Jump to content

Xenon pe instalatia electrica originala?


Golf TDI
 Share

Postare recomandată

Ma bate gandul sa iau faruri cu xenon originale de Golf V si sa mi le pun... dar in afara de problema cu spalatorul de faruri, mai este vreuna? Instalatia electrica nu are nici o problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • s_c

    10

  • Golf TDI

    7

  • BogMW

    4

  • razdan

    4

Top Posters In This Topic

farurile contin si niste ridicatoare de tensiune (balast-uri) pentru becurile cu xenon... in afara de asta, nu cred sa fie probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mecanismul de auto-leveling

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, si daca farurile au toate balast-urile si auto-leveling-urile, consumul de curent este acelasi? La asta ma refeream , firele, sigurantele, etc nu trebuie inlocuite?

Ridicatoarele de tensiune si auto-leveling sunt integrate in far? Sau sunt ceva "cutii" separate?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten a schimbat la un passat B5.5 farurile normale cu xenone originale insa nu mergea nici reglarea manuala nici auto-leveling. Am inteles ca mai trebuia sa puna niste "chestii" care nu le-a mai pus, in afara de faruri in sine. (senzori de inclinare?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auto-leveling-ul presupune existenta pe masina a unor senzori de inclinare, care regleaza pozitia farurilor in functie de inclinarea masinii. Daca senzorii nu exista, nu are cine sa comande motorasele gare ridica/ coboara farurile. Din cate stiu eu, la farurile cu xenon OEM nu mai exista reglaj manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in loc de auto-leveling, nu poate fi legat butonul de reglare a inaltimii de la farurile normale? Si sa reglezi inaltimea de acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa adaptezi 2 sisteme. Si sincer nu stiu ce ar iesi. E cam complicat. Sincer. :((

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri. Mai astept cam un an... si vad atunci...

Daca e cineva care a facut asa ceva sa ma anunte aici, ca probabil mai sunt interesati.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa adaptezi 2 sisteme. Si sincer nu stiu ce ar iesi. E cam complicat. Sincer. :P(

Nu e complicat deloc. BTDT (pe un A4 B5)

Ambele variante de far au motoras de reglare electric, in care intra comanda de 3 fire, fie de la autoleveling (daca exista pe masina), fie de la butonul de reglare manuala din bord (pentru masini cu halogen din fabrica). Singura problema a fost ca au trebuit taiate firele de comanda care veneau din bord la capatul dinspre far, identificati pinii - semnal, masa, alimentare (motorasul din far are si un comparator electronic si e o problema daca se "incurca" pinii) si infipte firele individual in mufa din far. Nu a fost nevoie de nici o alta modificare, iar un electrician auto ar trebui sa poata rezolva relativ usor.

Poti sa pui linistit faruri OEM cu xenon in loc de faruri OEM cu halogen, sunt plug'n'play cu aceasta (eventuala) exceptie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e raspunsul pe care il asteptam... acum cand o sa fac rost de bani... o sa comand un set de faruri pe e-bay.

Merci @s_c ai pus punctul pe i :P

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie, ce spun eu este valabil (si facut de mine) pe un Audi A4 B5 din 1995. Nu garantez ca la Golf e la fel, dar nu vad de ce n-ar fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca punem xenon fara autoleveling nu riscam sa-i orbim mai mult pe cei ce vin din sens opus …

Sau asta e un aspect secundar … :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta mea, nu, mai ales daca folosesti faruri complete si nu un kit (unde sa zicem ca becul cu xenon nu se potriveste corect in optica farului de halogen).

Exista pe forum un intreg topic despre aspectele de ordin "etic" ale acestor modificari, eu am comentat strict intrebarea tehnica legata de inaltatoarele farurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu totusi indraznesc sa afirm ca autoleveling-ul e esential.

Nu as recomanda „Xenon pe instalatia electrica originala“ fara …

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele variante de far au motoras de reglare electric, in care intra comanda de 3 fire, fie de la autoleveling (daca exista pe masina), fie de la butonul de reglare manuala din bord (pentru masini cu halogen din fabrica).

Eu am impresia ca motorasul de la auto leveling misca farul mult mai repede decat motorasul normal. Cel putin asa mi-au lasat impresia vazand masini cu xenon oem cand trec peste denivelari. Lucreaza in timp real cu pozitia masinii.

Referitor la inlocuirea halogenului cu xenon, nu trebuie pe langa bec si balasturi + ridicatoare de tensiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... Eu am impresia ca motorasul de la auto leveling misca farul mult mai repede decat motorasul normal. ...

Exact la asta ma gandeam si eu, multumesc istef.

Si sigur ca mai trebuie componente ...

Sincer nici nu m-as mai gandi la xenon pe G5 pentru ca farurile cu halogen ii asigura o lumina mai buna decat a multor concurente cu xenon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi s-a parut nimic deosebit la viteza de reactie, intre cele doua seturi de faruri. Oricum, nu vad de ce ar reprezenta un impediment in cazul de fata.

Da, trebuie si balast si ridicator de tensiune. De ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai "impedimentul" duce la orbirea partenerilor ... m-am intalnit des cu astfel de audi-uri sau alte masini vag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau, dar tot imi scapa ceva. In topic este vorba de montarea unor faruri xenon pe masina fara autoleveling. Ce legatura are rapiditatea motorasului (care, oricum, este un non-issue intrucat noile faruri au xenon si, deci, motoras rapid) cu lipsa autoleveling-ului? Nu inteleg.

BTW, eu nu sunt convins ca motorasul e mai rapid. Am preluat ideea pentru argumentatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, nici eu nu stiu germana. Si nici nu stiu ce sunt piesele acelea mici din fata farului, ar putea fi senzorii de autolevel... nu stiu, sorry :)

Pentru partea "etica", dar si cu informatii tehnice:

http://vwforum.ro/index.php?showto...67&hl=autolevel

http://vwforum.ro/index.php?showto...63&hl=autolevel

http://vwforum.ro/index.php?showto...26&hl=autolevel (apropo de viteza de reglare :P)

http://vwforum.ro/index.php?showto...33&hl=autolevel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin asa mi-au lasat impresia vazand masini cu xenon oem cand trec peste denivelari. Lucreaza in timp real cu pozitia masinii.

Nu prea e asa, lucru pe care mi l-a confirmat si alexrosiu care are Xenon OEM... utilitatea lor vine atunci cand incarci masina excesiv in spate si se ridica botul... cazuri in care le poti cobori manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da corect.

Daca mergi cu o masina cu xenon in spate pe un drum accidentat (nu conteaza ca e valurit, gropi etc) vei avea impresia ca iti da blitzuri in continuu. Deci sistemul nu lucreaza deloc in timp real ci cum a zis Ice_2k.

@Golf TDI: Incearca sa traduci pagina din germana in engleza cu Google Translator http://translate.google.com/translate_t poate se intelege ceva. Dupa cum arata in poza mie imi par ca farurile acelea ar fi si adaptive (se uita dupa colt :( ), dc exista asa ceva pe G5.

Ballasturile sunt incluse in far la OEM uri?

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea e asa, lucru pe care mi l-a confirmat si alexrosiu care are Xenon OEM... utilitatea lor vine atunci cand incarci masina excesiv in spate si se ridica botul... cazuri in care le poti cobori manual.

Nu vreau sa fiu GicaContra, poate insa asta depinde de marca/tip/model samd.

Cel putin la mine reglajul este continuu si am ocazia sa constat asta de fiecare data cand scot masina din garajul subteran in care o tin parcata. La pornire are loc o initializare si pt fiecare schimbare de sarcina intre punti se observa clar cum lucreaza autolevelingul. Noaptea cand franez la semafor in spatele unei masini se observa clar cum inaltimea se adapteaza continuu, mai ales cand botul maisnii revine la pozitia initiala.

Este adevarat ca exista un anumit delay, dar reglajul e continuu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!