Jump to content

Eroare pretensionator centura


sk100it
 Share

Postare recomandată

Dragi colegi,cu scuzele de rigoare nu am găsit un topic asemănător.Am o Skoda Fabia htp din 2008,cod motor bzg cu eroarea 00655.Am demontat scaunul pasagerului din dreapta și la mufa din scaun,firul albastru cu cel negru arată rezistenta foarte mică,iar între firul maro și celelalte o rezistență infinită.Firele care vin de sub mochetă arată rezistenta electrica față de minusul mașinii.Aveți un sfat de urmat și pentru mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cauti la scaun, daca ai problema la CENTURA ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eeeeh,am aflat un pic mai tarziu,dupa ce am desfacut scaunul.Am crezut ca acolo este problema.Dar intrebare unde este acel pretensionator de centura?Un sfat ar fi binevenit.Masina o am de cateva zile si nu stiu inca micile ei chichite.Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee changed the title to Eroare pretensionator centura

In stalp. Acolo unde se strange centura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru idee.Ce as putea masura acolo?Are tot rezistenta mica de 2.2ohmi ca airbagul?Masina nu a avut nici un accident,este luata de la o cunostinta care a avut-o de noua.

Modificat de Bebeee
Fara quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot pe diagnoza ai la valori de masura statusul la fiecare capsa piroehnica si daca rezistenta circuitului este buna. Misti de fire, mufe si urmaresti valorile. Pe la alte marci chiar iti arata rezistenta in ohmi, la vag spune daca e ok sau nu.
Presupun ca stii ca nu se masoara cu multimetru capsele pirotehnice, exista risc de declansare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, davidut5 said:

Tot pe diagnoza ai la valori de masura statusul la fiecare capsa piroehnica si daca rezistenta circuitului este buna. Misti de fire, mufe si urmaresti valorile. Pe la alte marci chiar iti arata rezistenta in ohmi, la vag spune daca e ok sau nu.
Presupun ca stii ca nu se masoara cu multimetru capsele pirotehnice, exista risc de declansare.

Cu pocainta,recunosc ca am scos scaunul din dreapta din masina i am verificat cu ohmetrul daca airbagul din el este bun si mi-a aratat ca avea 2.2 ohmi.Asta inainte sa stiu ca acea capsa poate sa bubuie.O sa incerc sa scot centura de siguranta de jos din stalp si sa vad in ce stare este acea mufa de la capsa.Cred ca e posibil ca acolo sa fie mufa oxidata,caci fire rupte,ma cam indoiesc sa fie,dat fiind faptul ca acea capsa nu se misca de acolo,cum se misca scunul ,de exemplu.Multumesc pentru sfat.Dar ca sa fie pomana completa,cum se desface acel stalp,ca sa pot ajunge la baza centurii,nu de alta dar nu as vrea sa stric ceva pe acolo de ordin estetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut la mai multe mufe de airbag sau orice capse pirotehnica ca atunci cand este mufa scoasa are niste lamele care scurtcircuiteaza cei doi pini. Tocmai ca sa nu se declansese involuntar, de la descarcari electrostatice sau mai stiu eu la ce s-au gandit ei.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!