Jump to content

curea distributie


deluca
 Share

Postare recomandată

am cumparat cureaua, am cumparat o pompa da apa noua (am aflat ca se schimba si asta cand schimbi cureaua, pt ca nu tin intinzatoarele, sau asa ceva...) mai am nevoie de ceva inainte sa ma apuc de operatiune? e vb de un golf 2 motor 1,3 nz. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu schimba toata pompa ci doar capacul! ce-i drept tot trebuie sa dai pompa de apa jos ca sa-i schimbi capacul. Operatiunea s-ar putea complica daca se rup suruburile de la capac in blocul pompei de apa. Vezi daca fulia se potriveste cu pompa noua inainte de a te apuca de treaba pentru ca sunt mai multe feluri de prinderi(alea 3 suruburi pot fi pe diametre diferite de la pompa la pompa )

Eu nu vad legatura intre cureaua de distributie si pompa de apa. La mine sunt curele diferite. Oricum, daca nu-ti curge pompa si nu ai joc in rulment, parerea mea e s-o lasi in pace.

In ceea ce priveste cureaua de distrib, daca nu ai mai pus pana acum sau macar sa vezi cum se pune, roaga pe cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa e cea care intinde cureaua de distributie nu exista intinzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este, pompa intinde cureaua, de aceea se schimba si ea pt ca nu tine la doua intinsuri. acum intreb daca pot refolosi suruburile care sunt si garniturile, pt ca am primit doar o pompa noua, fara suruburi, fara garnituri...si cea veche arata bine, chiar nu vad motiv s-o schimb. doar daca trebuie si o am cumoarata...iar cureaua acum e slabita tare, la relanti falfaie si bate in carcasa ceea ce-mi face griji. zilele astea imi voi lua inima-n dinti si o pun sus. cat de mult se intinde cureaua, o intind la maxim, sau se lasa putin joc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este, pompa intinde cureaua, de aceea se schimba si ea pt ca nu tine la doua intinsuri. acum intreb daca pot refolosi suruburile care sunt si garniturile, pt ca am primit doar o pompa noua, fara suruburi, fara garnituri...si cea veche arata bine, chiar nu vad motiv s-o schimb. doar daca trebuie si o am cumoarata...iar cureaua acum e slabita tare, la relanti falfaie si bate in carcasa ceea ce-mi face griji. zilele astea imi voi lua inima-n dinti si o pun sus. cat de mult se intinde cureaua, o intind la maxim, sau se lasa putin joc?

pompa nu se schimba decat daca este defecta!

garnitura trebuie schimbata, suruburile nu!

cureaua sa o poti apasa circa 1,5 cm, in partea dreapta, in dreptul surubului de fixare al alternatorului.

Nu uita ca vei demonta si fulia din capul arborelui cotit (care se strange la circa 80Nm). Eu am tras de surubul ala circa 3 zile! :unsure: Am zis ca fac atac cerebral si tot nu se desfacea. :) Plus ca prelungitoarele de la tubulare s-au transformat in S-uri

Modificat de bubuleanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bubuleanule esti valoros. mi-a luat toata ziua de ieri dar in cele din urma am reusit. nu stiam ca va trebui sa dau jos fulia aceea, dar m-ai pregatit tu ca va fi mai greu decat imi imaginam eu. a iesit bine treaba si multumesc celor care m.au ajutat cu sfaturi. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
pompa nu se schimba decat daca este defecta!

garnitura trebuie schimbata, suruburile nu!

cureaua sa o poti apasa circa 1,5 cm, in partea dreapta, in dreptul surubului de fixare al alternatorului.

Nu uita ca vei demonta si fulia din capul arborelui cotit (care se strange la circa 80Nm). Eu am tras de surubul ala circa 3 zile! :251: Am zis ca fac atac cerebral si tot nu se desfacea. :bom: Plus ca prelungitoarele de la tubulare s-au transformat in S-uri

salutare

sunt nou pa aicea pa forum si am o problema similara :blink:

am cumparat de o sapt un golf 2 1991 1,6td si mi sa pare cam slaba cureaua de distributie.

cum nu sunt in tara si nu am bani de service poate imi zici daca tre sa fie vreo pozitie speciala la motor gen "zero" sau mai stiu io ce detaliu tehnic.

as vrea sa schimb cureaua si nu mi se pare mare chestie decit ca nu stiu daca tre respectata vro regula :blink: .am mai schimbat curele dar la service si nu prea am dar atentie la detaliile tehnice

asa ca as aprecia ajutorul cu informatii :blink: :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

sunt nou pa aicea pa forum si am o problema similara :P

am cumparat de o sapt un golf 2 1991 1,6td si mi sa pare cam slaba cureaua de distributie.

cum nu sunt in tara si nu am bani de service poate imi zici daca tre sa fie vreo pozitie speciala la motor gen "zero" sau mai stiu io ce detaliu tehnic.

as vrea sa schimb cureaua si nu mi se pare mare chestie decit ca nu stiu daca tre respectata vro regula :santa: .am mai schimbat curele dar la service si nu prea am dar atentie la detaliile tehnice

asa ca as aprecia ajutorul cu informatii :blink: :)

Gasesti in fisierul atasat instructiunile pentru schimbarea curelei. In locul barei care blocheaza axul cu came poti folosi o cheie de 13 (eu am folosit o pila dreptunghiulara), sau o bara de otel de grosime cat fanta din ax. Atentie, pinionul de la axul cu came trebuie sa se roteasca liber fata de ax atunci cand strangi cureaua. Si daca tot o schimbi, ar fi bine sa schimbi si intinzatorul.

10_1.6L_4_CYL_DIESEL___TURBO_DIESEL.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti in fisierul atasat instructiunile pentru schimbarea curelei. In locul barei care blocheaza axul cu came poti folosi o cheie de 13 (eu am folosit o pila dreptunghiulara), sau o bara de otel de grosime cat fanta din ax. Atentie, pinionul de la axul cu came trebuie sa se roteasca liber fata de ax atunci cand strangi cureaua. Si daca tot o schimbi, ar fi bine sa schimbi si intinzatorul.

mersi mult :) sper sa reusesc.

inca nu am deschis fisierul ;) dar tin sa-ti multumesc prima data si dupa aia la studiu. ;)

sper sa nu-mi prind urechile

inca o data mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut , am și eu un mk2 1.3 nz și as dori sa știu ce trebuie sa cumpăr c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de un mecanic priceput, care sa stie sa o puna la punct ! Mai bine platesti o suma modica, undeva la un milion sa iti puna distributia, deact sa ai complicatii si dureri de cap...daca o gresesti tu , Prerea mea :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai iti trebuie curea/ curele, rola intinzatoare si vb lu passatu' un mecani bun, sa puna motoru la punct (la axa cu came si la volant are niste semne care tre sa se alinieze cu semnele dupa chiulasa si bloc) bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

schimbul curelei de distributie nu este chiar o treaba de executat de catre un incepator, in fata blocului. In afara de alinierea semnelor mentionate mai sus sunt si cateva technici care se aplica la o asemenea operatie si pe langa asta e nevoie de cateva scule care sa ajute la o precizie mai mare a executiei (cheie dinamometrica).

Recomand utilizarea unui service dotat pentru o asemenea operatiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am intrat in posesia unui golf 1 1.6 si nu reusesc sa-l pornesc. l-am primit cu carburatorul in ''batista'' un piersburg 1E parca asa scrie pe el. am incercat sa-l pornesc cu un carburator de dacie da nimic. Am ajuns la concluzia ca distributia e prastie! :) :rolleyes: acum vreau sa stiu cum trebuie sa pun distributia la punct sau macar sa verific daca e pusa bine. din posturile anterioare am inteles ca exista niste semne pe motor si chiulasa si trebuie sa pice cu cele de pe role?????? Am intrebat vechiul proprietar da habar nare ce i-a facut mesteru la care a dus masina si nici macar pe unde a umblat! :blah: :blink: :blink:

dati-mi si mie un sfat!

si altceva mai vreau sa stiu care e ordinea supapelor la motoarele astea ca sunt incepator in vw. vreau sa spun ceva de genu: incepand de la piston 1 spre 4 sau invers : evacuare-admisie-admisie-evacuare-evacuare-admisie-admisie-evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primu lucru e sa dai jos capacu de culbutori(axa are pe marginea dreapta o "taietura" pe margine,aia tre sa se culce culce pe chiulasa,adica,sa fie in pozitia orizontala ).desfaci capacelul de la cutie ca sa vezi semnul de pe volant.

la mine a fost alta mancare de peste.ca mai am si o pompa de injectie.dar iti zic,se face destul de usor.mai ales daca esti atent.

iar la intinzator,sa ai mare grija.sa fie cureaua stransa bine. si dupa ce tragi toate la linie , inainte de a porni motorul,invarte motorul cu o inelara de 19 parca de la fulia de jos,pt a te asigura ca nu "spargi" ceva -_-

bafta.

p.s.: atotstiutorii,rog sa posteze to the topic.

Modificat de dubmaniacks
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am tot incercat sa-mi dau seama care e semnu de pe axa cu came dar n-am reusit.Semnu de pe volant l-am gasit :rolleyes: :Driver: :unsure: e defapt o crestatura care se vede si in atasamentul din posturile anterioare.

dubmaniacks te rog da-mi si mie mai multe detalii ca-s varza rau!

axa cu came dupa cum ziceai tu trebuie sa aibe semn in dreapta si am presupus ca o sa vad un cerc taiat pe centru!!!!!!!!!!!!!!!!! da nu-i nimic acolo! :) e strungit la luciu! cumva trebuie sa desfac ultimul capac care tine axa cu came??

in schimb pe toata lingimea axei cu came se vede din turnare ca si cum axa este separata exact pe mijloc de un plan. cumva acest plan trebuie sa fie exact pe planul chiuloasei????? si altceva pe rola din stanga axei cu came am gasit un semn un punct defapt. Pot sa ma ajut de el in asezarea axei cu came?????

please help me! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am nevoie de ajutor!!!

chiar nu poate nimeni sa-mi dea mai multe detalii privind cum pun distributia la punct??????? :banghead:

ce rol au punctele de pe role?????

chiar vreau sa salvez golfuletu sa ajunga la fier vechi!!!! nu am umblat niciodata la tipul asta de motoare si/sau marca asta si din cauza asta unii cred ca sunt cazut din cer si probabil nu dau prea multe detalii!!! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi!!! :P :D

Masinura a pornit si se pare ca a scapat de remat! :Driver: :Driver:

Acum vor urma si alte reparatii si sper cu ajutorul vostru sa o aduc la starea ei originala!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Ajutor! cureau mea de distributie "a alunecat" spre exterior, si sa cam tocit pe margine. de la ce poate sa alunece? trebuie schimbata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti s-a stricat rola de intindere/ghidare, ai joc in rulment si nu mai sta cum trebuie. Iti trebuie rola si curea noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutor! cureau mea de distributie "a alunecat" spre exterior, si sa cam tocit pe margine. de la ce poate sa alunece? trebuie schimbata?

Problema e de la pompa de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am observat ca pompa de injectie nu are un surub de prindere. nustiu unde o fi. poate ca de acolo se trage! mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut sunt kam now pe forum am o mica problema adica vreau sa vad si eu o poza daca exista cu distributia deoarece nu stiu daca la mine este in regula cum e pentru ca am vazut o fulie unde nu este cureaua pusa pe ea deci....un ajutor ceva?

MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!