Jump to content

Ulei in apa la Golf 1 ?


wolfydRg
 Share

Postare recomandată

Am un cumnat care a cumparat un Golf 1 pentru foiala.

A dat de urmatoarea problema, cam in 50 km ii baga 1 l de ulei in apa din instalatia de racire. El are o chiulasa de 1.6 pe blocul de 1.5 :D . O parte din mecanici ii zic ca chiulasa de 1.6 se potriveste pe blocul de 1.5, alti mecanici zic ca nu se potriveste, si de aici ii rezulta ulei in apa.

Ma rugat sa va intreb pe voi.

Mentionez ca motorul este diesel si nu poseda racitor de ulei.

Voi ce parere aveti ?

Modificat de wolfydRg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frate am avut aceiasi problema si era fisurta chiulasa , chiulasa de1.6 merge pe 1.5 fara nici o modificare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
frate am avut aceiasi problema si era fisurta chiulasa , chiulasa de1.6 merge pe 1.5 fara nici o modificare

Acum 10 ani am avut un Passat 1,5 diesel. Cand l-am cumparat nimeni nu si-a dat seama ca chioloasa e de 1.6, ba chiar mai mult, cel de la care am luat-o mi-a zis ca abia a facut motorul si sa-i strang dupa 500 Km chiulasa. Zis si facut, am fost la service si am strans-o. Dupa exact 30 km trosc! Cand ridic capota pe langa pompa de injectie baltea uleiul, zic, or fi strans-o prea tare si s-o fi rupt surubul, deci remorcata si inapoi la service. Desfacut tut motorul si surpriza mare! La 2 suruburi de chiulasa cate 4 mari fisuri. Mecanicii de la acel service (Ciclop Magheru ce era un service de renume pe atunci) imi zic: a avut blocul probleme si daia s-a fisurat! Ma duc la desmembrari, dau o caruta de bani si iau alt bloc, il bucsez, secmenti, prezoane chiulasa noi, garnitura, si mi-l asambleaza tot cei de la Magheru. Dupa 500 Km ma prezint la ei pt a-mi strange chiulasa si, le zic eu, folositi alta cheie dinamometrica. Bun zis si facut, plec in proba si surpriza! Dupa fix 4 Km trosc din nou. Zic imi bag picioarele in ea de masina si-i dau foc! Deja mai bagasem in ea inca o data cat dadusem pe ea aproape. Reusesc sa-mi calmez mania si inapoi la service cu ea! O desfac oamenii si din nou aceeasi surpriza, blocul meu cel nou spart! Ma duc inapoi furios la centrul de desmembrari, ma iau la harta cu patronu si pana la urma dupa lungi insistente se hotareste sa-mi dea altul, dar zice: vreau sa ma duci la acel service si sa vad si eu despre ce e vorba. Il duc, vede si-mi zice: hai cu mine si acum in fata ta iti desmembrez un motor si-ti dau blocul. Mergem si cand i-a desfacut chiulasa in fata mea, observ ca suruburile lui ieseau mai mult si in momentul acela mi-am dat seama ca chiulasa mea nu e in regula. Le-am comparat intre ele si, surpriza! chiulasa mea era mai inalta cu fix 10 mm. De aici povestea nu mai are importanta, insa un lucru e clar!

Ai mare grija si nu te juca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa de 1,6 nu merge pe blocul de 1,5 si nici invers.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acu a incercat 3 chiulase de 1.6, si toate au bagat ulei in apa. Maine a zis ca o sa incerce cu una de 1.5. Daca nu reuseste nici cu cea de 1.5 incepe sa se gandeasca daca nu e blocul motor de vina.

Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut aceeasi probl : am facut din bucati un motor de 1.5 cu chiulasa de 1.6 ...merge bine singura diferenta e la gaura de scurgere a uleiului din chiulasa ,la 1.6 e mai mare si treb bucsata sa stranga pe garnitura de chiulasa.

toate bune pana la strangerea chiulasei......

dupa toate peripetiile de rigoare , nevrand sa renunt la chiulasa pt motorul nu fierbea si se gasesc mai greu am schimbat blocul SI DE ATUNCI MASINA MERGE SUPER SI LA NOUL PROPRIETAR.

CONCLUZIE FERMA : LA BLOCUL DE 1.5 DUPA BUCSARE APAR NISTE FISURI INTRE GAURA DE PRESIUNE DE ULEI CARE VINE DIN BLOC SI GAURILE DE APA SI BAGA ULEI IN APA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.

Vreo veste despre problema motorului ? S-a rezolvat ?

Ma intereseaza deoarece "sufar" de acelasi defect.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

caut si eu o chiulasa de 1.6 td si un pret va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

din cate stiu eu chiulasa de 1.6 difera putin la un"umar" dar se potriveste!

eu am avut aceeasi problema dar la mine a fost blocul fisurat pe mai multe canale de prezoane.

ps am o chiulasa de 1.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fiu scurt si la obiect...apa in lichidul de racire este grav si poate fi din cauza chiulasei ( granitura sau chiulasa) sau bloc spart

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!