Jump to content

Care e diferenta dintre MAF original Bosh si MAF Pierburg?


calin_bm
 Share

Postare recomandată

stie careva care e diferenta intre maf bosh si maf pierburg?am fost la magazin si pe langa astea 2 mi-a mai dat vanzatorul si un maf meat-doria .acuma intrebarea e :care ce ati pus pe masinile voastre?care e mai buna sau mai durabila in timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citesti pe forumul despre consumul la motorul de 1,9TDi (90,101,130Cp) ai sa descoperi ca daca folosesti MAF pierburg cosnumul creste cam cu 0,5l/100km. Cel mai bine cred ca ar fi sa folosesti unul BOSCH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as fi curios asa aflu ce diferenta este intre ele.Daca are cineva date complete rog sa ne lumineze.

Eu stiu doar ca:

1. Bosh este cel original , asa vine din fabrica

2. Bosh-ul este 300 euro, Pierburg este 100 euro (cel mult) - banuiesc ca diferenta de pret trebuie sa se reflecte (in mod normal) in calitatea si durata lor de viata.

Daca sunt in eroare va rog sa ma corectati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde 300 de EURO pt Bosch ? Eu stiu ca e pe undeva pe la 520 Ronei sau poney cum vrei sa le zici ca lei grei nu sunt.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat MAF-ul ieri si am pus unul Pierburg. Bosch-ul este mai scump ca vine cu tot cu suportul in care sta, cel de intra in filtrul de aer,penru care dai banii degeaba. De consum ce sa zic, nu vad sa fie mai mare, doar atat ca este mai nervoasa,rupe aderenta si in a 3-a daca nu sunt foarte atent cu ambreiajul.

Apropo de pret, 270 RON. Si inca ceva interesant, Pierburg nu prea se defecteaza. Bosch-ul cade sigur.

Salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat MAF-ul ieri si am pus unul Pierburg. Bosch-ul este mai scump ca vine cu tot cu suportul in care sta, cel de intra in filtrul de aer,penru care dai banii degeaba. De consum ce sa zic, nu vad sa fie mai mare, doar atat ca este mai nervoasa,rupe aderenta si in a 3-a daca nu sunt foarte atent cu ambreiajul.

Apropo de pret, 270 RON. Si inca ceva interesant, Pierburg nu prea se defecteaza. Bosch-ul cade sigur.

Salut.

nu stiu in alte orashe da in baia mare am gasit maf bosh la 300 ron si pierburg la 275.diferenta nu e mare doar calitatea cred...in rest mai este si meat-doria care e 175 ron.luni imi cumpar un maf...dar oare care ?totusi cred ca va fi bosh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu in alte orashe da in baia mare am gasit maf bosh la 300 ron si pierburg la 275.diferenta nu e mare doar calitatea cred...in rest mai este si meat-doria care e 175 ron.luni imi cumpar un maf...dar oare care ?totusi cred ca va fi bosh.

Tot ce pot sa-ti spun este ca la Buc. majoritatea pun Pierburg. Nu neaparat din cauza pretului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sar si eu cu o problema chiar daca sunt :( ca sa nu mai deschid alt topic. In caz ca nu mi se va raspunde am sa ma vad nevoit sa-l deschid :D .

Am aflat ca MAF-ul este debitmetrul de aer, ma insel? Si problema este cam asa: Masina merge perfect, consuma super putin, numai ca nu vrea mai mult de 170km/h. Ma repet, trage bine si se infinge perfect pana la viteza respectiva, cand ajunge acul in dreptul valorii de 170, incepe sa "dea in nas" se simte doar in pedala, nu are alte trepidatii. Masina a fost cumparata SH iar fostul proprietar zicea ca si la el facea la fel de cand o luase de afara numai ca pe el nu il interesa viteza mai mare de atat si nu-l deranja cu nimic chestia aia. Zicea ca ar fi un limitator de viteza dar eu nu prea cred ca o asemenea masina sa aibe limitator la 170km/h. Iar cand am fost la computer test cu masina inainte sa o cumpar (test facut la Scorpion Focsani) pe langa faptul ca a iesit perfect, pentru o masina SH, l-am intrebat pe inginerul care a pus-o pe calculator daca intradevar poate avea limitator si a zis ca e plauzibila treaba si daca i l-asi scoate ar consuma mai mult :( !

Cum sa fie treaba, ati auzit cumva de limitator la Passat TDi-PD 130CP 2003 pus la 170km/h? Sau sa fie de la acel MAF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am vazut numai Bosch-uri care au cazut si la kilometrii destul de putini.

La mine cu Pierburg nu cred ca a crescut consumul sau cel putin nu este relevant.

Constatare personala,masina trage de rupe asfaltul si stiu ce spun si mai stiu si alti baieti de pe forum.

Vis-a-vis de treaba cu limitatorul cred ca este o prostie. Plafonarea la 170km\h are cel putin doua motive printre care si turbina. Pune valorile care au iesit la test si sunt sigur ca sunt cel putin cativa domni care vor interpreta datele si-ti vor zice cu siguranta ce are.

De curiozitate, a facut testul pe loc sau in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de debitmetru Pierburg a ajuns la noi 250 Ron.

La Bosch nu se livreaza senzorul separat.

Meat & Doria nu este fabricat in Europa. Nici macar pe aproape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vis-a-vis de treaba cu limitatorul cred ca este o prostie. Plafonarea la 170km\h are cel putin doua motive printre care si turbina. Pune valorile care au iesit la test si sunt sigur ca sunt cel putin cativa domni care vor interpreta datele si-ti vor zice cu siguranta ce are.

De curiozitate, a facut testul pe loc sau in mers?

Nu mi-a dat nici o hartie cu valorile care au iesit in test, mi-a aratat doar pe monitorul lor care nu arata nici o eroare. Ce ar putea avea turbina de merge perfect pana in 170km/h si cand o atinge nu vrea mai mult?

Oricum am sa imi fac timp sa ajung la o intalnire cu forumistii si poate o sa imi faca un coleg un test cu vag-com-ul. Alta treaba care ar mai fi?

PS-Testul a fost facut pe loc dar cu motorul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci de la computer test au plecat multi membtii de la noi de pe forum dezamagiti, dupa ce au da 1 mil au aflat ca masina lor e buna, dar in urma altor teste facute de je a reiesit ca erau probleme la debitmetre si turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci de la computer test au plecat multi membtii de la noi de pe forum dezamagiti, dupa ce au da 1 mil au aflat ca masina lor e buna, dar in urma altor teste facute de je a reiesit ca erau probleme la debitmetre si turbo

Si daca merge bine trage, consuma putin, face exact ce trebuie sa faca o masina buna, ce mama masii sa aibe?

Oricum am sa incerc sa ajung si eu la intalnire astazi si poate ii dam de cap cumva :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
premiumfaraplumb

Exact asa ma gandeam si eu, merge masina, consuma putin, trage. Si m-am dus sa ma trag cu niste prieteni. Am plecat cu toti 116 cai intre picioare. Renault si opel 1.7dci mi-au dat mucul scuzati expresia. Se pare ca problemele sunt mult mai complexe decat credeam, tind sa cred ca masina noua e masina noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Maf pierburg nou, a tinut fix 2 ani adica pana luna trecuta iar boschul original a tinut 9 ani. Consumul a ramas acelasi cu bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sunt multe , pierburg , bosch, topran, vemo, hella, febi bilstein, siemens vdo , swag , facet, s.i.d.a.t, toate pt golf 4 cel mai scump am gasit siemes vdo la 1100 ron 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

O intrebare legata de debitmetru, MAF...mai exact ma intereseaza diametrul tubului in care este bagat senzorul de MAF. Exista cumva "tuburi" cu diametrul mai mare decat cel de vine de fabrica? Stiu eu la ARL, la R..sunt cumva mai mari?

Multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la arl/asz este mai mare putin diametru tubului respectiv,in poza cel din stanga este de arl in dreapta asv/alh

20170121_153911.jpg

Modificat de nemtzalau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Daca pun debitmetru de ARL pe AHF, se intampla ceva rau sau nu e nici o problema?

Multumesc mult de poze!!

Unde am schimbat admisia, as vrea sa pun un debitmetru cu tubul mai mare, cum e cel din stanga din poza....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!