g C). Am mai aflat ca odata cu cresterea vascozitatii uleiului pompa face mai usor presiunea necesara si ca in cazul pompelor cu uzura si palete rupte e mai bun un ulei mai gros, dar daca e prea gros se poate distruge pompa si mai rau, poate chiar si caseta, ia daca e prea subtire face zgomot pompa si nu poate crea presiune suficienta (efectul de cavitatie).

Unii ziceau ca uleiul servo nu trebuie schimbat, altii ca trebuie. unii ziceau ca uleiul de servo nu se subtiaza ci se ingroasa in timp.

Se cam dau datele cap in cap si habar n-am unde sa intreb si nici nu stiu un mester in ale hidraulicii.

Ma poate lamuri cineva cum sta treaba?.

N-as vrea sa-mi nenoroceasc nici caseta, nici pompa.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

cat te-a costat aproximativ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut ,am si eu o intrebare legata de Servo ... Cand am motorul pornit stand pe loc si invart volanul mai mult  45 de grade se aude un bâzâit in orice directie l-as invarti dar asta am auzit-o doar pe loc in mers nu se aude sau cel putin nu am auzit... este ceva normal sau are ceva? o solutie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

sal.

am luat o groapa din prostie si am lovit L acela de sub pompa de care este prins un furtun care merge la caseta. acum cam lasa pata de ulei. m-am bagat astazi sa vad ce este acolo si miscand usor de iel am observat ca iese din corpul pompei. nu l-am scos de tot sa nu pierd uleiul.

 

cum pot sa rezolv problema? are orinc acolo sau este conic si se fixeaza prin apasare?

motorizare 1.6 AEE

 

 

multumesc

 

post-64052-0-59413900-1413832413_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare rapida: cum schimb uleiul de servo si cum fac aerisirea dupa schimbare?  :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfaci furtunul de la pompa, lasi sa curga uleiul, iei maxim stanga-dreapta de volan sa iasa tot, pui furtunul inapoi, torni lichidul in vas, pornesti motorul si iei maxim de volan stanga-dreapta de cateva ori pana nu mai vezi bule in vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfa colierul din poza, scurge uleiul, da pompa jos si vezi ce e acolo.

Eu am o pompa desfacuta dar nu vad sa se miste cotul ala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici la mine nu se misca dar io am avut ghinionul de a ma intersecta cu acea groapa   :icon_cry:  din minunata noastra taxa.

am scos acel stut si nu are nici  garnitura si nici conic nu este. pur si simplu este drept si bagat in acea gaura. aceasta ultima descoperire a fabricantului de a baga o bucata de teava intr-o gaura la un sistem de directie si pe drumurile noastre a dus acum si la imposibilitatea e a vira total. sunt momente cand masina nu mai vireaza total ci numai pana la jumatate(iei din timp si in larg ca tiru)

din cate am inteles rulmentii se gasesc la magazine care se ocupa cu asa ceva. mai sunt niste garmituri care se iau tot de acolo si sa vedem si cam ce ulei mai trebui luat.

pe la piata 13Sept parca este un mag cu rulmenti. mai stii cumva si cotele sa trec pe acolo?


multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Vreau sa montez pompa de servodirectie insa observ ca pe 1Z au fost mai multe configuratii de fulii pentru pompa de apa (cu curea trapezoidala si cu caneluri)

 

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS6uOBNCeZO_WJBRYQRVINkLteHiPB1c3nW6I21Xt3gy8xXzcIc

si

http://realityisreality.com/tdi/rrear1.jpg

 

Eu am curea lata cu caneluri. Pe net am gasit ca pompa de servo-directie, vine cu pompa de apa pe aceeasi curea. Se poate pune pompa de servodirectie singura, din moment ce a mea e angrenata deja de cureaua cu caneluri?

 

Merci

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut!

pompa servo golf 3 . are joc fulia nu foarte mare dar are servodirectia are momente cand functioneaza si momente cand functioneaza mai greu .caseta nu are scurgeri si nici pompa 

 

Din ce poate fi exact  ?pompa eu cred dar vreau sa fiu sigur....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intinde cureaua(sau schimb-o) din pompa de servo. Slabeste pompa,trage de pompa spre inainte ca sa intinzi cureaua apoi stringe-o inapoi,totodata tinind cureaua in tensiune. Sper ca m-am facut inteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!