Jump to content

Capac plastic motor...


alecsmed
 Share

Postare recomandată

Eu unul , acum ca vine vara, as scoate capacul ala de plastic de deasupra motorului, sa mai circule aerul si sa nu se incalzeasca.

Stiu, motoarele acestea sunt prevazute cu sisteme de racire moderne si nu se incing, bla-bla... Dar, ca om ce a avut Dacie, parca am ramas prevazator si vorba aia, paza buna trece primejdia rea...

Oricum praful intra in draci peste tot, iar ca poluare sonora nu cred ca are vrea influenta.

Voi ce credeti, e bine de scos capacul vara sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi vine acum in minte un singur dezavantaj: mizeria si praful care-l va invada, si care oricum va diminua in timp racirea , mizerie care poate ajunge in locuri mai putin dorite. Eu zic sa nu-ti faci griji pentru racire. Gandeste-te ca poate chiar capacul are rol de a concentra curentii de aer...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Gandeste-te ca poate chiar capacul are rol de a concentra curentii de aer...

Da, e o idee si asta! Oricum, nu-l scot decat daca dupa un drum greu, pe canicula, stau undeva la umbra, etc.

Mishto emblema aia Skoda. Banuiesc ca e cea originala, de cand a aparut firma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic, da e una din primele sigle skoda...

mai asteptam si alti colegi cu sfaturi/pareri despre capacul motor..:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alta treaba nu ai ? :D :D Cum ti-a venit o astfel de idee? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alta treaba nu ai ? ;) :D Cum ti-a venit o astfel de idee? ;)

Cred ca te referi la mine. Pur si simplu mi-a venit... ! ZBANG, te izbeste si gata, crezi ca e bine!

Eu cred ca nu dauneaza ceea ce vreau sa fac eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg care e diferenta intre capacul de plastic si capota. Sau scoti si capota?

Mi se pare cel putin inutil si se va murdari mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand in vedere ca pe spate are burete, cred ca are si rol de insonorizant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la mine capacul ala are pe partea dinspre motor un burete destul de gros... nu se vede decat daca se scoate capacul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. La mine nu.

Daca ar fi asa o mare problema incalzirea in acel loc, cred ca nu-i mai puneau burete (probabil inflamabil), nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@godo:

Unii zic ca ar permite o mai buna racire a motorului. Unii de pe TDICLUB.COM dau jos capacul vara. Deci nu e o idee de romani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul acela este insonorizat (cu burete) la diesel si fara burete la benzina. Buretele, teoretic, este ignifug, adica nu intretine arderea (sau cel putin asa sustin producatorii).

Acel capac are rol mai mult estetic decat de utilitate. Singura utilitate ar fi cea de depunere a prafului, dar si aici ma indoiesc pentru ca are destul loc pe unde sa intre. Masina mea nu are acel capac de plastic. Pot sa spun ca e cel putin la fel de murdara .... sub capac ca cea a varului meu.

Ca o ... problema cu acel capac: varul meu, Mishu_vl, daca nu avea acel capac, vedea la timp o scurgere minora de motorina de la conducta de retur a injectorului nr. 1. Acea scurgere a provocat in final defectarea alternatorului. Si nu a costat mult .... 1600 leutzi.

Modificat de horgarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul acela este insonorizat (cu burete) la diesel si fara burete la benzina. Buretele, teoretic, este ignifug, adica nu intretine arderea (sau cel putin asa sustin producatorii).

Acel capac are rol mai mult estetic decat de utilitate. Singura utilitate ar fi cea de depunere a prafului, dar si aici ma indoiesc pentru ca are destul loc pe unde sa intre. Masina mea nu are acel capac de plastic. Pot sa spun ca e cel putin la fel de murdara .... sub capac ca cea a varului meu.

Ca o ... problema cu acel capac: varul meu, Mishu_vl, daca nu avea acel capac, vedea la timp o scurgere minora de motorina de la conducta de retur a injectorului nr. 1. Acea scurgere a provocat in final defectarea alternatorului. Si nu a costat mult .... 1600 leutzi.

In sfarsit cineva care tine cu mine.

La mine, MPI, are burete capacul. Cat despre problema murdariei si prafului, la noi in Romania intra praful peste tot, cu capac sau fara. Cand scoteam capacul, sa mai vad ce si cum, tot timpul gaseam praf...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@godo:

Unii zic ca ar permite o mai buna racire a motorului. Unii de pe TDICLUB.COM dau jos capacul vara. Deci nu e o idee de romani

Din cate stiu, diesel-ul nu se incalzeste niciodata peste temperatura normala de functionare, indiferent de timpul de functionare sau de temperatura mediului ambiant. Capacul este pus de fabrica, deci ma indoiesc ca nu asigura racirea optima a motorului... Nu prea inteleg motivatia lui Alecsmed in a-l scoate. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dieselul se incalzeste si el peste temperatura normala de functionare. La drum lung cu acceleratia la blana, la munte cu masina incarcata la maxim, ..... se incalzeste si dieselul.

Ca sa revin la capac .... daca omului ii place fara capac .... :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu sa incalzesc dieselul meu la peste 90grade. Am urcat transfagarasanul cu 45 in masina si nu a crescut deloc peste 90 temperatura apei. Octavia are 2 electroventilatoare in fata..

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul acela este insonorizat (cu burete) la diesel si fara burete la benzina. Buretele, teoretic, este ignifug, adica nu intretine arderea (sau cel putin asa sustin producatorii).

Acel capac are rol mai mult estetic decat de utilitate. Singura utilitate ar fi cea de depunere a prafului, dar si aici ma indoiesc pentru ca are destul loc pe unde sa intre. Masina mea nu are acel capac de plastic. Pot sa spun ca e cel putin la fel de murdara .... sub capac ca cea a varului meu.

Ca o ... problema cu acel capac: varul meu, Mishu_vl, daca nu avea acel capac, vedea la timp o scurgere minora de motorina de la conducta de retur a injectorului nr. 1. Acea scurgere a provocat in final defectarea alternatorului. Si nu a costat mult .... 1600 leutzi.

foarte corect ceea ce spui tu dar nu uita : cu capac sau fara daca nu ridici capota din cand in cand tot de 1600 leutzi te scotocesti; cine este gospodar (pardon de expresie) mai scoate din cand in cand si capacul; nu mai zic ca din constructie a fost prevazuta si incalzirea motorului cu tot cu capac.

asa ca oameni buni hai sa dam Cezarului (in cazul asta constructorul :) ) ce este al lui si sa nu mai avem impresia ca numai noi stim de existenta apei calde :) . nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!