Jump to content

sincron ori ba?


Mscatul
 Share

Postare recomandată

intrebare mare la marsarier exista sincron ca la celelalte trepte sau e diferit?

am o mica problem daca merg ceva mai tare cu spatele cateodata se reduce brusc viteza si parca sare pe dintisori :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu nu exista sincron pe marche-arrier insa daca iti sare niste dinti ar trebui sa faca zgomot urat si mare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru marche-arriere transmiterea miscarii se realizeaza prin 3 pinioane unul dintre ele (cel din mijloc) este miscat de catre 'furca' . Nu are sincron ci numai un canal pentru furca putin mai prelucrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ms nu face zgomot ci doar se decelereaza brusc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O poza face cat 1000 de cuvinte :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O poza face cat 1000 de cuvinte :) .

salutare...

te rog eu imi spui si mie cum ai desfacut cutia.. sa nu mor prost... ca mai mult de capacul de la 5-a n-am reusit sa dau jos..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manual pt desfacut cutia 020. Il urmezi pas cu pas si trebuie sa reusesti. Daca mai ai nelamuriri spune unde te-ai impotmolit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ahamm incerc sa ma prind ms de informatii (offtopic ai cumva tot manualul masinii? g3 94')

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut! detin un golf3 tdi intra in viteza 1-a greu uneori chiar imi agata pinionul(se opreste la mijlocul cursei), nu face acelasi lucru daca trec prin a 2-a si apoi 1-a mecanicul a aspus ca este sincronul...problemele le face dupa ce se incalzeste masina...asa este?...se poate ameliora problema?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa ii schimbi uleiul cu unul recomandat de producator . E posibil sa nu mai faca. Daca nu se trece la desfacutul cutiei sau daca nu la schimbarea ei cu alta.

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
incearca sa ii schimbi uleiul cu unul recomandat de producator . E posibil sa nu mai faca. Daca nu se trece la desfacutul cutiei sau daca nu la schimbarea ei cu alta.

Sau la reglajul timoneriei ! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si ce tip de schimbator ai, daca e cu cablu sau cu timonerie.

Daca e cu timonerie verifica intai sa nu fie dereglat ceva sau sa fie uzate bucsele de cauciuc. Mie mi se pare cam aiurea sa se duca prima data sinconul e 1-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Mscatul , pentru mersul inapoi nu este sincron , practic o roata dintata care face legatura altor 2 roti dintate care se afla pe arborele principal si cel intermediar .. ca la final sa iasa din cutie o rotatie inversa celei de mers inainte. Sincroanele sunt pentru treptele 1-2 3-4 .. si treapta 5 care face legatura directa dintre arb principal si cel secundar ... oricum vad ca postul tau e din 2006 , sper ca ai gasit rezolvare , sa ne spui si noua cum ..

adycnst - tind sa cred si eu ca este sincronul ... si mai precis (ce cred eu) dintii interiori din partea dreapta a sincronului care andreneaza crabotii de la treapta a doua .. si normal daca cei pentru treapta 1 sunt buni, fac priza buna si nu ai probleme candschimbi a 1-a

Modificat de BogdanBlaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blah: topicul este deschis din 2006, cred ca si-a rezolvat omul problema.....dupa cate vad si-a si schimbat masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate raduuuuu, dar sunt alti care poate au aceeasi problema si citesc postul si il rezolva, cam ca mine :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

as avea si eu o intrebare pentru cei care ati lucrat pe la cutia de viteze...am si eu sincronul de la viteza a 2-a stricat cred!!!(asa mi'a zis un mecanic) si intra greu...mai ales la turatie mare, peste 2500rpm sau mai bine zis cand vreau sa schimb repede viteza...si as vrea sa va intreb daca merita sa schimb doar sincronul sau mai bine imi caut o alta cutie...si eventual cat e de grea lucrarea???

Si as mai adauga ceva: am joc mare in schimbator din cauza la timonerie...ar fi mai bine sa schimb prima data timoneria...???

Daca era sincronul nu se strica mai tare in timp...???Am masina de mai bine de un an(aproape 28000km facuti) si problema e la fel ca la inceput(nu s'a agravat deloc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sochaux_s pana una alta, sa eviti oarecum problemele treptei a doua foloseste metoda dublei ambreieri. Exemplu: Esti in treapta 1 (si vrei sa schimbi) ... Debraiezi -> scoti dn viteza -> Ambreiezi -> Debraiezi si introduci in treapta a doua.[Calci->scoti->iei piciou->calci si introduci in 2 :blah_: ] Asta face ca turatia la arbori sa scada la nivelul celei de rulare mai repede decat ar face`o singura ( fara dubla ambreiere) si sincronul sa vina mai usor pe crabotii treptei a doua.

Modificat de BogdanBlaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu,daca dau sa schimb repede intr`a doua caraie...asa ca trag mai usor de ea :( si merge lin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepta de mers inapoi nu este sincronizata. Caraie...pt. k sincronul prezinta uzuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu,daca dau sa schimb repede intr`a doua caraie...asa ca trag mai usor de ea :ceuameni: si merge lin.

:icon_thumright:

Dar e destul de jenant...ca nu poti sa faci plecari mai rapide fara sa iti caraie...ca sa scap de carait asa fac si eu...mai lejer si mai finut...macar bine ca nu se agraveaza problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepta de mers inapoi nu este sincronizata.

szrobik pentru mersul inapoi nu ai sincron :) am axplicat mai sus cu functioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este sincronizata... Trepta 1,2,3,4,5 caraie, pt ca elementul sincronizator ("sincron") prezinta uzuri. "nu este sincronizata=nu ai sincron" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!