Jump to content

Am ramas fara frane, nu imi explic fenomenul!


milika
 Share

Postare recomandată

aproximativ ce cantitate de lichid de frana este pe instalatie ?

norma DOT 4 este OK ?

rog colegii din zona Turda - Cluj sa-mi spuna un service decent unde sa schimb lichidul de frana.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • milika

    9

  • Mutu_vlan

    7

  • ManiacuV6

    4

  • Aerofan

    4

motorul e bine totusi sa fie pornit cand se face aerisirea :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa stiu si eu..trebue sa fie pornit mai ales daca ai servofrana.Eu am ramas fara frane si apoi si-au revenit singure dar la o ...dacie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

aceeasi problema si la mine... pedala moale se blocheaza doar roata stanga fata {am si abs dar nu mai intra}

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa stiu si eu..trebue sa fie pornit mai ales daca ai servofrana.Eu am ramas fara frane si apoi si-au revenit singure dar la o ...dacie ;)

nu trebuie pornit motorul...sigur.doar daca vrei neaparat.

:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema si la mine... pedala moale se blocheaza doar roata stanga fata {am si abs dar nu mai intra}

Mi sa spart conducta care duce de la instalatie pana in spate.. undeva in dreptu catalizatorului...unde e o clema... care se pare ca a tinut umezeala, conducta ruginind in timp... are idee cineva cam cat costa o conducta noua si cam cat ar trebuii sa imi ceara meseriasu pt manopera??

daca imi taie conducta si pune o bucata de tzeava si o sudeaza ... posibil sa am probleme mai tarziu...??

nu am mai deschis topic pt ca e o problema legata tot de frane...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine e sa o schimbi. manopera nu poate fi extraordinar de scumpa pentru ca se desurubeaza din pompa ABS si din cilindrul de la tambur spate. Ai nevoie de un elevator. Siguranta inainte de toate. :( Si de acuma inainte sa schimbi lichidul de frana odata la 2 ani pentru ca este un lichid care atrage si tine umezeala, pe langa ca-si pierde din proprietati si nu mai face presiune mai si rugineste instalatia :D

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cat costa conducta pt ca la magazinul de unde am cumparat piese pana acum.. miau spus ca nu o au... o sa schimb si lichidu... masina abea am cumparato... si am dat de beleaua asta motiv din care am si lovito putin in fata... :-<

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit conductele sa le cumpar... fara sa incerc sa fac reclama... am gasit la 2 firme...

una dintre ele ma socat... omu vorbea foarte de sus .. mia dat impresia ca e vreun director sau actionar de la Volkswagen de fapt el cred ca era un cocalar... dupa voce mi sa parut ca e mai negru la culoare

SC. AUTO TOUR SRL

Telefon 0722.699167

Mail diceman1769@yahoo.it

Adresa Sos.Mihai Bravu nr.530-540

Descriere Oferim piese noi si second-hand,pentru orice tip,

FORD,VW,AUDI,RENAULT,FIAT,MERCEDES,BMW,

asiguram si montaj la cerere,service autorizat,RAR,

tractari auto,preturi fara concuranta.

Orar NON-STOP

cam asa suna anuntul...

am sunat si omu mia spus instant... NU NU AVEM CONDUCTE... cand sa inchid telefonu...

mia spus : doar daca le montati la noi la service..

ok... si cam cat mar costa sa schimb aceste 2 conducte...

10 MIL :icon_thumright:

mi se pare EXAGERAT...

am cautat in continuare am gasit o firma pe mihai bravu Autokarma sau ceva asemanator... 50 ron bucata cei drept din dezmembrari o sa ma duc astazi sa le vad si eventual sa le cumpar

bafta in continuare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede ca esti nou :P . Glumesc.

Uite aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...910&st=6820 posteaza la ultima pagina, baiatu' e din Bucuresti si te rezolva pe comanda, doar mergi la el la magazin si-ti iei piesa. Are de toate si preturi foarte bune.

si bai za uai, ala cu 10 milioane trebuia injurat la telefon, hotie pe fata :rolleyes:

PS: i-mi pare rau ca ai lovit-o, bine ca nu s-a intamplat cand aveai viteza..

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problemele par sa se tina de mine...

am fost la centru respectiv de dezmembrari... nu era frana cu abs... conducta era diferita..

am sunat la volksparts mia cautat dupa detaliile date de mine... dar nu gaseste in programul respectiv.. conducta de care am eu nevoie... barbatu cu care am vorbit mia spus ca are conducta la metru 35 ron metru {se vinde doar la bucata de 5 m} si 10 ronfiecare capat...

intrebarea mea e .. cum pot eu sa modelez conducta sa o aduc la forma pe care o are asta.... fiint teava de otel {daca e acelasi material ca asta originala de pe masina} cum ii prind capetele :-??

cred ca pana la urma o sa incerc sa tai bucata care e afectata de rugina si o sa incerc sa pun alta bucata si sa o lipeasca cu "argint" {parca asa se numeste}

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Stiu ca la Dacia se mai foloseau conducte de cupru, care se gaseau de cumparat la metru. Mergeai cu conducta la mecanic si o facea el. Acum, nu stiu daca e acelasi diametru si daca are aceleasi proprietati ca si conducta de Golf, dar poti sa incerci.

Chestia cu taiatul si lipitul nu mi se pare o treaba prea buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai putin ca ceva nu mi se pare in regula... conductele trebuie sa fie din aluminiu, sau cel putin asa stiu eu. Intotdeauna rugineste surubul de prindere in pompa de frana dar conducta nu. Sau ma insel?

Pentru a o modela si a-i face capete ar trebui sa mergi la un tinichigiu. ala o incalzeste si ti-o face frumos ca ailalta. Daca te pui tu risti sa o rupi sau sa o gatui, asa tinichigiul o incalzeste si ti-o modeleaza plus ca la fel incalzind-o iti face si "floarea" aia din capete ca sa-ti strangi inapoi instalatia. Mai incearca la dezmembrari, imposibil sa nu gasesti una de pe alta masina.

PS: sigur e din otel conducta :) ? Eu stiam ca e din aluminiu.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS: sigur e din otel conducta ;) ? Eu stiam ca e din aluminiu.

Eu stiam ca e din cupru, dar s-ar putea sa difere de la producator la producator, cine stie?

"Floarea" din capat se face cu un aparat special, un fel de presa cu varf conic. Si cred ca orice service Dacia de cartier poate sa faca lucrarea fara nici o problema, si cu bani putini. E treaba de maxim o ora.Am zis de Dacia pentru ca am fost de fata cand mi-a facut o conducta care se fisurase.

P.S. Din ce stiu eu, cuprul e mult mai maleabil decat aluminiul, si rezista la presiuni mari, in jur de 25 PSI( sper sa nu gresesc).

Modificat de Bogdan29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la dezmembrari la Car & Go pe mihai bravu... aveau un golf in 4 usi.. fara abs desi la telefon mau intrabat 1000 de detalii de la capacitatea motorului kw serie sasiu daca e cu abs sau nu...

niste cocalari ce pot sa ceri de la un turc amarat care nu stie nici sa vorbeasca romaneste prea bine... nici nu stia despre ce conducta e vorba si mia aruncat "unu milionu... unu milionu..."

golfu era de fapt in 4 usi.. nu stiu daca e important sau nu.. nu mai avea instalatia de frana... ramansesera doar conductele...

ca sa nu mai spun ca era o masina cu numere de afara pictate... probabil disparuta de prin bucresti de undeva...

nu vreau sa par rautacios dar am plecat de acolo plin de nervi.. lam mai carat si pe mecanic cu mine...

PS: sigur e din otel conducta ;) ? Eu stiam ca e din aluminiu.

Eu stiam ca e din cupru, dar s-ar putea sa difere de la producator la producator, cine stie?

"Floarea" din capat se face cu un aparat special, un fel de presa cu varf conic. Si cred ca orice service Dacia de cartier poate sa faca lucrarea fara nici o problema, si cu bani putini. E treaba de maxim o ora.Am zis de Dacia pentru ca am fost de fata cand mi-a facut o conducta care se fisurase.

P.S. Din ce stiu eu, cuprul e mult mai maleabil decat aluminiul, si rezista la presiuni mari, in jur de 25 PSI( sper sa nu gresesc).

asa mia spus si mie mecanicul ca daca nu merge intrerupta si completata cu alta bucata de tzeava... o sa o faca de la cap la cap din cupru...

intreb si eu pt ca habar nam cum e mai bine..

intre timp mia mai aruncat cineva un scor 4,5 mil pt conducta pe fiecare parte ... doar conducta... fratilor de unde scot astia preturile astea??? chiar atat de scumpa sa fie conducta asta ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa arunci banii, du-te si intreaba la un magazin de piese auto autohton, poate ai noroc.Dar vezi sa fie de acelasi diametru.

Si eu zic ca e mai bine sa ai conducta noua decat sh, cine stie in ce stare e, chiar daca arata bine la exterior. Cu franele nu e de gluma.

Apropos, cu arabii de pe Mihai Bravu era sa ma ard si eu, asa ca m-am lecuit:D .

Modificat de Bogdan29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor de unde scot astia preturile astea??? chiar atat de scumpa sa fie conducta asta ???

da de unde, dar astia fac un "studiu" de piata si ce-i greu de gasit sau imposibil le ridica preturile ca asa-i la noi in Ro, "traim bine". In Germania luai o masina de piese de schimb la banii astia.

Si eu sunt de acord cu Bogdan sa cauti una noua, dar daca nu gasesti dute la ceva schrotturi si nu mai vb cu sefii, ia-i pe muncitori la o parte si trateaza cu ei ca doar si ei ar trai si nici piesele nu sunt pe inventar sa stie tot ce-i in schrott sefii.

Eu zic sa nu-ti faci probleme ca e de pe masina care nu are ABS, prinderea trebuie sa fie la fel si la pompa si la ABS. Vezi doar lungimea sa o gasesti cat de cat aproape de realitate ca si pe aia o mai modelezi daca e mai lunga putin.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update!

In manual scrie ca :

"Atentie:La vehiculele cu ABS se folosesc doar conductele de frana

originale,si nu conducte cumparate la metru."

Asa ca, daca ai ABS, mai bine vorbesti intai cu un specialist.

S-ar putea ca, conductele originale sa fie din alt material, rezistent la presiune mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-un final am renuntat la ideea de a cumpara conducta originala .. e produsa dintrun aliaj care rugineste... leam dat jos pe amandoua erau ruginite la fiecare prindere {aproape sa se sparga} am inlocuit amandoua conductele cu unele facute din cupru..sper sa nu fi fost o alegere gresita

ma costat

220 ron => materialu {conducta, "niprurile" sau cum se cheama capetele, si lichidu de frana}

100 ron => manopera

am frana acum... dar abs inca nu lam facut...

va intreb si pe voi poate stiti mai bine...

mecanicul mia spus despre abs ceva de genu.. neamtu a spalat motoru de prea multe ori si pompa de abs sau modulator {nu stiu exact cum se cheama.. partea electrica} a ruginit foarte rau si nu se mai poate face nimic... aveti idee daca se poate repara sau cam cat costa una noua/dezmembrari ?

Modificat de Mutu_vlan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
aproximativ ce cantitate de lichid de frana este pe instalatie ?

norma DOT 4 este OK ?

Vad ca nu s-a raspuns la aceasta intrebare, si ma intereseaza acest fapt.

Nu cred ca avea rost sa deschid alt topic.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nu s-a raspuns la aceasta intrebare, si ma intereseaza acest fapt.

Nu cred ca avea rost sa deschid alt topic.

Bafta

pentru 1.8 ADZ ai lichid de frana DOT 4 - 2 litrii

pentru 1.6 JP ai lichid de frana tot DOT 4 dar la acesta nu stiu cantitatea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cintind alte topic-uri am dat peste un link oferit de 'last' (http://vwforum.ro/index.php?s=&showtopic=43578&view=findpost&p=862386) care te poate ajuta. Dupa ce introduci toate datele cerute, o sa-ti apara o lista lunga cu multe specificatii, printre care si cantitatea de lichid de frana. Eu asa am aflat ca la mine sunt 2l

http://www.bitnet.ro/vw/vindecoder/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am patit-o azi si era s-o busesc!!! ..... am ramas fara frane la semafor ...ala din fata a prins galeben si eu:D increzator pe masina golf 3 am lasat aproape de el:O.....a franat brusc!!! si....am apasat frana sa dus pana la fund...vazand ca merge jos pedala am tras frana de mana ..noroc ca imi prinde aveam si 70 ..il buseam bine.... dupa ce am facut 3-4 pedale si-a revenit...sa fie duse garnituriile din pompa de frana ?

am tras si o sperietura zdravana :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

vreau sa schimb lichidul de frana ...cam cat intra la un motor 1.8 75 cai AAM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aprox. 2L DOT4 conform Autodata.

Nu cred ca are treaba cu capacitatea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!