Jump to content

Turbina: cum stim ca e defecta?


Lucionix
 Share

Postare recomandată

Va multumesc mult pentru informatii. Astazi pe drumul spre Mangalia am reusit sa sar de 3000 turatii fara probleme. Am mers in a 3-a cu 4000 turatii cca 15-20 km. Sper sa mai tina asa. In orice caz voi merge cu masina la o verificare a turbinei. Salutare tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica/inlocuieste ce ti-am recomandat. Pb va reapare in mod cert. Vb din experienta personala-am luat limp chiar intr-o depasire a unui tir.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema , am mult ulei pe admisie , am scos furtunu de la epurator insa nu de acolo e problema ,

se poate ca turbina sa aive scapari ? ,am verificat jocul axului acesteia si este foarte mic insesizabil

 

consum de ulei 1.4l la 12000 de km 

imi scoate fum la prima pornire , cam asa ..e enervant

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare normal la varsta ei un puf de fum la pornire, pe admisie toate au vapori de ulei. Consumul nu e exagerat. Fumul are mai multe cauze, nu neaparat turbina.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yoh01 - pune pe cineva sa mearga in spatele tau sa filmeze ce culoare are fumul scos pe esapament, daca este albicios-albastrui tot timpul sau cu motorul rece ori cald, daca scoate fum negru, etc. Ce se vede la tine se vede si la mine,240k km 2.0 TDI 140 CP, BMM, cu ulei Ravenol 5w30, insa vreau sa trec pe unul putin mai gros.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei ai in motor? brand ,indici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ravenol vpd 5 w40 il schimb la 7000 8000  de regula dar am fost plecat si tata a mers 12000 cu schimbu trecut

in cox nu am fum deloc nici o culoare , ori turbina ori oringurile  de la supape

Modificat de yoh01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cat ulei ai in intrecooler, daca musteste rau, o fii de la turbina, insa daca spui ca ii dai cox si n-a facut autoaprindere, inseamna ca e de la altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu pierd mult ulei , am zis .1.4l a consumat in 12000 km. 

ideea e ca e jenant fumu ala la pornire , 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum de ulei 1.4L /12 mii nu e mult ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este mult,este foarte mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dece este foarte mult, pentru motorizarea lui? Este motor ce consumă ulei din construcție la fel si cele de origine italiană , carea mai vin puse și pe alte mărci. Sfatul meu, fă.ți o diagnoza ca lumea, ci nu tentativă de diagnoza de 5 minute, cum am pățit eu pe aici..., apoi mergi la un mecanic bun să.ți verifice absolut tot pe partea mecanica si sa.i spui si detalii aflate în urma diagnozei, dacă sunt probleme si parametri. Dacă dai peste un mecanic corect îți va spune tot ce ai. 1000 de vorbe nu.ti rezolva ție probleme mașinii iar aici nu poți decât să te complici mai mult cu o groază de păreri.... Indiferent cum o scoți la capăt, postează aici ce ai rezolvat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o rugaminte.... Exista cineva din constanta care ma poate ajuta cu o diagnosticare corecta a turbinei? Vagcom imi da 000564 overboost condition. Egr clapeta curatate. Motorina numai rompetrol si omv doar premium. Revizie si ulei 10000 km. Mers ca la carte, fara mers subturat lasat motorul sa se incalzeasca la 90, lasat motor la relanti pt racirea turbinei... Overboost dupa treapta a 3-a in rest in oras rupe asfaltul nu scoate fum nu tremura motorul. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Overboost=90% problema cauzata de geometrie blocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare. Am rezolvat problema overboostului... Cel putin de o luna timp on care am parcurs peste 2000 km nu a mai luat limp mode. Dupa ce am luat la rand service-uri si o multime de mecanici nepriceputi am decis sa rezolv singur problema ... Am luat prin excludere toate piesele care pot cauza overboost, functionau bine. Am decis sa ies pe pe drum intins cu masina mers in a 3-a si a 4-a. 4000 rpm timp de cca 10 minute apoi lasata la 3000 si urcata rapid in 4000 alternativ cu urcari lente in 4000. Problema a disparut. Masina functioneaza perfect. In cei 2000 km am mers mai apasat cu ea a disparut si mersul neregulat la relanti. Ps. Turbina nu a fost data jos. Multumesc si sper sa fie utila informatia si pentru cei care intampina probleme asemanatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30.05.2016 at 14:18, yoh01 a scris:

am ravenol vpd 5 w40 il schimb la 7000 8000  de regula dar am fost plecat si tata a mers 12000 cu schimbu trecut

in cox nu am fum deloc nici o culoare , ori turbina ori oringurile  de la supape

Si la mine scoate acelasi ''puff'' la pornire,in 6000km am completat 0.5L de Total Quartz 5w40.Cind am avut Ravenol VMO 5w40 am completat aproape1.7l .Masina are 62k preponderent oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosminson- stii ca defapt acum geometria si-a facut cat de cat loc ca sa inchida/deschida...daca o vei da jos sa o cureti, vei vedea ce depuneri are...eu am curatat geometria la Pejo cu solutie pentru curatat jantele din aliaj, cumparata din auchan, pret pana in 10 lei...si multa rabdare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am intrebat si pe topicul pentru b6, dar nu mi-a raspuns nimeni, poate aici e mai citit. Problema e ca am avut racordul flexibil ce vine dupa debitmetru spart si tragea aer fals pe acolo. Am descoperit ca era spart fiindca avea un gen de fasait in plaja 1800-2300. In depasire pe.la 130  in viteza a 5a mi-a dat limp. pus pe tester, eroare  ceva de gen "overboost exeeded, sau pressure exeeded" nu mai stiu exact. Am schimbat racordul, dat sandale cu turatii pana in 5000 si nu a mai luat limp. Este posibil ca sa fi luat limp de la faptul ca tragea aer fals? Passat b6, bkp, 2.0. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt overboost exeeded de obicei e vinovata geometria turbinei,..fa un log in mers posteaza l in aria dedicata si vei avea raspunsul la problema ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11
On 6/28/2016 at 7:41 AM, cosminson said:

Salutare. Am rezolvat problema overboostului... Cel putin de o luna timp on care am parcurs peste 2000 km nu a mai luat limp mode. Dupa ce am luat la rand service-uri si o multime de mecanici nepriceputi am decis sa rezolv singur problema ... Am luat prin excludere toate piesele care pot cauza overboost, functionau bine. Am decis sa ies pe pe drum intins cu masina mers in a 3-a si a 4-a. 4000 rpm timp de cca 10 minute apoi lasata la 3000 si urcata rapid in 4000 alternativ cu urcari lente in 4000. Problema a disparut. Masina functioneaza perfect. In cei 2000 km am mers mai apasat cu ea a disparut si mersul neregulat la relanti. Ps. Turbina nu a fost data jos. Multumesc si sper sa fie utila informatia si pentru cei care intampina probleme asemanatoare.

Chestia asta poate sa mearga sau poate sa nu mearga. de exemplu la mine a mers, tot asa la un drum de Germania. Mergea atat de lin pe toata cursa ei geometria ca la una noua/curatata. In schimb, la un amic cu AVB nu a mers si el si merge des la drum intins, adica zilnic. E sfant, dupa cativa km de oras e bine sa o scoti la drum intins si sa ii mai dai cadeva pedale la fund, atat in oras cat si afara. de ce? ca sa nu se adune ulei in IC si sa-ti sparga motorul la prima depasire mai in forta, sa creasca temperatura in turbina si sa arda depunerile si sa miste geometria pe toata cursa ei. Asta mai ales la motoare care stiti ca papa ceva ulei.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti incerca operatiunea..  Nu aveti nimic de pierdut. Oricum pe oriunde am fost la service toti au zis sa dau turbina jos fara sa verifice furtunasele de vaccum fara sa verifice tubulatura blocajul la actuator etc. Mari mesteri. Incercati cu accelarari liniare pana in 4000 rpm combinate cu accelarari bruste tot asa pana spre rosu. Apoi curse lungi in Exterior cu masina turata sa arda depunerile de pe geometrie si sa o deblocheze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depunerile pe geometrie pot fi: ,fum,calamina,rugina.Doar fumul se curata la drum lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin calamina nu o mai arzi nici la 6000 de turatiii...trebuie inlaturata manual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Probabil ca de aia am spus ca la unele merge, la unele nu. daca tot intra in limp in mod repetat sfatul meu e sa nu va fortati norocul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata ce apare limp de la overboost  in 99% din cazuri se ajunge  la curatare/reconditionare turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!