Jump to content

Noul A6 C6


chris
 Share

Postare recomandată

se pare ca v-am lamurit tare de tot de nu mai zice nimeni nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • stefison

    8

  • gorrocs

    5

  • Michael

    5

  • chid

    4

Top Posters In This Topic

Zic si eu ceva! :salut: Am mai zis si pe alt topic, sunt asa multe comenzi pe A6 2.0 TDI incat o comanda la sfarsitul lui 2004 ajunge pana in vara 2005. Motorul face fatza, sunt sigur. Doar ca e varianta pentru cei care vor lux, nu o masina de clasa mare si sportiva. Tata ar vrea sa-si schimbe A4 cu un A6, dar sa vedem in urmatoarele luni daca pun un quattro pe 2.7 TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Jurnalul National din 17 februarie 2005, rubrica Drivetest (pg. 26): "Constructorul german si-a lansat noua "perla" la Barcelona. AVANTaj pentru Audi". Autorul articolului arata ca "Audi A6 Avant este o masina adevarata in toate sensurile, impresionand atat prin design-ul superb, cat si prin motorizarile excelente si tinutat de drum demna de firma pe care o reprezinta". Pentru mai multe detalii vizitati urmatoarea adresa:

http://www.jurnalul.ro/modules.php?op=modl...order=0&thold=0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp, am facut drive test cu A6 3.0 TDI si este demential. Remarcabile sunt zgomotul mic al motorului chiar si in kick down, tinuta de drum impecabila si confortul. Parerea mea, masina e super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

masinuta mea in e in Curtici. am achitat-o deja. urmeaza sa-i faca vama si sa o transporte la Bacau. se pare ca ajunge sambata sau luni. de abia astept... va voi scrie impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte buna stire...

Asteptam impresii intr-un nou topic ....de exemplu... Audi A6 2.0 TDI.

:flower:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sambata am ridicat masina. este extraordinara, sa nu fie de deochi ... :D

am fost pana la Iasi si inapoi, fiind in prima 1000 de km merg inet, turatie maxima de 2700.

masina e fenomenala. voi posta si o poza doua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cu asa masina cred si eu ca nu iti mai vine sa te dai jos din ea :banghead:

Felicitarile mele !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ceva frumos am vazut azi pe la piata Muncii !

Audi A6 2.7 TDI :beerchug: gri inchis , numere rosii de BV

Nu stiam ca s-a lansat in .ro dar acum vad ca apare in oferta a6 . Exact la jumatatea distantei ( 4000 eur ) dintre 2.0tdi si 3.0tdi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Porsche astazi si am vazut in showroom A6 Avant 2.7 TDI. Mergeti sa vedeti stopurile spate. Sunt in genul stopurilor de pe Bmw seria3 coupe dupa 2003. Sunt dementiale! Iar motorul este foarte silentios. Don' Cristi a fost extrem de incantat de masina ca si mine. Este superba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cotidianul din 28 aprilie 2005 publica un articol intitulat "A6 Avant se misca si cand sta pe loc".

http://www.cotidianul.ro/index.php?a=6020&shift=1

In articol se precizeaza ca "Porsche Romania, importatorul marcii Audi in tara noastra, a lansat noul Audi A6 Avant. Pretul break-ului de la Audi incepe de la 29.000 de euro, CIP".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-=Cristache=-

Nu este adevarat, pretul Avantului va incepe de la 31000 Eur, cu 2000 de Eur peste limuzina...parol!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este adevarat, pretul Avantului va incepe de la 31000 Eur, cu 2000 de Eur peste limuzina...parol!
Adevarul din 5 mai 2005 publica, sub titlul "RO actualitatea", un articol despre noul Audi A6 Avant.

http://www.adevarulonline.ro/index.jsp?pag...ticle_id=127921

Citez din acest articol: "Un ultim amanunt: pretul de start al lui A6 Avant, lansat recent pe piata romaneasca, este de 29.000 de euro (CIP)".

@Cristache, nu te contrazic, pentru ca nu stiu care este pretul exact de pornire. E posibil ca jurnalistii sa nu fi inteles (de exemplu, sa fi preluat pretul de pornire de la limuzina ca pret de plecare si pentru acest model).

Later edit: Tot in Adevarul din 5 mai 2005, este publicata si urmatoarea stire privind viitorul Audi S6:

"Constructorul german va lansa la viitoarea editie a Salonului de la Geneva noul S6, care va beneficia de un motor de 5.2 litri capabil sa ofere 435 CP. In ceea ce priveste transmisia, initial S6 va beneficia de o cutie Tiptronic cu 6 rapoarte, dar, la cateva luni dupa lansare, va fi disponibila si una DSG cu 7 trepte. Mai mult, se spune ca in 2008 Audi va lansa si versiunea RS6, dotata cu un V10 de 5.5 litri cu o putere de 540 CP".

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Dascalu

Ieri, dealerul VW-Audi la care lucrez a organizat o seara Audi si am facut drive-test si cu A6 3.0 TDI quattro, vreau sa va spun ca toti clientii care s-au urcat in masina au ramas cu gura cascata cand au intrat in masina si au fost chiar mai impresionati dupa ce au coborat. Masina e pur si simplu bestiala, accelereaza senzational si mai are rezerve de putere chiar si la 200 km/h. Cutia de viteze si motorul fac echipa buna, si cel mai frumos merge daca o pui in S, atunci masina iti da tot ce poate, schimba putin peste 4000 si accelereaza de ti se infunda urechile. Nu degeaba e masina anului in 2005 in toata lumea, si asta o spun ziaristi auto din lumea civilizata cu multa experienta si multe masini conduse. Sincer am condus si BMW 735iL si cu tot cu 272 CP, A6 3.0 tdi merge mai frumos si asta pentru ca are 450 NM inca de la 1400 rpm si pana la 3250 rpm. Cireasa de pe tort e sunetul motorului care la relanti cand motorul e cald se aude foarte putin chiar daca te apleci cu urechea pe capota, daca in schimb te asezi langa grila radiatorului se aude mai puternic dar e un sunet frumos nu mai e sunet de tractoras ca la TDI-urile mai vechi. In mers e chiar mai frumos sunetul motorului care patrunde in habitaclu si dincolo de 3000 rpm suna ca un motor cultivat pe benzina. Cine nu se uita la turometru poate sa creada ca se afla la volanul unui V8 pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...se pare ca acest motor e senzational...

Am vazut pe strada cele mai multe A6 cu 3.0 TDI dar aici pe forum am citit ca se comanda in draci cele cu 2.0 TDI...

Care ar fi procentele vanzarilor pe motorizari la A6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Dascalu

Sincer nu stiu procente exacte, dar cred ca 2.0 TDI si 3.0 TDI vor fi cam la egalitate undeva pe la 30%-35%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
-=Cristache=-
Sincer nu stiu procente exacte, dar cred ca 2.0 TDI si 3.0 TDI vor fi cam la egalitate undeva pe la 30%-35%

<{POST_SNAPBACK}>

Si restul? Care sunt?

Nu...In acest moment cam 70% din comenzi se fac pe 3,0 TDI. Urmeaza in top 2,0 TDI si mai putintele 2,4 benzen. Usor, usor va urca si 2,7 TDi care este beton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Adevarul din 3 iunie 2005: "Drive Test: Audi A6 Avant - un hibrid de succes"

"Versiunea Avant tinde sa fie mai mult decat o varianta break a lui A6. Efectiv, ai senzatia ca Audi a incercat sa umple golul existent in gama intre sedan si modelul de lux, A8".

Sfatul autorului articolului: "Daca aveti o maniera sportiva de pilotaj, alegeti cutia manuala. Daca puneti accentul pe confort, cea automata reprezinta o solutie demna de luat in seama. Si nu uitati: comandati o versiune quattro si suspensii pneumatice. Fac toti banii."

Puteti citi intreg articolul aici: http://www.adevarulonline.ro/index.jsp?pag...ticle_id=133176

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

S-a lansat A6 2.0 TFSI 170 cp ca entry-level pentru benzina .

Vmax - 227 kmh

0-100 - 8,4 s

Consum - 7,9 l/100km

Cred ca o sa aiba mai mult succes decat 2.4 177cp .

Mai multe info :

http://www.germancarfans.com/news.cfm/newsid/2050627.005

Modificat de gorrocs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Audi RS6 a fost surprins pe circuitul de la Nurburgring. Competitorul lui M5 va dispune de un motor V10 de 5.5 l si 550CP, iar linia stilistica va prezenta caracteristici comune cu RS4. Tot un V10, de aceasta data cu o capacitate de 5.2 l si 440 CP, va fi introdus si pentru versiunea S6".

Sursa: Adevarul, 1 iulie 2005.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cu intarziere iata cateva impresii despre masinuta mea ... dupa 5 luni de functionare si 22.000 km.

Impresie generala: are o stabilitate extraordinara. nu-mi vine sa cred cum sta in curbe, de parca e pe sine de cale ferata. Suspenisa e un pic cam tare, asa ca pe drumurile de la noi nu absoarbe prea bine la viteze mici, iar suspensia e un pic zgomotoasa.

In ceea ce priveste motorizarea:

- se simte o usoara submotorizare, dar trage foarte bine, iar la o viteza de 160km/h, motorul nu se simte a fi fortat. Am fost in concediu in vest, patru persoane cu bagaje ful. Nu am simtit sa fie prea grea.

- singura problema care o am, care nu stiu daca e de la motor sau ambreiaj, este ca la plecarea de pe loc necesita o accelerare accentuata, altfel masina trepideaza sau chiar se opreste motorul (chestie foarte enervanta). Asta se intampla la o turatie de plecare de 1500. Daca o duc la 2000 de turatii nu e o problema, doar ca e plecarea cam brusca. S-ar putea spune ca nu sunt eu un prea bun sofer (??), dar cu alte masini nu mi se intampla. In service mi-au spus ca ambreiajul este nou si ca de aia face asa. Nu prea cred.

Probeleme aparute:

- pe la 12.000 km mi s-au dezechilibrat rotile. Simteam o ursoara vibratie pe la 100 km/h. Am echilibrat rotile si am plecat in concediu. La scurt timp iar a aparut vibratia, tot usor. Fiind in concediu nu am putut sa stau prin service, asa ca am mers inainte. Spre casa a inceput sa se auda un usor zgomot de bataie a anvelopei ?! Ptrecizez ca am anvelope din fabrica Continental Premium Contact 225/55 R16.

- Acasa, la vulcanizare, la echilibrat. Imi spun baietii ca anvelopele sunt uzate dinte de fierastrau !?, si cica s-ar putea sa fie de la geometrie. Am facut geometria rotilor, care nu era tocmai in regula, dar nici foarte tare deviata. Acum nu mai vibreaza, dar se aude in continuare zgomotul. La revizia de 30.000 km voi repune problema in serive sa ma lamuresc.

in rest mai este un zgomot in bord, ca un ticait cand e drumul prost.

Concluzie, sunt multumit, dar nu extraordinar de multumit.

-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu detin ... si sunt multumit cu vechiul A6 2.5TDi 180CP. 44000 eur pt o masina pe drumurile noastre e inca mult. Pe a mea o duc numai pe european sau pe drumuri relativ bune (Iasi-Sv, Iasi - Piatra) si tot pling la gropisoare (215 / 65 / R16). Am avut jante de 17 cu 225 / 45/ 17 dar nu merita. Luam cu fundul (meu) toate gropile si am zis ca decit sa fac hemoroizi :) mai degraba schimb jantele (de smecheros .. aratau insa best cele de 17).

Poate prin 2015 cind e vorba cu autostrada prin moldova sa ma mai gindesc dar atunci nu mai iau pe motorina ci pe ... apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Noul A6 C6

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!