Jump to content

Fumega la pornire


albert
 Share

Postare recomandată

Vreau sa va intreb de unde imi ajunge mie ulei in capul pistonului pentru ca la pornite imi scoate fum albastrui dar dupa cateva sec nu mai am nimica . Nici macar in mers m-am uitat dar nu scoate fum , ulei nu mananc am completat 1 l de ulei la 11000 km... Ma deranjeaza pentru ca nu se intampla in fiecare zi ci atunci cand e mai frig seara si tremura putin deoarece nu face o ardere completa..... Astept pareri ceva idei :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al3X_G4

    9

  • Deco

    6

  • Andrei_paispe

    6

  • Laurentiu_LWR

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poate pe la supape. Insa daca nu tine mult, nu cred ca e o problema care sa te ingrijoreze....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am gandit si eu ca ar fi de la semeringurile de la supape.... si am inteles ca nu sunt scumpe 30 lei.....sau ceva de genu... din cate mai stiu ca cica nu s-ar schimba :) sau ceva de genu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca daca "papa" 1 litru de ulei la 11000km e cam mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 l/10.000 este normal ...asa zice fabricantul... si dieselu papa ulei.......mai ales pd

Modificat de Al3X_G4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma deranjeaza pentru ca nu se intampla in fiecare zi ci atunci cand e mai frig seara si tremura putin

dupa parerea mea cauza este alta avand in vedere ca scoate doar cand este frig si anume,sunt secundele pana cand ECU aduna informatii de la toti senzorii si adapteaza avansul optim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bagat pe vag com si nu vad senzori care sa fie dusi adica nu gasesc vreo eroare...am avut o problema cu g62 da schimbat cu unu "verde" si nu mai am treaba... nimeni nu a putut sa dea un raspuns pana acuma... :icon_thumright:

Oare sa fie senzorul de temperatura ala de pe motor???

Of Topic : Scutul la masina atenueaza suntetul motorului?? are pe el vreo pasla sau plasa ceva pentru sunet? eu nu am si as vrea sa imi iau unu de plastic. protejeaza ceva sau la drumurile noastre.... nu prea face fata

Modificat de Al3X_G4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scutul de plastic are un fagure din ceva burete, si evident ca mai atenueaza din zgomotul motorului. Eu am tot de plastic, si pot sa zic ca n-am avut probleme cu el. Trebuie doar sa ai grija pe drumurile rele, ca la orice masina la care tii... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia-ti un scut de metal ! Am vazut multe cazuri in care au spart baia de ulei desi aveau scut de plastic. Pret aproximativ pentru un scut de metal e de 1100 Ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa parerea mea cauza este alta avand in vedere ca scoate doar cand este frig si anume,sunt secundele pana cand ECU aduna informatii de la toti senzorii si adapteaza avansul optim.

dar de ce dureaza??? si la voi e la fel???? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta mea nu scoate pic de fum la pornire :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar de ce dureaza??? si la voi e la fel???? :icon_thumright:

in situatia de fata cred ca are dreptate RZF si asta se poate din cauza ca nu sa pus exact cum trebuie distributia la loc...eu as inclina sa cred ca poate fi si o mica fisura la chiulasa ...antigel nu pierzi?(la mine asa a fost cum zici ca e la tine si era fisura in chiulasa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu e semn de semeringuri. Poate e si de la Ecu, mai ales ca nu scoate tot timpul. Daca erau semeringurile scotea tot timpul. Si la fel cu restul. Daca nu e pusa la punct distributia de ce nu scoate la fiecare pornire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia-ti un scut de metal ! Am vazut multe cazuri in care au spart baia de ulei desi aveau scut de plastic. Pret aproximativ pentru un scut de metal e de 1100 Ron.

Unde ai gasit tu cu 1100 ca eu am gasit pe la vreo 550 max 600 cu transportul inclus (de asteptat cam vreo 2 zile). Mi-as pune si eu de metal, dar deocamdata stau cam rau cu bugetul... asa ca belesc ochii pe unde merg :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai gasit tu cu 1100 ca eu am gasit pe la vreo 550 max 600 cu transportul inclus (de asteptat cam vreo 2 zile). Mi-as pune si eu de metal, dar deocamdata stau cam rau cu bugetul... asa ca belesc ochii pe unde merg :offtopic:

La dealer-ul Autoworld din Cluj !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va propun sa revenim la subiectul topicului .

@Al3X_G4 , si la mine se intampla la fel , aceleasi simptome cu fumul albastrui ( cateodata este albicios ) insotit de vibratii (mai mult sau mai putin puternice ) cand e rece afara ( sub 10 grd C ) si numai primele 3-5 secunde la prima cheie "de dimineata" , dupa care merge struna . Fenomenul a fost prezent ( direct proportional cu temperatura exterioara ) in fiecare zi din iarna ce-a trecut .Cum a venit caldura au disparut complet si fumul si vibratiile .Si eu am intrat in panica initial , am schimbat G62 ,bujiile , amortizorul cu rola de la accesorii , am pus-o de VAG de mai multe ori .... nimic . Tot asa facea . Consumul de ulei este cam acelasi si la mine , adica in 7k km am completat cam 0.5 l .Este normal pt un TDI care se apropie de 200 K Km .

Nici eu nu cred ca e de la ECU /senzori sau distributie ( inainte/dupa schimbare tot la fel facea ).Cel mai probabil este vorba de semeringurile de la supape ( cauciuc imbatranit , cand e frig se intaresc si nu mai asigura o etansare corecta ) . Asta se poate intampla la orice tip de motor ,indiferent ca e ALH ,ASV sau AXR .....deci nu cred ca poate fi vorba de o problema specifica unui anumit motor .

Ai spus : " Ma deranjeaza pentru ca nu se intampla in fiecare zi ci atunci cand e mai frig seara si tremura putin " Adica face asa la pornirile din serile mai friguroase chiar daca s-a mers cu masina pe timpul zilei , sau in diminetile care urmeaza acestor seri ? Sa inteleg ca fenomenul a aparut acum , in mijlocul verii , si iarna a fost o.k. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e vorba de semeringurile de la supape.

Mai exista pe undeva un topic cu subiectul asta si rezolvarea a fost schimbarea lor. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost plecat si nu am avut cand sa raspund....

Deci in mers nu scoate pic de fum . si iarna mi-a facut acelasi lucru. Daca merg ziua cu ea si o las o seara sa zic 2 ...si sa fie frig hopa nitel fum..... dupa cateva sec nimica.... acuma recent am inceput sa simt niste vibratii la 1200-1300 rpm(niste suturi) creca e ceva pe la supapele alea...... Cum vad daca mi-au pus distributia corect? mere pe vag-c0m? ma gandesc ca au inceput sa coincida multe de cand am schimbat distributia....ulei la pornire , tampon facut terci(azi schimbat),senzor g62 facut basca.

ce sfaturi imi dati...? consumul nu e mare de ulei e cum am scris mai sus dar e si diesel si PD nu prea mie frica...si daca erau semeringuri de la piston scotea fum albastru destul. ori distributia ori semeringurile de la supape... nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu am inteles daca odata cu venirea caldurii simptomele s-au schimbat , sau face la fel ca iarna ? Sau s-au schimbat in rau dupa schimbul distributiei ?

Oricum , ce simti tu " niste vibratii la 1200-1300 rpm(niste suturi) " nu are nici o legatura cu semeringurile de supape .

Da , cu VAg-ul poti vedea exact cum e reglat avansul , ai material de studiu suficient pe forum .

Si vezi ca nu exista ce spui tu ".... semeringuri de la piston....." , poate te referi la segmenti sau la alte semeringuri.... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eram obosit tu :( a aparut dupa schimbarea distributie mai exact.

Cum vad exact avansul ? ce grup?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

si la mine face la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand n-a mai postat nimeni , am crezut ca s-a inchis topicul , sau sunt singurul cu fum albastrui la pornire :icon_thumright:

In ce ma proveste ar trebui sa folosesc trecutul , pt ca masinuta nu mai scoate fum albastru de cand am trecut pe ulei pt . PD .

Deci inainte de revizie am avut ARAL 5W40 norma 505.00 ( luat de la volksman ) , apoi am pus Esso 5W40 norma 505.01 ( de pe oilshop ) . Nu stiu daca e de la norma sau de la calitatea uleiului . De atunci ( in oct '07 a fost revizia ) am cam 2500 km si nici un pic de fum , sau oricum ....foarte putin , mult mai putin .

M-am linistit , deja studiam pe vortex cum se schimba semeringurile de supape . :Driver:

Off topic: Uleiul ales initial - ARAL - era singurul ulei care avea " made in Germany " pe bidon . Norma am ales-o pt ca neamtul asa a zis , 505.00 pt motorul meu .

Modificat de alc2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In semnatura apare ca avand ASV, 110 CP. Deci teoretic nu ar trebui ulei 505.01

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine dimineata, dureaza mai mult de cateva secunde cum se spunea in reply-urile anterioare, poate chiar minute. Nu este tocmai un fum albastrui ... mai mult albicios dar destul de neplacut la miros. Insa in momentul in care rulez putin cu masina si se mai incalzeste nu mai scoate fum. Din cate am citit pe forum este normal mai ales la temperaturile acestea scazute. Sau ma insel ? Cum spunea alc2 sa incep sa sap pe vortex in cautarea unui raspuns privind schimbarea semeringurilor de supape ? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!