Jump to content

Probleme cu schimbatorul de viteze


randolph_henry_ash
 Share

Postare recomandată

randolph_henry_ash

Ieri, bucuros ca am rezolvat problema unui cap de planetara care imi dadea batai de cap, mergeam linistit spre casa. Pe drum am oprit in fata unui magazin pentru cumparaturi curente....parcat cu spatele...lasat masina in marsarier....cand sa plec...iesea din marsarier dar levierul schimbatorului ramanea intr-o pozitie nefireasca (usor spre stanga) si nu permitea introducerea nici uneia din vitezele care sa-mi permita deplasarea cu fata (singura care ma putea scoate din parcare)....mentionez ca in marsarier intra fara probleme...dar atat...marsarier si punct mort....ceva impiedica deplasarea spre dreapta a levierului....dupa cca. 10 min de incercari si multe ganduri de bine si-a revenit....eu nu...sunt inca nedumerit....ceva idei??...Multumiri anticipate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pune pe cineva in masina si roaga-l sa incerce sa bage in viteze. Uita-te in compartimentul motor daca parghiile care duc spre CV functioneaza cum trebuie. E posibil sa fi cedat vreuna. E si o parghie acolo care nu are voie sa aiba joc. CV nu cred ca se strica asa subit.

Ale mele trebuie schimbate, ca sunt carpite si sudate si inca nu am gasit la dezmembrari. Sper sa ma mai tina un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

randolph_henry_ash

ma gandeam si eu la un experiment de genul asta...dar repet...si-a revenit dupa max 10 min si de atunci nu mi-a mai facut probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E asa cum spune litza

Trebuie verificata timoneria de la cutia de viteze. Daca ai un 1.8 ar trebui sa fie timonerie din aia complicata ca la diesel.

Cand vreo parghie are joc sau se indoaie mai mult decat trebuie nu mai intra bine sau deloc in viteza.

Daca ai parghie directa catre cutia de viteze cum e la motoarele de 1.1 atunci s-ar putea sa fie ceva grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

randolph_henry_ash

este intr-adevar timonerie cu mai mult de o parghie (prin urmare complicata)....aveti idee cam cat costa tot ansamblul nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este intr-adevar timonerie cu mai mult de o parghie (prin urmare complicata)....aveti idee cam cat costa tot ansamblul nou?

De nou nu stiu dar o timonerie second am gasit de curand la 600k lei. Mie mi-a trebuit o tija scurta cu doua nuci pe care am dat 100k si parka imi pare rau ca nu m-am indurat sa iau toata timoneria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

randolph_henry_ash

multumesc de informatie...oricum parca nu m-as indura sa incep sa pun piese sh pe ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doua tije scurte + o pargie mi-a promis careva ca imi aduce la 250 k lei. Poate mai negociez cu el ceva.

Altul mi-a cerut 800.000 pe toata timoneria. Acuma nu stiu cat de "toata" era, ca i-am zis ceva de genul " sigur ca da, si marmota invelea ciocolata !" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

cam aceiasi problema o am si eu cu CV dar mie imi sare din marsarier si nu stiu de la ce este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sie u ceva probleme cu G2u' meu. Cand bag a doua mai repede imi garaie cutia urat de tot, in rest nu am probleme. In mers normal cand deplasez usor maneta nu face probleme, dar daca am nevoie de demaraj si ii dau repede 2 face k toti dracii. Cand o duc la mecanic zice k imi regleaza niste SCARLETI si o perioada iar imi mere bine. Nush ce are, dar ce stiu cert e k nu ma pot lua cu nimeni la semafor :stupid:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine daca bag brusc a 2-a , freaca putin, se aude zgomotul acela de parca nu ai avea ambreiaju calcat, dar foarte putin, asta cat motoru este rece, cand sunt la cald nu mai am probleme de genul. probabil un sincron este dus sau decalibrat, cine stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine daca bag brusc a 2-a , freaca putin, se aude zgomotul acela de parca nu ai avea ambreiaju calcat, dar foarte putin, asta cat motoru este rece, cand sunt la cald nu mai am probleme de genul. probabil un sincron este dus sau decalibrat, cine stie.

si la mine face exact la fel. este dus sincronu la a 2-a. incearca sa nu mai bagi direct a doua din a 1-a, ci sa ii lasi o pauza de aprox o secunda, sau sa o lasi o secunda pe liber (adica sa treci prin liber din a 1-a spre a 2-a) si nu mai haraie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine face exact la fel. este dus sincronu la a 2-a. incearca sa nu mai bagi direct a doua din a 1-a, ci sa ii lasi o pauza de aprox o secunda, sau sa o lasi o secunda pe liber (adica sa treci prin liber din a 1-a spre a 2-a) si nu mai haraie.

o sa incerc si io treaba asta ca si la mine caraie. La mine e sigur dus sincronu...si mersu sporitv nu ajuta deloc... :offtopic:

Modificat de All-X
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sie u ceva probleme cu G2u' meu. Cand bag a doua mai repede imi garaie cutia urat de tot, in rest nu am probleme. In mers normal cand deplasez usor maneta nu face probleme, dar daca am nevoie de demaraj si ii dau repede 2 face k toti dracii. Cand o duc la mecanic zice k imi regleaza niste SCARLETI si o perioada iar imi mere bine. Nush ce are, dar ce stiu cert e k nu ma pot lua cu nimeni la semafor :).

:( in cazul asta tre sa facem un play :D

la ce mecanic mergi de obicei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema cu a doua...e o chestie standard pe care o au multe golfuri care au cutia standard...asta a fost problema lor...asa cum la golf 4 sunt probleme si toti se plang de viteza intai..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc si io treaba asta ca si la mine caraie. La mine e sigur dus sincronu...si mersu sporitv nu ajuta deloc... ;)

am incercat si pot sa stau io si in c*r si in cap.. cand e rece .. primele 2-3 miute a doua tot caraie... nu am ce sa ii fac decat sa ii dau jos cutia si sa ma "joc" in ea. Dar asta la primavara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!