Jump to content

Senzor deschidere usa


catalinx
 Share

Postare recomandată

Am dat cu search si nu am gasit nimic despre problema pe care o am,aceasta fiind dupa cum urmeaza.

Am constatat ca la usa dreapta fata deschisa nu se mai aprinde becul din plafon, la celelalte usi e ok.Intrebarea este: a crapat senzorul sau a fost dezactivat din greseala avand in vedere ca la service s-a pus VAS-ul pe masina ptr readapt.clapeta acceleratie etc.Se poate dezactiva sau este coincidenta.Daca a crapat unde se afla acesta?ca sa am ac de cojocul lui.

Multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    17

  • Al Bundy

    14

  • B0gdy-

    14

  • Carmina

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din pacate este boala cunoscuta. Si tot din pacate este f scumpa reparatia pentru ca acel contact vine capsulat cu tot cu yala.

Si mie mi s-a intamplat dar am avut noroc ca masina mai era in garantie.

Cauta cu "actuator" si vei gasi ceva discutii pe tema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e cineva priceput se paote desface yala si lipi contactele imperfecte(ca doar asta are) sau in cel mai greucaz de schimbat um microinterupator de ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi o solutie: Montarea unui intrerupator "clasic" pe usa, se poate face la un centru de alarme unde sunt baieti mai priceputi. Stiu ca Voinea are asa pe Golful vechi, si in scurt timp voi avea si eu pe usile din fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa treinventam becul cand deja exista ledul :lol: Eu cred ca cel mai simlu se desface broasca si se repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca nu prea se poate repara. Eu am schimbat-o si broasca veche o ofer pentru experimente oricarui interesat care vine si o ia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAcat ca eu sunt din IAsi (sau BOtosani). M-as oferi sa o repar pentru ca stiu cam despre ce e vorba . Si as face si un tutorial. ca sa stie lumea.

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fa un tutorial ca si eu am aceiasi problema,si eu cind am fost la service mi-au spus acelasi lucru ca nu se poate repara ca e capsat si trebuie schimbat cu tot cu yala si costa cam 5 milioane(aprox). ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ptr.raspunsuri.

Acolo se ajunge desfacand fata usa(tapiteria) si placa de aluminiu dar de acolo cum o fi, are cineva vreo poza ca sa-mi dau seama cat de complicat este?A si credeti ca poate fi dezactivat cu VAS-ul?Banuiesc ca raspunsul e NU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca nu prea se poate repara. Eu am schimbat-o si broasca veche o ofer pentru experimente oricarui interesat care vine si o ia.

Broasca sau Yala,arata-ne poze din mai multe unghiuri cu ea, chiar nu poate fi desfacuta doar suntem Romani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca domnul SAL doreste sa i-mi trimita yala eu promit ca o repar si in acelasi timp fac si poze. Si dupa aia o trimit si inapoi.

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....A si credeti ca poate fi dezactivat cu VAS-ul?Banuiesc ca raspunsul e NU.

Banuiesc ca tu incam ai speri sa fie o eroare de codare: din pacate nu este. Actuatorul ala pica atat de des incat e foarte clar ca si tu esti in situatia asta.

Tot ce poti sa banuiesti, este ca la service ti-au schimbat actuatorul cu unul stricat - asta este din pacate destul de probabil.

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca este o simpla coincidenta, dar dupa ce am facut o diagnoza cu vag-com senzorul de deschidere a (re)inceput sa faca figuri si la mine...

Exista pe vwvortex un tutorial de reparare a broastei, acolo e pe Golf dar presupun ca e acelasi actuator pe toate masinile din grup... E vorba de niste lipituri care se desfac, problema e sa ajungi pana la lipiturile respective... iata un link catre un tutorial f complet, cu poze: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1542461

Daca cineva se ofera, o sa aiba cu siguranta o gramada de clienti de pe forum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine cand mi-a pus bornele la baterie mia schimbat polaritatea, norocul meu ca nu am pus contactul,iar dupa ce am pus la loc acel buzzer si-a revenit, eu va sfatuiesc sa nu faceti la fel, la mine fiind o greseala inversarea bornelor DECI ATENTIE : DACA FACETI ASA CEVA RESCATI SA VA ARDETI TOATE CALCULATOARELE MASINII(ecu,comp de bord,computer de air bag, modulul de abs,modulul de confort)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca tu incam ai speri sa fie o eroare de codare: din pacate nu este. Actuatorul ala pica atat de des incat e foarte clar ca si tu esti in situatia asta.

Tot ce poti sa banuiesti, este ca la service ti-au schimbat actuatorul cu unul stricat - asta este din pacate destul de probabil.

:blink:

Nu se pune problema sa-mi fi schimbat yala in service,am stat langa ei(sunt sigur de asta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut-o aseara si nu este prea complicat. Se poate demonta usor blocul care contine 4 microintrerupatoare+un motoras electric. Pe acestea le-am verificat si sunt bune.

Mai este un microintrerupator sub piesa care inchide usa si acesta nu trebuie sa aiba ulei/vaselina.

Am sa atasez fotografii imediat cum le descarc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK Sal .

O sa ne fie de mare ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bloc broasca stanga fata (vedere dinspre sofer)

- am desurubat autofiletantele 1, 2 si 3 apoi se basculeaza blocul electric si se desprinde de partea mecanica (la un moment dat este nevoie sa se roteasca o parghie);

- am desurubat 5 suruburi notate a-e apoi am desfacut capacul rezultand fig.2

-microintrerupatoare M1 si M2 sunt comandate de butucul cu came actionat de cheie

-microintrerupatoare M3 si M4 sesizeaza pozitia tijei de la inchiderea centralizata

am ridicat si rotit ansamblul placa+motor ca in fotografia 3

-microintrerupatorul M5 din prima fotografie este actionat de piesa care se roteste in broasca la inchiderea usii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna treaba SAL! Piesa completa costa undeva peste 150EUR, deci daca se poate repara, i-ai scutit pe multi de cheltuieli seriose!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot verifica pe rand toate componentele (intrerupatoare+motor) si lipiturile.

Parerea mea este ca inainte de a demonta broasca ar fi bine sa se incerece curatarea intrerupatorului M5 care este vizibil din exteriorul masinii uitandu-va la cantul (grosimea) usii. Eu am incercat cu un spray W40 si nu a mers dar cred ca se poate cu o solutie de curatat contacte electrice pe baza de alcool izopropilic.

In cazuri de urgenta (cand suna alarma cu usa incuiata) cred ca se poate demonta broasca si scurtcircuita cele doua fire (albastru+rosu) pacalind modulul de inchidere cum ca ar fi usa inchisa.

Succes intreprinzatorilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Microintrerupatorul M5 care "vede" daca usa este inchisa este prins in nituri din plastic (care presupun ca initial au fost stifturi in corpul acestuia) de partea mecanica a broastei si nu stiu cum ar putea fi demontat si apoi montat la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu le poti gauri dintr o parte, iar apoi lipi corpul micro de placa?. si la mine stinga nu mai merge decit in pozitia intermediara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am avut probleme cu switchurile de la ambele ushi fatza, cea din dreapta semnaliza cand si cand ca e deschisa, iar cea de la shofer facea urat de tot, nu aprindea becul intotdeauna, iar in ultimul timp cand o inchideam, activa inchiderea centralizata si se incuia. Totul s'a rezolvat miraculos prin curatzarea broashtelor de jeg cu un spray de contacte. Operatiunea se face din exterior, se da pe mecanism in pozitia deschis/inchis cu spray de contacte din belsug pana se curatza tot jegul, dupa 5 minute se repeta operatiunea. Daca asta nu rezolva problema, puteti sa va apucati de demontarea broastei, dar eu zic ca merita incercat. Si eu am ramas uimit ce perfect merge tot dupa o simpla curatzare. Atentie! nu ungetzi broashtele!!! Aceasta favorizeaza imbacsirea lor cu praf.E vorba de switchul M5 de care zicea SAL ca nu trebuie sa aibe ulei sau vaselina. Parerea mea e ca majoritatea problemelor cu broasca vin la blocarea lui cu jeg.

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata am rezolvat problema, am mers la un electrician care care mi-a desfacut usa si mecanismul (atentie: procedura este foarte enervanta si pretentioasa, electricianul o mai facuse de cateva ori si totusi a durat vreo 2 ore) si a refacut lipiturile desfacute. Cost: 800 de mii manopera, 0 lei piesele. Il recomand cu caldura celor care nu vor sa se murdareasca prea tare sau care nu au prea mult timp liber, omul chiar stie ce face - Florin 0723794513, servisul e undeva pe langa spitalul Caritas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!