Jump to content

Nu-mi mai porneste masina


drq
 Share

Postare recomandată

Azi mai pe la ora 4 dimineata in timp ce ma indreptam si eu ca omu cu masina spre casa la nici 2 min de cand am pornit de pe loc mi-a murit motorul!!!!V-as ruga mult sa-mi spuneti cum sa abordez problema ??unde sa ma uit ce sa verific!Nu ma pricep la motoare de golf dar din cate am vazut eu totul pare la locul lui!Deci motorul se comporta ca atunci cand ai incerca sa dai la automat cu o cheie care nu mai are codu scris!!Se invarte dar nu porneste!!!Nu am avut pana acum nici un fel de problema cu masina (165.000 km)!!!Astept cu interes multe sfaturi de la voi!!!Multumesc anticipat

valentin: te rog sa sa alegi un nume sugestiv pentru topic-uri, pe viitor

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca mai ai benzina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau daca ai obiceiulsa mergi mai mult pe<<< rezerva>>> e posibil sa se fi ars pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur e pompa de benzina. Scoate tapiseria din portbagaj si pune mana pe capacul sub care este montata pompa de benzina in rezervor. Pune pe cineva sa puna contactul, moment in care, pentru cateva secunde pompa ar trebui sa functioneze pana cand presotatul care urmareste presiunea pe refulare ii da comanda de oprire. Zgomotul functionarii pompei este suficient de puternic, nu il poti rata.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un nene electrician mi-a pus un diacnostic dupa simptome dar fara sa vada masina, a zis ceva de genul ca ar fi "modulu de pornire"imi cer scuze daca am pocit vreo denumire dar sunt total pe dinafara!!!am pus o poza cu ce banuiesc eu ca e stricat!!!Iar de mers pe rezerva am mai mers dar nu foarte des "iar cand am patit (beleaua) astazi aveam suficienta benzina in masina!!!Nu am apucat sa verific daca se aude pompa deoarece masina este "away"!!Iar de stricat am si eu o intrebare pompa se poate strica in mers???Pt ca eram in trafic cand sa oprit subit motorul!!!mii de multumiri celor ce au postat o parere si celor ce v-or posta!!

Modificat de drq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu o pui pe VAg-Com nu poti sa stii ce o doare. E cel mai simpla solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Devine din ce in ce mai ambigua treaba asta...!!!Azi am fost la masina si am ascultat pompa(care de fapt nu dadea semne deloc ca merge)!!!!Problema e ca nici nu are tensiune in cablu care vine in pompa !!Pt am incercat sa fac un scurt sa vad ca face si el o scanteie ceva (cu contactul pus binenteles)!!deci in concluzie am sanse mari sa nu fie pompa arsa,sigurantele par in regula toate pt ca le-am verificat de 2 ori!!!Am rugaminte sa ma mai sfatuiti ,ce fac acum???la ce sa ma mai uit!!???pls !!multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca trebuie sa ai un releu pt pompa de benzina, controleaza-l,

scoate releul si fa o punte(o sirma) in locul releului, in dreptul celor doi papuci grosi din releu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este un releu in tablou (cu o dioda in el) ala se ocupa de gestiunea ecu si apoi ecu da comenzi la acel releu de care zice golfistu,fa ce zice el si daca totusi nu porneste cauta acel releu de care am zis (seamana cu cel de semnalizare)

ps poate sa mai fie bobina de inductie dusa (cad destul de des fiindca au bagat si aprinderea electronica in ea)

ps cei doi papuci de care zice golfistul sunt 30 si 87 de pe releu si ar trebui sa mearga pompa continuu.

Modificat de vioelectric
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfat!!!maine ma apuc de verificat!!!ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..

am si eu probleme asemanatoare, adica masina invarte, dar nu porneste. Am verificat, am scanteie; am scos furtunul de tur si nu scuipa benzina. Nici pompa nu se aude bazaind.

Mai trebuie sa verific/scurtcircuitez releul de pompa.

Intrebarile mele sunt:

1. Pompa de benzina moare subit? Nu da semne de oboseala in timp (gen azi porneste mai greu, maine moare motorul in mers etc...)?

2. Cum se scoate pompa de benzina? E o operatiune usoara, sau e ceva complicat (gen golit rezervor, dat rezervorul jos...). Eventual, cam cat costa o pompa de benzina?

3. O eventuala defectiune la pompa apare la o scanare cu vag-comul?

4. Releul de care zice vioelectric este cel cu nr 3 (ECM relay) ? Asta cum se poate verifica? Se pota scurtcircuita cu o punte?

5. drq, ai reusit sa rezolvi ceva?

Multumesc.

Modificat de cristi143
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Si eu am aceeasi problema dar la mine se manifesta altfel, motorul se opreste subit in mers sau la semafor aleator si cand vreau sa o pornesc din nou cand pun contactu nu se aude pompa, trebuie sa pun contactu de mai multe ori pana se aude pompa si atunci porneste, ca sa nu mai astept ma dau jos dau 2 pumni in pompa si porneste, am verificat releu si functioneaza deci trebuie sa skimb pompa. Pana la pompa verifica releu.Ca sa vezi daca e pompa cand nu se mai aude cand pui contactu du-te in portbagaj si loveste-o putin, daca porneste inseamna ca e pompa (asta in cazul cand nu e moarta de tot ca la mine ) .Daca stau pe loc (la semafor) simt cand da sa se opreasca pentru ca incepe sa imi varieze relantiu si atunci o mai accelerez putin dar cateodata si asa moare in timp ce accelerez .

Operatiunea e simpla pentru ca se scoate prin portbagaj si nu e nevoie sa dai rezervorul jos dar trebuie facuta cu atentie si fara sa fumezi :( pentru ca sare benzina din ea. Nu stiu cum e cu amorsatul pompei (cred ca trebuie amorsata inainte de a fi bagata in rezervor. Pretul este 5.700.000 BOSCH 7.000.000 No name 9.500.000 VDO si am mai gasit una italiana la 3.500.000 (toate din magazin, pretul cred ca difera de la magazin la magazin )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi143 am sa iti zic ce am rezolvat cand ma intorc!!!La masina ma duc inarmat cu o lita sa fac o punte la releu cum mi-au sugerat baietii!!!!sper sa mearga !!oricum e tare neplacuta situatia!!Faza tare a fost ca am ajuns acolo cu alta masina de tractat inarmat cu 2 sufe nu una si am constatat ca nu am de unde sa leg masina deoarece nu are inel pe fata si nici de ce sa prind deoarece spoleru e mare si cred ca fragil asa ca am renuntat la tractare!!Radugti iti recomand sa incepi sa cauti pomapa de benzina (io am gasit la 5 mil noua dar nu stiu ce firma era pompa)bine ca n m-am apucat sa cumpar!!!

Cristi143 ai verificat daca ai curent pe cablu care intra in pompa??pt ca eu am verificat si nu am curent!!deci trebuie sa fie din releu(sper)!!multumesc de sfaturi si va rog sa postati cum ati rezolvat sau macar cum ati incercat sa rezolvati problema asta!!!ms baietilor care au postat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu am verificat, sunt inca la munca :D

referitor la tractare, eu am un carlig in portbagaj, care se insurubeaza undeva daca dai jos ochii falsi de langa semnalizatorul din .. stanga sau dreapta (nu mai tin minte exact, as miza pe stanga). Asa trebuie sa fie si la tine, ma gandesc. Vezi ca carligul se insurubeaza in sens invers decat normal...

daca e pompa eu as miza pe BOSCH, chiar voi da mail direct la ei.. o poti lua de acolo, cred, fara vreun adaus de la magazin.

Modificat de cristi143
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi143 io as sta de vorba cu sorin stiu ca are el o pompa originala de golf la bani buni !!nu e noua dar e f buna!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drq, si eu as sta de vorba cu sorin (dar nu stiu care) are cumva doua pompe d-astea :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radugti este vorba de Sorin Golf 3 Cabrio, are anunt cu piese!!Stiu de pompa pt ca era sa cumpar o pompa dar se pare ca nu e bubuita la mine!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum fac sa ii dau un pm lu sorin ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cele din urma am rezolvat problema:)))!!!Pot rasufla usurat dupa 5 zile de stres!!!Din fericire un foarte bun amic de-al meu mi-a recomandat un mecanic care se pricepe si la electric si mi-a descoperit ca pompa era cu probleme dar in loc sa cumpar o pompa (minim 5 mil, max 8 mil)mi-a reparat pompa in sensul ca a curatat-o si a reusit s-o porneasca!!deci in concluzie am iesit foarte ieftin cu reparatia!!Multumesc pt sfaturi si daca vrea cineva sa-l recomand cu mare placere!!! :) Radugti si cristi143 daca aveti nevoie de ajutor vorbim ca stiu ca sunteti in aceasi situatie!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cele din urma am rezolvat problema:)))!!!Pot rasufla usurat dupa 5 zile de stres!!!Din fericire un foarte bun amic de-al meu mi-a recomandat un mecanic care se pricepe si la electric si mi-a descoperit ca pompa era cu probleme dar in loc sa cumpar o pompa (minim 5 mil, max 8 mil)mi-a reparat pompa in sensul ca a curatat-o si a reusit s-o porneasca!!deci in concluzie am iesit foarte ieftin cu reparatia!!Multumesc pt sfaturi si daca vrea cineva sa-l recomand cu mare placere!!! :emthup: Radugti si cristi143 daca aveti nevoie de ajutor vorbim ca stiu ca sunteti in aceasi situatie!!!!

ai grija nu este o rezolvare definitiva.....

te poate lasa oricind,asta e o solutie de moment

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si rezolvarea:

era intr-adevar pompa defecta.

A fost inlocuita cu una noua VDO 4,093 mil lei de undeva din Bv,

In principiu pompa e usor de scos, dar am preferat sa las mecanicul sa se ocupe, ca eu sunt cam atehnic. Trebuie sa stii ce sa desfaci si cat de tare sa tragi.

Pe Bosch (cod F000TE0112), pompa la Promotor International era 4,2mil si 6,8 toata instalatia (cu tot cu sonda).

Tnx!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

buna.am si eu un g3 tdi disel si in mers ,mi se opreste. nu mai am becuri in bord chiar dac

a electromotorul functioneaza normal. dupa cateva minute totul revine la normal putand sa pornesc. oare ce poate sa fie? mumtumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca pe undeva ai un contact imperfect,pe undeva pe la sigurante ori vreo masa sau vre-un releu nu lucreaza cum trebuie,lasa motorul pornit si incearca sa misti de sigurante ,relee si si daca se opreste motorul defectiunea e pe undeva pe acolo,la fel faci si cu firele de pe la motor,in special masa.

Modificat de Paul.Iasi
Nu mai da quote la mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema asemanatoare am auzit p unu k a avut-o si problema era la calculator. a dus-o la un electronist si i-a facut-o. un circuit imperfect si din cauza temperaturii se dilata si se oprea masina. oricum,urmeaza sfatul lui mihai_mihai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

sal..am si eu o intrebare.caut pe aici de ceva timp si nu gasesc...am cautat si nu am carligul de tractare pt fata...poate sa imi spuna cineva ce fel de filet este,ce marime,am pe cineva si poate ii face la strung..poate sa imi dea cineva detalii?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!