Jump to content

Ulei servo


servo
 Share

Postare recomandată

Salut,

A facut cineva operatia asta? Imi puteti recomanda un tip de ulei?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

servo vrei sa schimbi uleiul sau sa completezi????cumva pierde ulei prin instalatie???nu de alta dar sa stiu si eu din timp!!oricum cand ai probleme lla servo stiu ca trage destul de greu asa ca ai grija!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

servo vrei sa schimbi uleiul sau sa completezi????cumva pierde ulei prin instalatie???nu de alta dar sa stiu si eu din timp!!oricum cand ai probleme lla servo stiu ca trage destul de greu asa ca ai grija!

nu pierde deloc, dar trmura putin motorul cand iau maxim de volan (la relanti). mecanicul mi-a spus ca trebuie schimbat uleiul din pompa de servo directie pentru a remedia problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danny_andrei

Intr-adevar ii bine sa schimbi lichidul de servo dar nu cred ca o sa ai imbunatatiri decat daca acum ii sub nivelul minim,cel putin eu nu am simtit nici o schimbare.Daca il schimbi ai grija ce cumperi.Iti trebuie lichid verde(galbui) NU rosu.Vezi sa respecte specif VW.Iti trebuie 1L si la reprezentanta ii cam 100 ron.Eu am luat febi cu 50 ron si ii bun.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ce scrie pe capacul de la rezervorul de lichid de servodirectie. La mine scrie "Use only mineral oil G002000" sau cam asa ceva, probabil ca si la tine la fel. Il gasesti numai la magazinele de piese auto, nu il vei gasi in supermarket-uri. Sa nu pui altceva. Eu am luat de la Volksparts cu aproximativ 30 RON litrul, tot marca Febi. Inca nu l-am schimbat (eu vreau sa schimb garniturile la pompa de servo si sa inlocuiesc tot lichidul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul original pentru servo costa cam 65 RON la reprezentanta. Intra aprox 700 grame.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pbn G002000 este 430.000 / 1 litru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieftin ca braga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

S-a schimbat uleiul de la pompa de servo directie?Ceva imbunatatiri?La cat timp ar trebui schimbat uleiul si garniturile de la pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aceasi nelamurire pe care o are Tero o am si eu, tr schimba uleiu si garniturile la un interval de timp sau nr de Km??

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAL'

am si eu o nelamurire..

tre sa schimb lichidul (nivelul e bun), daca simt mici vibratii in volan?..acu nuimi dau seama daca numai cand merg sau si pe lo?..pot discurile ovalizate sa dea asa ceva?..repet..mici vibratii, fara sa franez sa o ia razna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Si eu as fi interesat la cati km/perioada de timp se schimba garniturile din pompa servo si uleiul servo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar chiar nimeni nu stie sa raspunda la ultimele intrebari!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu eu ! Garniturile din pompa se schimba cand incepe pompa sa haraie cand iei curbe sau cand dai de volan pe loc . Orice zgomot ciudat si uleiul odata cu aceasta operatiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca au aici : email siae@zappmobile.ro si 0722 542 084 e un magazin de piese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salut.

Haideti sa incercam sa lamurim o problema.

Se vorbeste despre schimbat uleiu de servo din cand in cand si daca e cazul si a garniturilor din pompa de servo (cand incepe sa mearga mai greu sau sa huruie/fluiere la manevre pe loc, bineinteles stim cu totii ca la g3/vento trepidatia si un zgomot aparte sunt normale atunci cand tii volanul virat la maxim).

Lichidul care trebuie folosit este intradevar verde-galbui (si nu rosu) si 1 litru original G00200costa 40 ron la reprezentantele vw (intra cam 700 g).

Dar acele garnituri din pompa servo de care se vorbeste nu se gasesc separat (sustin mai multe magazine piese auto si reprezentanta VW). Pompa servo se schimba cu totul si la schimb cu cea veche costa vreo 7-8 mil, nu mai retin exact.

Exista posibilitatea schimbarii unor garnituri, in cazul pierderii de lichid servo, dar in caseta de directie (care poate fi hidraulica 13 mil cu cea veche la schimb sau manuala-6mil) Acest set contine mai multe garnituri si semeringuri si costa 1,5 mil.

De asemenea cineva mentiona mai sus : - nr tel si email siae@zappmobile.ro si 0722 542 084 e un magazin de piese - unde au aceste garnituri. Am sunat si nu au asa ceva si nici nu aduc asa ceva, s-ar parea....

Asa ca zic eu in cazul aparitiei unor probleme la servidirectie g3/vento avem urmatoarele variante :

- daca nivelul e mai scazut, completat pana la nivelul maxim cu lichid servo original verde si vezi ce se intampla dupa...

- inlocuit lichidul servo cu unul original nou

- verificat caseta de directie si daca exista scurgeri inlocuit setul de garnituri+semeringuri, sau inlocuire caseta daca e prea uzata

- inlocuire pompa servo daca e dusa. E bine sa existe un mecanic bun care sa diagnosticheze problema.

Va rog daca exista si alte variante care merg puse in practica postati-le. Dar numere de tel sau magazine unde gasesti piesa respectiva postati numai daca stiti sigur ca exista.

Toate cele bune ! :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Deci. La Porsche 1L lichid servo verde 60ron. Indicativul G 002000 s-a schimbat doar numarul de identificare in G 004000 M2, lichidul ramanand acelasi.

In weekend il schimb si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum scoti vechiul lichid,e nevoie de un mecanic sau e mai usor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am schimbat furtunul de la servo si astfel si uleiul inainte de revelion, in parcare :)

E simplu de tot sa schimbi uleiul, nu e nevoie neaparat de un mecanic.

Cum am procedat eu:

Mi-am luat salopeta de lucru pe mine, am pregatit o surubelnita in cruce, o rola de hartie igienica si un recipient vechi de inghetata care are capacitate de minim 1 L.

Am ridicat partea dreapta fata pe cric, cat mai sus cu putinta sa ai loc de lucru la furtun, care e sub alternator:

DSC00282.jpg

(e furtunul cu colier care se vede sub fulia de la alternator - poza e facuta de deasupra)

Am ridicat capota si am desfacut capacul de la vasul care contine lichidul de servo:

DSC00287.jpg

M-am pus pe spate si am intrat cu capul sub masina sa vad clar furtunul si colierul care trebuia desfacut, cu surubelnita in cruce am inceput sa slabesc colierul, si am pozitionat recipientul din plastic pe pamant fix sub furtun. Mi-ar fi prins bine un carton mare sa-l pun pe jos sau o patura dar n-am avut asa ca am stat cu salopeta direct pe zapada.

Dupa ce am largit bine colierul, am tras de furtun ca sa iasa de pe stutul de la pompa de servo si apoi am lasat sa se scurga tot uleiul vechi in recipientul de plastic. (a durat aprox 10-15 minute pana n-a mai picurat nimic de pe instalatie)

Am turnat aproximativ 100 ml de ulei de servo nou in recipient si am lasat sa se scurga si asta tot in recipientul de plastic, astfel clatind o parte din conducta de servo.

Dupa ce s-a oprit din picurat, se poate pune furtunul inapoi pe stut, si se poate strange colierul la loc, si se poate completa cu ulei de servo nou.

Am umplut pana la nivelul maxim care e hasurat pe joja, iar dupa ce am dat drumul la motor am constatat ca nivelul uleiului a scazut putin pana pe la jumate.

Am sters urmele de ulei de pe furtun cu hartie igienica, am curatat si surubelnita, am pus capacul peste recipientul din plastic care continea uleiul vechi si l-am pus in portbagaj (mai apoi l-am predat la un service, e destul de nociv pentru a fi aruncat direct la gunoi)

Eu am luat ATF 220 de la Mobil 1 parca si asa ceva am pus in instalatia de la Vento. Undeva pe la 25 RON / L se invarte pretul.

Toata distractia nu a durat mai mult de 30 de minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu puneti altfel de uleiuri decat cele recomandare de producator si care respecta norma G002000 sau G004000.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ devis

Cat ulei a curs din instalatie?esti sigur ca a curs tot?este descrisa pe forum aceasta operatiune de schimbare a uleiului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.,am si eu o nelamurire cu acest ulei de servo.unde am citit se spune numai de culoarea rosu si verde. l-am verificat pe al meu si este de culoare galben(culoarea indentica ca acel de ulei motor).nu doresc sa il schimb deoarece nu este nevoie,trebuie doar completat..servo lucreaza excelent de bine,directie buna..oare ce ulei poate sa fie?? GOLF 3 GTI,2.0L,2E.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu puneti altfel de uleiuri decat cele recomandare de producator si care respecta norma G002000 sau G004000.

lasa-l ca o sa vezi dupa cum apare cu intrebari prin forum ca de ce ii "caraie" cand ia de volan

exact cum spune si tracto si cartea tehnica a masinii

nu puneti alte uleiuri

mai ales c-caturile alea de atf-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!