Jump to content

Passat B5.5 1.9TDI 130CP sau BMW 320d 2.0TDI 150CP


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Din slaba mea (ne)cunostinta stiu ca la francezi Peugeotul e firma cea mai buna, mai de lux in domeniul auto pe langa Citroen si Renault.

Deci compari lux cu lux . E ca si cum ai compara imbracamintea unui sclav cu a unui rege :Driver:

Permite-mi sa am alta parere: luxul la francezi a fost dintotdeauna marca Citroen, nu Peugeot ! Pe vremea cand Peugeot inca facea cutiute, Citroen avea modelul Palace echipat de top (AC, servo total, totul electric, suspensie pneumatica, trapa, inchidere+alarma, piele, etc + motoare f puternice)

De asemenea ma gandesc acum serios si la un G4 TDI 150CP 4 motion... dupa cum am zis mai sus, motivul principal pentru care as schimba masina (si singurul de altfel) este ca vreau ceva mai puternic...

Cred ca alegerea perfecta ar fi o masina precum cea pe care o ai deja si de care esti multumit, insa mai puternica asa cum iti doresti si eventual cu 4Motion, asa ca G4 TDI 150CP ar fi dupa mine cea mai indicata.

LE & OT: Ma regasesc in afirmatia de mai sus, anul trecut am vandut o berlina FWD pt una 4x4, aceeasi marca, motor si echipare, insa mai noua si cu integrala. In privinta puterii, desi sunt valori egale, exista alte componente la motor care fac diferenta, plus rezervele mai mari pt un tuning viitor.

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ice_2k

    21

  • Bogdan_wrc

    9

  • BogMW

    8

  • Akebono

    8

depinde ce echipare compari. si dupa cate stiu eu, pejo 306 e un pic mai nou decat golf-ul. da nu il vad peste golf, sincer.

vrei sa spui 307, nu? ca 306 e cam de varsta G3-ului.

ice, daca nu 150, macar un 130 cai, si cu 4motion. ti-am zis.,.nu vei fi dezamagit.. priveste exemplul cel mai concret: zGb. bine stiu ca tu nu vei ajunge asa la peste 200 ps (nu ca nu ti-ar placea, nebunule.. :Driver: ), dar oricum, un 130 (+ "TVA" de la Dragos :D) si 4 motion..si iti va multumi inima o perioada. pana iar vei vrea altceva,...samd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca fac schimbul pentru TDI-ul de 130CP... ma gandesc ca am o masina intr-o stare impecabila (inca ma mir ce noroc am avut) si daca iau alta e un nou risc... pe care daca ma hotarasc sa mi-l asum, mi-l voi asuma doar pt cel de 150... + chip..... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si parere personala, schimbarea unui model de masina cu acelasi model dar o motorizare mai puternica si poate si o alta echipare nu este ceva prea interesant. Euforia/placerea schimbari are sa fie extrem de scurta.

Plus ca pt un pasionat al masinilor ar fi ceva tern, schimbi masina cu o alta diferita complet nu cu acelasi model.

Daca ar fi fost vorba de R32 sau chiar si Gti, ar fi fost o discutie usor diferita.

Cat despre 4Motion, tot ca si considerent personal, nu ma incanta prea mult, la o exploatare normala, in medie, nu ai mai multe avantaje decat o aceiasi masina dar FWD. Insa 4Motion vine si cu o serie de costuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si parere personala, schimbarea unui model de masina cu acelasi model dar o motorizare mai puternica si poate si o alta echipare nu este ceva prea interesant. Euforia/placerea schimbari are sa fie extrem de scurta.

Parerea ta :rolleyes: Ai condus vreodata un TDI de 150CP? eventual chipuit? (bine, nici eu, am mers doar cu 2.0 140CP chipuit si e incredibil)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 150CP mai are "loc" si pentru chip? Nu e deja el insusi o versiune "chipuita" de 130?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu? ibiza are 1800cmc si 180cp de ce asta la 2000cmc nu ar avea 170hp?Se poate!

Acum daca tot am scris sa imi spun si eu parerea.Am condus zilele trecute un 320d cu cauciucuri de 225/40/r17 si mi s-a parut cu totul altceva fata de Passatul care il am. Cel putin la plcarile de pe loc si in vitezele I si II e demential! Trage tare de tot. Poate si Passat ul ar fi altfel daca ar putea sa puna toata forta pe asfalt ( am cauciucuri de 205) dar degeaba in I a pierde aderanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am reusit sa rup aderenta sub nici o forma. Viteza I , ESP decuplat, Turat 4000 , Debraiat. Nici un Rezultat. Am mai incercat odata (Nici un rezultat).

A incercat si Vlad MHL cu masina mea (se pricepe mlt mai bine). - Nici un rezultat. A incercat cu rotile bracate , turatie maxima , debraiat - Nici un rezultat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi decat un Golf as Opta pentru un A3 quattro. Exista difernete in ceea ce priveste quattro si 4motion. Deci :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am reusit sa rup aderenta sub nici o forma. Viteza I , ESP decuplat, Turat 4000 , Debraiat. Nici un Rezultat. Am mai incercat odata (Nici un rezultat).

A incercat si Vlad MHL cu masina mea (se pricepe mlt mai bine). - Nici un rezultat. A incercat cu rotile bracate , turatie maxima , debraiat - Nici un rezultat.

Explicatia o constituie o mica diferenta si anume ca tu ai integrala iar TazVW - nu. Apropo, TazVW, ai avut inainte Octavia 1.6 MPI? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am reusit sa rup aderenta sub nici o forma. Viteza I , ESP decuplat, Turat 4000 , Debraiat. Nici un Rezultat. Am mai incercat odata (Nici un rezultat).

A incercat si Vlad MHL cu masina mea (se pricepe mlt mai bine). - Nici un rezultat. A incercat cu rotile bracate , turatie maxima , debraiat - Nici un rezultat.

Ca sa rupi aderenta la un 4x4 iti trebuie cal putin 200 cp.Eu am tractiune fata :( si acest fenomen se intampla foarte des mai ales daca e ud.

:( Nu am avut Octavia. Am avut un Ford Mondeo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 150CP mai are "loc" si pentru chip? Nu e deja el insusi o versiune "chipuita" de 130?

Exista diferente "hardware", turbo si IC sigur... si urca pana la 185CP cu chip safe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ice_2k. In categoria BMW si Passat, vreau sa-ti atrag atentia si asupra unei alte masini. Honda Accord 2.2cdti, eventual pachet sport. Sunt cam la acelasi nivel de pretz si sunt convins ca masina nu te va dezamagi deloc. Singurul minus sa zicem, dar cred ca este marginal este faptul ca motorul trece de bariera 2000cmc, insa ai 150cp "de la Honda", un design superb si fiabilitate japoneza care la ora actuala este cateva clase peste productia germana.

De asemena exista variante pe benzina foarte reusite i-vtec, dar consuma ceva mai mult. Exista si la BMW un motor asemanator 318i despre care BogMW poate sa-ti spuna mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi cred ca ice, vrea DIESEL.

nu vreau sa fiu rau, dar cum adica 150 cai "de la Honda"? adica dieselurile de la H fac alfel de cai..? si daca stam sa comparam caii de la BMW cu cei de la Honda... :offtopic:

plus de asta,.. parerea mea e ca la diesel nimeni nu ii bate pe europeni. mai ales pe cei de la BMW. stau si au stat mereu cam bine la raportul fiabilitate, si CP/l. (primii care au scos 136 ps din 2.0, si apoi 150 din 2.0- cam la fel ca la benzinare) desi la pret..ar mai fi ceva de lucrat. dar deh, sigla.

gandeste-te cate masini fac asiaticii/ americanii diesel (si pt cine??) si cate fac europenii si cate vand...

dar deja cred ca suntem mult OT.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

benzina nu intra in discutie... si nici altceva decat vw/audi/bmw :offtopic: Nu tzipati, gusturile nu se discuta :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre VW Passat si Seria 3 as lua seria 3 - pentru ce iti trebuie tie.

Intre Audi A4 si Seria 3 - momentan eu am Audi, dar nu se stie niciodata...

Pro pt BMW - tractiune (propulsie) spate, motor performant si fiabil, suspensie setata mai sportiv decat la Passat (dar nu deranjanta), multe multe multe variante de tuning, suspensie mai putin costisitoare decat la passat, distributie pe lant, schimb ulei la 20-25 mii km parca (si mi se pare ca are si senzor pt vascozitate), si sa nu uitam de pozitia de condus care e laudata oriunde te-ai duce precum si scaunele... (mie mai imi place si pedala de acceleratie la care capatul de jos e prins de podea; pt confort - daca prinzi klimaautomatik are senzor pt noxe - recircula aerul automat, nu tre sa sari tu cand vezi raba, nu stiu daca toate, dar au o rezistenta electrica pe post de sirocol, deci iarna in 5 min ai caldura in masina, navi pt toata Europa de Vest, etc.

Pro Passat - recomand www.vwforum.ro :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

< :D >

"150 cai de la Honda" da, Honda fac altfel de cai. Si este vorba nu de puterea pe hartie ci de felul cum se simt acei cai, cat de fiabili sunt si cam ce zgomot produc. Recomand cu caldura o proba cu 2.2 cdti. Mai mult de atat nu am ce spune, caci thread-ul acesta este oricum destinat polemicilor.

</ :D > :P

PS: 150 este de fapt 140cp si 340nm. Iarasi practic dezinformare :P.

Modificat de Akebono
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

< :D >

"150 cai de la Honda" da, Honda fac altfel de cai. Si este vorba nu de puterea pe hartie ci de felul cum se simt acei cai, cat de fiabili sunt si cam ce zgomot produc. Recomand cu caldura o proba cu 2.2 cdti. Mai mult de atat nu am ce spune, caci thread-ul acesta este oricum destinat polemicilor.

</ :D > :P

Calutii lui Honda or fi mai tineri :P is nascuti numai prin 2004, fata de ai BMW-ului - nascuti in late 2001 - starting 2002. Daca ar fi vorba de un BMW actual, Honda ar fi pe nicaieri, si-ar vinde calutii fara sa-i caute in dinti. Fi atent la ce vrea omu - masina SH cu caluti multi, nu noua, si mai are si pretentii :P . Iar la BMW va putea gasi oricand piese SH ( ma refer la repere majore, care pot fi inlocuite fara a perturba siguranta sau calitatea masinii), pe cand la Honda... hmmm :P

Dar orice-ar fi, parerea mea ca virgula calutii lu' nenea BMW mananca jaratec, mai ales aia 150 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si totusi, bavareza scoate 150 de caluti din 2.0, iar asiatica din 2.2 . o fi mai lejer motorul, dar serios, cui ii trebuie, ca de fiabilitate nu duce BMW lipsa, dar cand vine vb si de taxe ..la 1999 cmc e o limita. :lol:

anyway, hai sa reveinm la passat vs bmw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc sa fiu ontopic, ziceti voi daca e sau nu ;)

e vorba de prietenul meu cu 525d-u. un coleg de camera s-a dus cu el pana in zalau (din cluj), eu stiam ca e mai nebun la condus dar din ce mi-a povestit colegu nu ma urc cu el in masina la drum lung.

la un moment dat il depaseste un 5 modelul nou. si atunci a inceput sa-i dea. ideea e stabilitatea care o da un BMW pe sosea. daca stie cineva satul Sinpaul - la iesire din sat (directia zalau - satumare) este o curba mai lunga si destul de stransa. eu o abordez intre 70-90 depinde de situatie. da' cand mi-a zis ca a luat-o cu 140 :lol: cu toate ca a fugit de spate e ceva sa iai curba aia la asa viteza. sincer nu cred ca un A6 quattro poate sa faca asa ceva cum nu cred nici ca un un A4 poate sa stea mai bine pe sosea ca si un 320 (cam la asta am vrut sa ajung)

e o concluzie personala dupa care probabil ca ma voi ghida cand voi ajunge sa schimb masina.

stiu ca o sa-mi sara in cap posesorii de Audi quattro dar asta e ;)

pt. cei care vor sa stie cum s-a terminat povestea: nu prea a reusit sa-l depaseasca inapoi ca si respectivu era tare nebun, depasea in momentul in care venea masina din fata in asa fel incat prietenul meu sa nu mai apuce sa depaseasca si el, vitezele maxime atinse sunt irelevante :P, motorul nu a stat sub 3500. trageti voi concluzia dintr-un consum de vreo 10-12l la 60 km ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai vazut M3 vs S4 la topgear? cand vine vorba de curbe luate in viteza n-are nici o sansa un RWD contra unui quattro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

@GIZMO - te rog, inainte de a mai crede povestile altora despre cum au mers si cum au dres, suie-te intr-o masina care are ceva caluti in plus fata de a ta, care nu are probleme cu suspensia, si alte repere, si dupa ce o sa-ti formezi TU o parere personala despre stabilitatea masinilor, fie cu tractiune fata, spate sau integrala, atunci o sa te rugam sa ne impartasesti si noua convingerea ta. Fara suparare, dar sunt satul de cei care au masina x si povestesc vitejiile facute de ei la volan, iar cand ii prinzi in trafic....hmmmmm.

Ca fapt divers, nus' zau o masina de strada, nemodificata, sau stock ca sa fiu pe intelesul tuturor, care sa stea mai bine pe drum decat un quattro. Si pe langa mine, mai sunt altii si altii de pe acest forum care sustin opinia asta.

ON TOPIC - un A4 1.9 quattro nu ai luat in calcul ??? Avea un membru de pe forum unul de vanzare pe aici pe undeva..... cu ceva vreme in urma - asa o sa ramai in "La familia" o sa il poti duce spre 170 cp, o sa ai cea mai buna stabilitate, multumitor...

Oricum raman la parerea ca pe sosea, mai ales la noi (nu pe autostrada), intre 1.9 sau 2.0 TDI si 2.5 sau 3.0 TDI nu e asa mare diferenta, iar dupa ce le remapezi, hm..... fa un test cu mai multe motoare si vezi care ti se va adapta cel mai bine stilului de condus.

P.S. Cand cazesti bmw-u ala TDI sa ma iei si pe mine la un drive test :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai stat si m-am gandit... varianta golf 4 ARL, 150CP a cazut. Nu merita investitia doar pt ceva putere in plus, mai degraba schimb cate ceva la a mea (injectoare, ambreiaj, etc). Deocamdata am ramas la ideea ca mai stau 1an-1an jumate dupa care voi alege intre A3-ul nou 2.0TDI 140 si 320D nou, 163CP. :D La A3 imi place mai mult interiorul iar grila fata e criminala... ce-i drept, si BMW-ul e departe de-a fi o masina urata... iar cei 163CP + RWD imi fac cu ochiu' rau de tot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ice, era vorba de ARL+4motion. dar oricum..

as alege A3. foarte tare, dar de 320D..sunt cam dezamagit de design. dar 163 cp (+ "tva" de la Dragos => :rolleyes: ) si RWD...cam isi fac treaba in a iti crea placarea necesara...lool! unde mai pui si spatiul interior si portbagajul..

e grea decizia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!