Jump to content

Xenon pe instalatia electrica originala?


Golf TDI
 Share

Postare recomandată

Tu intelegi ce scrie pe pagina de ebay? Farurile acelea au si senzori de auto-leveling?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • s_c

    10

  • Golf TDI

    7

  • Ice_2k

    4

  • razdan

    4

Top Posters In This Topic

barabas leiba

Eu mi-am montat xenon pe masina la 5 ani dupa cumparare. Va pot spune urmatoarele:

Am avut nevoie de:

1. Faruri originale de masina cu XENON, care au lupa de focalizare si bieninteles soclu pentru bec D2S/DsR.

2. Descarcatore (DROSSERE) care am senzatia ca le mai numiti in fel si chip, care au fost preluate de pe un A6 dat peste cap.

3. 2 becuri OSRAM d2s, foarte al naibii de scumpe, dar asta e

Farurile au fost montate in locul celor vechi. Drosserele s-au montat foarte usor, pentru ca sunt din fabrica pe 12V si se leaga la cablajul original. Altfel spus, cand dai drumul la faza scurta, in loc sa se aprinda becul ala chior de halogen de H7, se duce curent catre drossere, alea produc explozia si se aprind becurile xenon. Buba mare este intre drosser si bec: este un cablu extrem de gros, iar mufa becului seamana cu cea de bujii sau injectoare. E plin de stickere care avertizeaza ca nu prea e bine sa umbli pe acolo. Dar drosserele au fost legate la instalatia originala si nu e nicio problema (oricum s-au montat si releee si s-a facut din nou impamantare pe caroseria masinii)

Nu am autoleveling, ca nu exista pe masina asta produsa in 2000, nu am spalatoare. La mers, pare ca dau flashuri, toti tampitii cu rable imi dau faza lunga.

Montatul de kituri universale pe faruri obisnuite e buba din start, pentru ca nu focalizeaza si bate xenonul (faza scurta) mai tare decat faza lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am autoleveling, ca nu exista pe masina asta produsa in 2000, nu am spalatoare. La mers, pare ca dau flashuri, toti tampitii cu rable imi dau faza lunga.

Poate nu sunt ei tampiti, ci ai tu farurile reglate aiurea? Mie nu-mi da NIMENI flash-uri, si sunt la a 3-a masina cu tot felul de "combinatii" de xenon aftermarket.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montatul de kituri universale pe faruri obisnuite e buba din start, pentru ca nu focalizeaza si bate xenonul (faza scurta) mai tare decat faza lunga.

Si eu am avut aceiasi problema pana m-am hotarat sa renunt la ele plus ca nici nu se puteau regla bine... Acum vreau sa imi pun faruri originale cu xenon. Am o intrebare acuma faurile originale cu xenon intra in acelas loc ca si cele normale nu sunt mai mari nui asa !? Adik daca n-am avut original pot sa imi pun dupaia ?

Modificat de TIR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt exact la fel, doar nu crezi ca ai si capota/aripi diferite :P :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa va explic exact... pentru cine stie germana... uitati-va aici: http://cgi.ebay.de/VW-Golf-V-Scheinwerfer-...bayphotohosting

Am impresia ca este si auto-level si tot... problema e ca nu stiu germana... ma lamureste si pe mine cineva?

Obiectul licitatiei: ambele faruri(inclusiv balasturi si becuri), cei doi senzori de punte si modulul de autoleveling. Unul dintre faruri are o urechiusha de prindere rupta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

@s_c: farurile sunt reglate corect, dar cand mergi pe DN1 intre Busteni si Sinaia si pa intunericul ala iti vine din sens opus o Dacie cu un singur far ingalbenit si tu mergi relaxat pe xenoane, ala are senzatia ca s-a intalnit cu OZN-ul si da flash-uri de frica sa nu il ia ET in Galaxia Albastra

Plus ca in curbe, orice ati zice, sunt cateva secunde in care masina cu Xenon de pe sens opus iti muta creierii (vezi Touareg, ML, etc) Chiar si Octavia 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant, ce-nseamna popor civilizat. Omul vinde si instalatia de auto-leveling... frumos, tot respectul!

Pentru urechea rupta ar trebui sa existe kit de reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ar merita... si asta e pana in 500 de euro... nu 1200 ca din fabrica.

Dar mai am o intrebare... nu se "arde" xenonul? Adica ce se poate intampla sa nu mai mearga? Ca eu am vazut masini cu un singur far cu xenon care mergea... care ar fi preturile de reparatie?

Si am mai vazut o chestie... in special la Mercedes C-Klasse... nu stiu ce importanta are asta dar na, un xenon e alb-albastrui, si unul e mai galbui :offtopic:

Inseamna ca ala mai galbui e "pe duca" ???

Modificat de Golf TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect , insa ca orice bec trebuie si acesta sa se arda :offtopic:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot arde becurile sau (mai frecvent) balast-urile.

Becurile mai degraba se "consuma" decat se "ard".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un xenon e alb-albastrui, si unul e mai galbui

Din ce stiu eu, cand se consuma becul de xenon se duce inspre albastru, nu inspre galben. E posibil sa i se fi ars un bec si sa-l schimbe cu altceva (poate chiar ceva non-xenon, ocolind balastul, evident)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresteti aici... Cand becul nu mai e bun se ingalbeneste pentru ca xenon-ul are tenta albastra si eu am patit chestia asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut asa ceva pe masina aftermarket... un bec mi s-a ingalbenit am sunat la firma le-am zis ca nu mai lumineaza la fel... si au zis sa il dau pe cel galben jos sa mil schimbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce sustineti ca nu merge pe farurile normale xenon? daca sunt reglate bine nu exista probleme! eu am avut pe cielo inainte xenon...NO PROBLEMS! becurile cu xenon au venit cu partea de jos acoperita. si puse pe cielo cu farurile reglate corect nici macar la ITP nu au facut figuri. iar de deranjat nu am primit niciodata flashuri! pe bora mi-am luat angel eyes cu lupa si instalatie de xenon. astept sa vina sa le montez. unele masini nu neaparat aveau becurile arse. poate fi si siguranta de pe traseul fazei scurte care se mai arde. asa ca daca vreti puneti aftermarket direct pe farul pe care il aveti pt. ca merge fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vladpo - ref la ce spui tu: citeste primul link din colectia postata de s_c la inceput in topic.

@all

am tradus cu google pasajul din FAQ referitor la culorile diferite ale farurilor:

Why is the light of my xenon lamps not evenly colored? Xenon lamps do not radiate the same light in all directions. The light which from the gas discharge downward radiates, must do by the melt present on the soil of the discharge tube through metal salts. This melt has usually a yellow-grey color and filters the blue part of the white light like a color filter. The light which the lamp still down leaves is thereby clearly yellow as the remaining light that the lamp leaves. A further reason for color fringings is with DE-headlights the arising refraction of light at the edge of the lenses and at screens inside the headlights.

Modificat de BogMW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru urechea rupta ar trebui sa existe kit de reparatie.

Daca sunt construite pe aceleasi principii ca la Golf 4 kitul de reparatie consta in schimbarea farului. Bila neagra lui VW pt urechile de la far. Sunt facute dintr-un plastic destul de suptire si se rup la socuri relativ mici. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Mie mi`au venit astazi farurile OEM Bi-xenon si as vrea sa ma duc sa le montez, de ce anume mai am nevoie ca sa fie treaba ca la carte? Senzorul de auto leveling, cabluri (am inteles ca sunt unele speciale) si switch`ul din masina, astea ar fi? Stie cineva ce cod are acel switch? M`am tot uitat pe net si am vazut o gramada de tipuri, daca as lua unele cu follow me/leaving home, se poate activa aceasta functie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a montat "cwr". Uite aici. Vorbeste cu el, poate te lamureste :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Le`am montat acum cateva sapt, toate bune si frumoase, dar se aprinde in bord indicatorul de "bec ars", cand aprind faza scurta atunci se stinge, mai trebuia ceva facut si a fost omis ?

Modificat de Boro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O adaptare cu Vag-com,ai facut?Uite ce scrie aici cwr:

...le-am si montat,sint super ok,merg perfect.a trbuit doar sa ii fac o setare cu vag comul,cu ajutorul unor membri vwforum.
Modificat de VAG4Ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Buna ziua! As vrea sa inlocuiesc la masina din semnatura farurile din fabrica, cu unele oem cu xenon. Am gasit diverse oferte, atat pe la dezmembrari, cat si pe forum4tuning.

Totusi, ce credeti ca mai am nevoie in afara de blocurile optice? merita aceasta operatiune? Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a avea xenon OEM dar fara spalatoare faruri si autoleveling/adaptiv, iti trebuie:

- farurile in sine

- becuri OEM - D1S

- calculatoarele de pe far (au rol atat de calculator xenon cat si calculator AFS - pt farurile adaptive, cum are CC-ul)

- mufe pe 14 pini pentru cuplarea instalatiei electrice a masinii cu farurile (cele de pe masina sunt pe 12)

- anulatoare de eroare pt ca sa nu ai eroare de bec ars in bord cand dai flash

- un electrician EXTREM de priceput, care sa faca legaturile, si eventual sa monteze si farurile, care nu sunt prea simplu de dat jos

Daca vrei autoleveling, mai trebuie un calculator de se pune undeva sub torpedo, senzorii de leveling si o groaza de fire si demontat la masina. Eu am renuntat la partea asta, ca trebuia umblat serios la plasticaraia masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate schimba centrala pentru a nu mai avea eroare de bec ars pe faza lunga?

Pe G6 fara schimbatul centralei electrice nu puteam sa dau flash.

Nu ai de ce sa iei calculatoare de far daca nu vei folosi autoleveling si afs.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!