Jump to content

euro 3 ...cine stie?


David
 Share

Postare recomandată

Ce inseamna euro 3 in termeni de limite de poluare cum ar fi valorile : CO. CO2, HC, NOx. Ridic aceasta intrebare deoarece am vazut ca vr6 se pune atat pe G4 cat si pe G3. Eu as fi vrut sa iau un G3 din afara si sa-l inmatriculez in tara. Se poate??? adica vr6-ele de pe G4 are sigur euro 3 dar nu stiu si de cel de pe G3. In caz ca vr6-le de pe G3 nu are euro 3, ce modificari se pot face sa aiba standardele de poluare pentru a putea fi inmatriculat (ceva gen catalizator??)????

eu am cautat si nu am gasit mai nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tem ca degeaba ii faci modificari (in cazul in care acestea se pot face); masina va fi considerata asa cum apare in "nomenclator". Este o parere personala; poate mai exista si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca e vorba si de ECU masinii. Cam el e raspunzator de cat polueaza masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ca o masina sa fie omologata trebuie sa indeplineasca doua cerinte. Sa aibe din fabrica instalatie conform normelor intitulate generic "euro3" si sa indeplineasca baremele emisiei de gaze. La VW exista o posibilitate ca masinile intitulate D3 (ceva de genul euro2 spre euro 3) in Germania, sa poata fi inmatriculate in Romania. Trebuie sa iei legatura cu R.A.R-ul si sa te programeze la teste aerodinamice la Craiova sau Timisoara, nu mai stiu exact. Poti sa intrebi la RAR dar nu stiu daca mai este valabila aceasta optiune. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Statul si RAR-ul nu recunoaste masina euro 3 cu catalizator si toate modificarile facute chiar de fabricantul masinii incauza pt o transformare in euro 4...Am un prieten care a incercat cu un BMW si RAR-ul nu acceptat asa ceva chiar daca modificarile au fost facute in Germania de catre BMW-fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici o lista cu toate auto ce au euro 3

Modificat de GBI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentiune: la Octavia 4x4 1.8T cod ARX, desi din ECU este programat EURO 3, fizic exista si a 2-a sonda Lambda montata pe masina, ceea ce presupune ca prin reprogramare masina poate respecta si normele EURO 4, la nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, incepand cu EU3, tioate au 2 sonde. Deci prezenta celor 2 sonde nu este garantia posibilitatii de EU4.

@David: e foarte simplu - cauta codul motor pt cele 2 modele si daca este acelasi au si aceeasi norma de poluare.

Modificat de BogMW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, incepand cu EU3, toate au 2 sonde. Deci prezenta celor 2 sonde nu este garantia posibilitatii de EU4.

A 2-a sonda este "inactiva" pe VAG la masuratori. Intrebare: de ce ar fi prezenta daca nu ar putea fi activata la nevoie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea este de ce este inactiva. La EU3 ar trebui sa fie activa si a 2-a sonda....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tensiunea masurata pe VAG ramane neschimbata ca valoare, indiferent de "gazul" dat. Test facut cu un specialist de valoare...doar la Euro 4 este activa, din ce stiam eu. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant. Eram convins ca si EU3 se bazeaza tot pe un sistem cu 2 sonde si ca practic nu exista diferente constructive la benzina intre EU3 si EU4, incadrarea fiind data doar de emisiile efective. Acum nu mai sunt asa de sigur... :blink:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile cu Euro 4 sunt f restrictive la modificarile gen chiptuning, cele Euro 3 mai putin. Aceasta datorita celei de-a doua sonde Lambda, care in cazul Euro 3 nu masoara dinamic emisiile (asta ar fi explicatia mea).

Daca cineva poate argumenta bine aceste aspecte, as fi incantat sa primesc o explicatie tehnica sigura si izbavitoare. Cred ca si BogMW... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!