Jump to content

Ulei

MariusM
 Share

Postare recomandată

Ce ulei pt motor ma sfatuiti sa folosesc? Taicamiu folosea numai Castrol. Eu am pus ochii pe un Castrol GTD (conceput special pt diesel) full sintetic. Ce parere aveti?

Dar pt cutia de viteza? Nu conteaza pretul, ma intereseaza sa mearga struna masina.

Si ce cantitati intra si in baie si in cutie?

Mentionez ca este vorba de un b3 1.9 D.

Cu respect,

Marius M.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina din semnatura ce ulei ar trebui pus la cutie? nu cred ca a fost schimbat prea curand.

Link către comentariu

pt marius: in motor , 4 litri si in cutie 2,5 pt cutie

la motor , aral 10w40 semisintetic tronic

Link către comentariu

sarut mana boeru, dar poti sa imi vii si cu un sfat de ce sa NU folosesc uleiul propus de mine? sunt newbie la mecanica :scratch:

Link către comentariu

• 2 months later...

Eu am incredere in Castrol. Al meu e benzinar si acum cativa ani foloseam Castrol GTX3 Protec 15w40 da am intrebat si io pe la oameni mai priceputi si mi-au zis ca e cam gros pt motor pe benzina...si de cand a aparut GTX3 Magnatec 10w40 bag din asta. Castrol GTD e un ulei de "generatie noua" deci nu vad de ce nu l-ai folosi...

p.s. vezi ca si al lui passat no1 e benzinar :))

Modificat de ah_80
Link către comentariu

Eu am incredere in Castrol. Al meu e benzinar si acum cativa ani foloseam Castrol GTX3 Protec 15w40 da am intrebat si io pe la oameni mai priceputi si mi-au zis ca e cam gros pt motor pe benzina...si de cand a aparut GTX3 Magnatec 10w40 bag din asta. Castrol GTD e un ulei de "generatie noua" deci nu vad de ce nu l-ai folosi...

p.s. vezi ca si al lui passat no1 e benzinar :))

Am facut schimbul acum vreo 8000 km si merge mult mai bine decat m-am asteptat, plus ca a scazut spre 0 consumul de ulei. Super OK, recomand cu caldura.

Link către comentariu

• 5 years later...
passat19tdi

La AFN cat ulei este necesar la un schimb ?

Link către comentariu