Jump to content

Passat B5.5 1.9TDI 130CP sau BMW 320d 2.0TDI 150CP


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

ice, era vorba de ARL+4motion.

tot n-as da 5000E pt upgrade-ul asta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ice_2k

    21

  • Bogdan_wrc

    9

  • BogMW

    8

  • Akebono

    8

TOtusi as vrea si eu daca se paote o explicatie la intrebarea. Ce e asa de interesant cand conduci o masina cu tractiune spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu daca as face acum alegerea ta as taia prima data din lista 320d (prea mult spatiu nefolosit, nu imi plac sedanurile la varsta asta :offtopic: ).

Dupa mi-as configura un A3 2.0 TDI cu dotari decente.

Apoi as intra pe vw.ro si la aceeasi bani mi-as lua un Golf GT 2.0TDI 170cp si dotari bune care are un look agresiv, un motor excelent (4200rpm, 200cp cu chip) si o platforma remarcabila.

Parerea mea care desi visez la un audi nu apreciez poate la adevarata valoare noul a3...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TOtusi as vrea si eu daca se paote o explicatie la intrebarea. Ce e asa de interesant cand conduci o masina cu tractiune spate?

Ai condus vreodata o masina cu tractiune spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Tendinta se supravirare (Powerslide).Pt. cei care nu stiu Powerslide este atunci cand pe curba din cauza acceleratiei spatele masinii incepe sa derapeze (iese inafara curbei spre exterior) ceea ce ofera un sentiment uimitor (cel putin asa simt simt eu) daca reusesti sa il controlezi este si mai bine :offtopic: asta necesita putina indemanare si rapiditate in rotirea volanului.

2.Pleaca mai bine de pe loc in sensul ca nu pierde adereta greutatea lasandu-se pe rotile din spate acestea aluneca mult mai greu.

3.Iarna te distrezi de minune. :D Unii stiu de ce. :D

E altceva cu frana de mana derapezi pana la un moment dat cand ori te intorci cu totul si te opresti ori recapeti aderenta ori cu RWD poti derapa mult mai mult mai ales pe carosabil umded sau cu aderenta mai mica.Plus ca pe circuit o masina cu tractiune fata nu are nici o valoare in fata uneia cu tractiune spate.

It s much fun to drive RWD!

Parerea mea! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm, cred ca 90% din kilometri parcursi cu un RWD sunt fara drifturi si alte tampenii...

Alte avantaje RWD:

- puntea fata este specializata doar pentru a directiona masina - nu este nevoie de anumite compromisuri pe care la fac multe masini FWD, fortzele de accelerare nu se transmit prin intermediul planetarelor in volan si nu ai senzatia ca iti este smuls volanul din mana; controlul este mult mai acurat.

- in cazul BMW, motorul este pozitionat longitudinal IN SPATELE puntii fatza, astfel facand posibila o balansare a maselor pe punti in proportie de cca 50:50 - din nou foarte important pentru handling.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

lool.

comparam B5.5 cu seria 3.

ca se poate compara si A4..da..dar ice, intre astea a facut vs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am dat si eu de topicul asta antic... intr-un final, dintre B5.5 si 320D, a iesit A4 :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca Passat-ul pierde in toate poll-urile :vaidecapulmeu:...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TOtusi as vrea si eu daca se paote o explicatie la intrebarea. Ce e asa de interesant cand conduci o masina cu tractiune spate?
Daca masina cu tractiune spate e BMW, precizia directiei e o diferenta f mare fata de FWD.Vorbesc de motoare cu peste 300 Nm.Intre VW TDI 130 CP si BMW 2.0d 150 CP, BMW trage constant intre 2000-4000 ture.Un TDI sanatos de 130 CP la accelerare urca brusc la varful de cuplu , cu tractiune pe fata pierde aderenta pe uscat in viteza III , interesant dar ce folos...plus ca trage de directie din cauza tractiunii pe fata, daca nu e perfect plat asfaltul.La ambele motoare vei gasi ceva sa iti placa.Nimic nu se compara cu portbagajul de Passat B5 daca te referi la Variant.BMW 3 nu are loc ca lumea nici in fata, daca esti obisnuit cu Passat.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!