Jump to content

problema arcuri sport


dbmaster
 Share

Postare recomandată

salutare,

mi-am luat niste arcuri sport si amortizoare pe gaz... problema este ca arcurile sunt o idee mai scurte fata de cele vechi si nu intra prin presare (adica stau cam slab pe amortizor)... si alta problema ar fi ca arcul este ingust in partea de sus catre flansa si nu se fixeaza bine in tablia aceea...

intrebarea ar fi: ce pot face ca sa fie totul ok - de unde pot sa iau tablele acelea si cum tensionez arcul mai mult!?

multumesc anticipat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

mi-am luat niste arcuri sport si amortizoare pe gaz... problema este ca arcurile sunt o idee mai scurte fata de cele vechi si nu intra prin presare (adica stau cam slab pe amortizor)... si alta problema ar fi ca arcul este ingust in partea de sus catre flansa si nu se fixeaza bine in tablia aceea...

intrebarea ar fi: ce pot face ca sa fie totul ok - de unde pot sa iau tablele acelea si cum tensionez arcul mai mult!?

multumesc anticipat...

ciudat, la scirocco de ex. exista doua tipuri de flanse superioare la suspensia fata, alea mai vechi sunt mai mari decat astea mai noi .

din cate m-am uitat in etka, sunt date cel putin 3 tipuri pt. golf 3 '92 de "suspension strut mounting".

ideea e sa-ti cauti in dezmembrari din alea care ti se potrivesc :rolleyes:

suspension strut mounting : pt. golf 3 '92 ABS : cod 357 412 329

arcul de obicei e tensionat, iar daca e prea scurt poate iti trebuie amortizoare sport ...

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai ca acum am vazut (aseara eram adormit)... eu nu vreau flanse... problema e cu talerele de sub flanse... e o tablie care trebuie sa se fixeze in partea superioara a arcului.. aia veche este prea mare si nu intra in arc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
stai ca acum am vazut (aseara eram adormit)... eu nu vreau flanse... problema e cu talerele de sub flanse... e o tablie care trebuie sa se fixeze in partea superioara a arcului.. aia veche este prea mare si nu intra in arc...

Acele talere de sub flanse fixate in partea superioara a arcului sunt de mai multe tipuri, in funstie de tipul si deschizatura arcului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si unde gasesc asa ceva !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
si unde gasesc asa ceva !?

incearca noi la magazin, n-ar trebui sa fie prea scumpe ca e doar o tabla indoita. Cand te duci s-o cauti ia si arcul cu tine si ar fi bine sa stii grosimea axului amortizorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi modificare incerc si eu sa o fac. Anume, sa pun arcuri de Golf 3 GTI.. Care la fel sunt mai scurte si mai inguste in partea de sus. Talerele cu pricina costa 50 RON bucata la Augsburg pe comanda.. in alta parte nu am gasit.. la dezmembrari nu am cautat.

Codul celor de GTI este -> 357 412 341 A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu un golf 3 din'93 motorizare gtd,zilele trecute am fost la munte si pot spune ca suspensia m-a suparat rau de tot,este foarte rigida pe drum denivelat, de parca nu ar avea nici o bucsa sau suspensie.Cel de la care am cumparat masina, mi-a zis ca am suspensie sport si ca este normal sa faca asa.Ce se poate face?pot trece pe un alt tip de suspensii? sa schimb bucsele?dati-mi solutii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema cu un Golf 3 , pe drum drept sau usor denivelat merge impecabil, dar cand sunt gropi mai serioase zguduie rau si pocneste, chair ma intreb daca asa e normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trenul de rulare zgomotos e asa din fabrica... adica, asa e ele! :)

Ce-i drept suspensiile sport nu ajuta.. dar nici cu unele foarte moi nu te simti ca-n puf.

Poti incerca amortizoare mai moi pe ulei si eventual arcuri moi... dar pierzi din stabilitate...

E chestie de gust...

Astea le spun in ideea ca bucsele, flansele de amortizoare si amortizoarele nu sunt 'obosite'.. deja e normal sa trancane daca alea sunt duse..

P.S. sa revenim totusi la subiect...

Modificat de gribelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

Nu uitati totusi ca Golful este o masina mai usoara si atunci este normal sa fie mai rigida datorita Kg in minus ce apasa pe suspensie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!