Jump to content

My Car...un Golfulet 4 Variant 2001


Gaius Baltar

Postare recomandată

Gaius Baltar

Am gasit masina.....dupa o luna si ceva de cautari mi-am gasit masina.Golf 4,variant,super intact,mi-a adus un prieten care se ocupa cu masini din Germania,masina a fost al unei doamne de acolo,are 160.000 la bord,an fabricatie 2001,impecabil atat exterior cat si interior.Cand mi-a adus ne-am dus la reprezentanta VW,la noi in mures,au scos istoria masinii (oricum aveam carte service),pusca tot cu ce scria in carte.deci era ok.Masina merge bine deocamdata,urmeaza poze si impresii..................

Inca ceva,pe care am uitat sa intreb...e bine ca ESP-u sa fie ON tot timpul,ca daca apas butonul imi apare pe bord avertizare luminoasa.Sau doar cand e drumul naspa atunci e bine sa fie activat?

Modificat de Zoltan
Link către comentariu

Salut. Sa o stapanesti sanatos, fara evenimente neplacute.

Becul din bord trebuie sa fie stins, pentru ca ESP-ul sa fie activ. Cand apesi butonul si apare avertizarea din bord, inseamna ca ESP-ul este dezactivat si trebuie sa fi atent.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Masina arata bine sa ai noroc de ea, Esp-ul ar fi bine sa il lasi tot timpul on.

Link către comentariu

ceva de genu' astept sa primesc si eu, peste 2-3 zile dar pe benzina. frumoasa masina, sa aiba grija de tine, si tu de ea

display-ul computerului de bord (adica acela dintre indicatoare) este doar pe jumatate din spatiul acela sau pe tot dreptunghiul dintre vitezometru si turometru?

daca este din acela mare se poate o poza te rog?

Link către comentariu

cat a facut masina ca astept si eu una cam asa dar 2003 comanda data la un samsar pt tatal prietenei dar cred ca m-a jecmanit si iin cazul cel mai fericit poate o avea esp:(

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente

Link către comentariu

ms

pai duminica a plecat dupa ea, am dat un avans de 400 euro si urmeaza ca joi sau cel mai tarziu vineri sa primesc masina. l-am intrebat pe tip de ce nu pleaca de sambata si mi-a zis ca duminica la nemti nu se lucreaza.. dar nu prea inteleg eu ce legatura are atata timp cat masina o cumpara de la o pers fizica.. sper sa nu fie vreo teapa la kilometraj pt ca asta e primul criteriu dupa care am ales masina.

back ontopic:

zoltan, in spate in portbagaj ai priza de 12v? m-ar interesa pt un invertor

Link către comentariu

Nu am gasit nici o priza in portbagaj.Nici nu stiu unde sa caut.Mai multe aici :)

link

Modificat de Zoltan
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

:unsure: Inca 400 de km adaugati fara probleme.Am verificat si eu senzatia la 150 km/h.

Link către comentariu

hmm..1) ai spus ca masina are scaune incalzite..insa din pozele tale nu reiese acest lucru..

2) am observat ca multi considera ca ai dat f mult pe ea (8.000E)... eu nu consider asta..cat a costat masina in germania?!? spre exemplu am tot cautat golfuri 4 cu pana`n 50.000 km 2002/2003 si`n Germania preturile erau de la 9 500 in sus...pey calculati si voi cu vama si celelalte cheltuieli si`o sa vedetzi atunci pretz..eu am vz personal in Germania..nu vb din auzite...

Link către comentariu

Nu stiu unde am zis ca masina are scaune incalzite?NU ARE.

Masina in Germania a fost 5400 Euro.Sa vedem daca gaseste cineva cu 7900 masina in starea in care e a mea. :))

Link către comentariu
Gaius Baltar

Km : 2157.

Ieri si astazi am mai facut 400 de km.Examen la Cluj,fiecare zi ma duc si vin acasa.Mai am un ultim examen maine.In drum astazi mi-a sarit o pietricica si mi-a fisurat parbrizul ,am facut 2 poze despre fisura.Oare se poate repara fisura cumva sau trebuie schimbat tot parbrizul?

+Topicul de astazi:

Gata.M-am dus si mi-au lipit/reparat,nu se mai vede absolut deloc+ca am si 1 an garantie.M-a costat 400 de mii.(fara factura) Niste poze in timp ce lipea meseriasul.

KM:2451

Link către comentariu
  • 10 months later...
Gaius Baltar

E timpul sa continui acest jurnal. :) .

O sa revizuiesc cam ce sa intamplat de atunci.

O sa incep sa va zic ca am facut revizia la masina,acesta incluzand schimb ulei,filtre (aer,motorina,polen,ulei).M-a costat 360 de RON,am facut-o la Service DAEM,Danciu Emil,care este un baiat de milioane,o recomand tuturor,nu numai ca lucreaza promt si curat,pe langa iti si spala motorul la sfarsit,deci aici nota 10.

Intre timp masina are 172.000 km,ca fapt divers pot sa zic ca pe la 170.000 am curatat turbina,ca a inceput sa-mi intre in limp mode pe la 130.Tot la Danciu,atunci distractia a fost 200 RON,de atunci no problemo.

A si mi-am luat 2 cauciucuri ca alea din fata erau de iarna si cam s-o tocit de anul trecut.Astea noi pe care le-am luat sunt de 205,am pus-o in spate si alea din spate care sunt de 195 le-am pus in fata,acu masina arata un pic mai sportiv,spatele fiind un pic mai ridicat din cauza gumelor.

In rest pot sa zic ca Dumnezeu e cu mine,masina nu are nimic,nu am avut nici un eveniment rutier neplacut.

:icon_thumright:

Link către comentariu
Gaius Baltar
Publicat (modificat)

Am mai fost la Cluj vineri,si mi-a sarit o piatra pe parbnriz :lol:,si mi-a fisurat-o.Deja a doua fisura pe care o am,prima mi-a lipit un meserias si de atunci nici nu se vede,tre sa duc si pe asta la"lipit".

post-5198-1179728438_thumb.jpg

post-5198-1179728455_thumb.jpg

post-5198-1179728467_thumb.jpg

Modificat de Zazie
Link către comentariu
Gaius Baltar
Publicat (modificat)

Tocmai am revenit dintr-o minivacanta in Ungaria.Am mai facut 800 de km,dus intors.Cu ocazia aceasta am incercat si senzatia de 180 km/h.Cam pe la aceasta viteza se "plafoneaza",cel putin mie nu a vrut mai mult pe drum intins,poate la vale merge mai tare. :).Dupa revizie e totul ok,masina se comporta impecabil,merge de rupe,consum ce pot sa zic ..eram pe rosu,am alimentat de la OMV,SprintDIesel pe 110 RON,am facut 790 de km cu viteza medie de 110 km/h,si mai am o [cenzurat] pana la rosu.Deci cam 4.3 litrii la suta de km.E bine :))

Modificat de Zazie
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Mi-am amintit acum ceva,care tot vroiam sa intreb dar de fiecare data am uitat.Masina are garda la sol asa de jos incat de fiecare data cand parchez ating cu bara fata, bordura.E enervanta chestia deoarece odata mi-am tras-o jos chestia aia neagra dedesupt de pe bara fata,bine ca era prins in cleme si am reusit sa fixez inapoi,si mai e faza ca nu pot sa parchez cu jumate sus pe bordura fiindca ating de fiecare data cu scutul.Cam ce se poate face in privinta aceasta?Sau din ce cauza e asa?

Modificat de Zazie
Link către comentariu

Incearca sa ridici motorul mai sus. Glumesc :vaidecapulmeu:. Ai grija la parcari, eu m-am invatat foarte repede cu brotacica mea. Niciodata n-am lovit prelungirea de spoiler din fata. Scutul e jos din cauza ca si baia e de ulei e jos. Motorul are 1900 cmc !!!. E normal sa fie mare :blink:. Acuma s-ar putea la tine sa fie arcurile de pe fata praf si din cauza asta sa atingi cam tot ce se poate dar in mod normal masina nu trece peste un bidon de pepsi de 2,5 litri culcat la pamant fara sa-l atinga. Sa nu uitam ca la nemti bordura are maxim 10 cm, pe cand la noi se intrec in a le face cat mai inalte.

Modificat de Inginerul
Link către comentariu

De ce? E prea mult o sticla de pepsi ? :D

Link către comentariu
Incearca sa ridici motorul mai sus. Glumesc :D. Ai grija la parcari, eu m-am invatat foarte repede cu brotacica mea. Niciodata n-am lovit prelungirea de spoiler din fata. Scutul e jos din cauza ca si baia e de ulei e jos. Motorul are 1900 cmc !!!. E normal sa fie mare :D. Acuma s-ar putea la tine sa fie arcurile de pe fata praf si din cauza asta sa atingi cam tot ce se poate dar in mod normal masina nu trece peste un bidon de pepsi de 2,5 litri culcat la pamant fara sa-l atinga. Sa nu uitam ca la nemti bordura are maxim 10 cm, pe cand la noi se intrec in a le face cat mai inalte.

Intru-cat Pepsi nu comercializeaza "bidoane de 2,5,ci doar de 2:P,am facut testul cu un "bidon" de 2,5 de la firma concurenta si cum ai zis nu trece ci atinge usor,usor.Eu zic ca arcurile sunt ok,bine in timp m-am obisnuit si eu cu parcarile,rar am probleme,totusi masina o am de 1 an jumate imediat.

Link către comentariu

Eu ca sa evit urcarile cu fata si sa ating prelungirea de spoiler fata, m-am invatat sa urc cu spatele. E drept ca e mai dificil pentru unii date fiind dimensiunile masinii dar merita. In aproape 3 ani de taxi am urcat si-am coborat mai multe borduri decat litri de benzina consumati.:offtopic:

Evident nu era masina mea. Asta nu insemna ca-mi bateam joc de ea dar deseori aveam galme in cauciucuri de la treaba asta. Acum chiar daca urc o bordura incerc s-o urc la un unghi de 45 de grade, foarte incet, constant si fara socuri. Daca esti atent si brachezi maxim dreapta sau stanga la coborarea cu spatele a unei borduri nu vei atinge prelungirea de spoiler si nici scutul. Spor !

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!