Jump to content

Recuperare investiție


corneliu_s
 Share

Postare recomandată

corneliu_s

A încercat cineva să-și recupereze investiția printr-o firmă de avocatură?

Am un Tiguan etsi din iunie 2024. Gândesc serios să-i actionez în instanță pentru recuperarea banilor

Dacă prima data am avut probleme cu asistenții de bord, zilele trecute nu a mai pornit deloc. Am incarcat-o pe platforma și am dus-o la service. Stă de 3 zile și nu știe nimeni ce să-i facă!

Dacă știe cineva un cabinet de avocatură specializat pe astfel de litigii, aștept detalii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca e prea putin ca sa ai motive 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai masina cumparata pe persoana fizica poti rezolva destul de usor situatia. Poti incerca sa te duci la ANPC.

 

In schimb, daca o ai in leasing/pe firma situatia devine complicata.

 

Eu o am in leasing, este din februarie 2025, am o gramada de probleme cu ea. Imi murea masina in trafic si nu mai pornea - pur si simplu. De la service-urile oficiale mi-au zis ca nu au ce sa imi faca si ca nu exista solutie si ma trimiteau acasa.

 

Am apelat la un avocat, le-am trimis notificare si acum masina mea este in service de 2 luni, dar macar am primit de la ei un alt Tiguan pe care il tin pe timp indefinit, pana se va rezolva problema cu Tiguanul meu.

 

Daca crezi ca te ajuta, imi poti scrie in privat si te pun in legatura cu avocata mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandumbogdan

Citeam pe discutia despre Superb 4 si Kodiaq (care au aceeasi platforma cu Passat B9 si Tiguan 3) ca sunt mai multe campanii de rechemare fix pentru defectele reclamate mai sus.

Pentru Superb exista rechemarea cu codul 91SV si uite ce repara:

Data începerii: 02.12.2024

Pentru autovehiculele Superb și Kodiaq dintr-un interval de fabricație limitat, există riscul ca din cauza unor erori de software, să apară următoarele probleme:

•Sistemele de asistență nu funcționează corect.

•Descărcare sporadică a bateriei.

•Sporadic, autovehiculul nu poate fi pornit (demarorul nu învârte).

Pentru autovehiculele vizate este necesară o actualizare de soft.

Modificat de sandumbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Degeaba mergi la reprenzentele VW din ROMANIA....SUNT DEPASITI DE SITUATIE...sunt pielea XXXXX....am fost in aceasi situatie ca voi...cu Tiguan 1.5 eTSI 150 CP din  iunie 2024...numai probleme!!!

Nu pornea... te lasa in drum cand iti era lumea mai draga...frana singura cand dadeai cu spatele fara sa fie vreun obstacol...

Am fost la reprezenta VW din Oradea D&C...le-am dat MURA in GURA rechemarea...nr XXX...le-am spus ca a aparut update de soft pt 1.5 eTSI 150 CP...primite de la un coleg de aici de pe Forum... @Ionutz83 mi-a bagat seria de sasiu in calculator...si imi spune :

ASTEA NU SUNT PT SERIA TA DE SASIU...nu este nimic pt masina ta.

 

La sfatul unui coleg de aici de pe forum am mers a doua zi la reprezentanta VW din Debrecen ( Ungaria ) si ei au vazut in sistem ca ca este rechemeare pt modificarea cablajului din bara spate...ca este update de soft....DE CAND AM FOST IN UNGARIA NU AM MAI AVUT PROBLEME CU TIGUAN-UL!!!  

 

@corneliu_s  daca poti ...daca ai drum...iti recomand reprezentanta VW din Debrecen...seful de service de acolo stie romaneste!

 

Suntem de rasul curcilor...iti iei masina NOUA din Romania si mergi in  alta tara sa le repari ca ai nostrii...sunt praf si pulbere...eu am noroc ca stau aproape de Debrecen.

 

NICI Volkswagen-ul NU MAI ESTE CE A FOST ODATA...din pacate...

 

am luat Tiguan nou...probleme...am luat si un TOUAREG 2025...consuma ulei...nu functioneaza Travel Assist...Trafic Assist!

 

Din păcate, tot mai des am impresia că se pune accent pe profit, nu pe calitate sau satisfacția clientului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu a trebuit sa-mi diagnostichez masina singur, sa le dau mura-n gura, inclusiv buletinul tehnic, si de abia apoi au reusit sa schimbe volanul pe garantie ca sa pot scapa de problemele cu Travel Assist. Nu-si dau interesul absolut deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reprezentantele in Romania ( CU MICI EXCEPTII! ) sunt doar niste vanzatori auto, in mare parte habarnisti cu ce vand, total dezinteresati, indolenti si scarbiti de orice alt aspect dupa vanzarea masinii. Eventual mai au cate un mecanic mai rasarit care ii mai pica cate o fisa din cand in cand, in afara de un schimb de ulei si trei filtre.

 

GARANTIA este in mare parte o gluma proasta in Romania, in ultimii ani, nimeni nu si mai asuma nimic, timp pierdut, nervi, etc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/5/2025 at 9:29 AM, tzuicomicina said:

Si eu a trebuit sa-mi diagnostichez masina singur, sa le dau mura-n gura, inclusiv buletinul tehnic, si de abia apoi au reusit sa schimbe volanul pe garantie ca sa pot scapa de problemele cu Travel Assist. Nu-si dau interesul absolut deloc.

stiau... dar TPI le spunea sa astepte un nou software. Si doar in cazurile in care clientul e recalcitrant, sa inlocuiasca volanul, dar si la acela va fi nevoie de update SW.

Dupa ce a aparut noul SW, s-au anulat toate comenzile de volane noi....

 

On 8/5/2025 at 2:22 PM, acidone77 said:

Reprezentantele in Romania ( CU MICI EXCEPTII! ) sunt doar niste vanzatori auto, in mare parte habarnisti cu ce vand, total dezinteresati, indolenti si scarbiti de orice alt aspect dupa vanzarea masinii. Eventual mai au cate un mecanic mai rasarit care ii mai pica cate o fisa din cand in cand, in afara de un schimb de ulei si trei filtre.

 

GARANTIA este in mare parte o gluma proasta in Romania, in ultimii ani, nimeni nu si mai asuma nimic, timp pierdut, nervi, etc.

 

speculatii in mare parte.

Ar insemna ca 90% din masinile noi din RO se repara pe la colt de strada cu VCDS piratat... nu?  includem TOATE marcile ce se vand la noi in tara...

Hai sa fim seriosi.

Sunt de acord ca mai exista si dealeri care comunica mai greu... spre deloc, dar nu e regula generala

 

Problema este generalizata, cel putin ultimii 5 ani, cand  preturile au luat-o razna dupa pandemie. 

Masinile s-au scumpit, clientii scot bani multi din buzunar, tehnologia multa se strica frecvent si de aici rezulta nervi.

Clientii frustrati nu mai au rabdare. Personalul slab pregatit ( si platit) nu face fata dpdv tehnic. 

Reteta perfecta pentru ..nemultumiri.

In 2005 iti cumparai  Octavia 2/ Golf 5 cu 20.000 euro. Maxim se strica un geam electric sau AC....  aia era cea mai complexa tehnologie atunci

 

Acum cu 20.000 Euro cumperi o Fabia mai dotata / Polo.... cu multiple sistem de asistenta si protectie... care au nevoie de 1 milisecunda de neintelegere in reteaua de calculatoare ca sa o ia razna toata masina... 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu cred ca stiau. Inteleg ca procedurile VAG uneori stau in calea tehnicienilor de service si fac procesul mai greoi decat ar trebui sa fie. Dar le-am zis ca pare a fi o problema comuna iar raspunsul lor e ca n-au auzit de asa ceva si ca nu exista niciun buletin tehnic legat de asta. Apoi au schimbat camera de asistenta (cea din ansamblul oglinzii) pentru ca aia ar fi fost problema dar problema nu s-a rezolvat. Am intrebat de update-uri de soft dar mi-au zis ca nu e niciunul. Am legat eu apoi OBD11 am dat click pe codul de eroare iar securistul m-a dus direct aici: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2023/MC-10236097-0001.pdf 

M-am reprogramat in service, le-am trimis mail cu inregistrarea video a problemei si link-ul de mai sus. Si tot nu mi-au zis ca ar fi fost doar o problema de software si ar trebui sa astept pana la urmatoarea revizie de software. Si eu am lucrat 10 ani in firma mare cu proceduri si reguli unde m-am lovit de multe, motiv pentru care am fost intelegator si am facut tot ce mi-au cerut si i-am respectat...astea sunt procedurile. Ca si paranteza, asteptand acolo am vazut tot felul de oameni si, sincer, nu-mi doresc sa fiu in pielea omului de la receptie. Am fost deja de cel putin 15 de ori cu masina in service in cei 3 ani si jumatate de cand o am doar pentru doua probleme: camera de marsarier si travel assist/volan. Neavand toate datele, poate concluzia mea nu e atat de aproape de adevar cat cred eu ca e.

Modificat de tzuicomicina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei_221 nu e nicio speculatie. da tu 40-50k eur pe o Skoda Octavia/Superb ( care nu sunt nu stiu ce masini de top, premium, de 100-150k eur ) sunt masini banale, pe care oamenii le cumpara in marea majoritate ca au NEVOIE de ele, in special firme, flote, masini care trebuie sa CIRCULE, nu sa stea cu zilele/saptamanile sau chiar lunile prin service-uri sa dea reprezentanta din umeri ca nu stiu ce sa-i faca, sau daca e o problema de garantie sa nu si asume nimic, ca nu e problema lor ci a importatorului/producatorului, si stai sa dam emailuri si telefoane si pe langa timpul pierdut din birocratie mai e si timpul pierdut din dezinteresul personalului reprezentantelor. Nu trebuie sa te conving eu pe tine de nimic, cum nici nu trebuie sa conving pe nimeni de altfel, eu m-am convins singur.

Pana la urma vina tot a cumparatorului este, ca el e singurul care are de suferint cand apar probleme si bunul achizitionat nu poate fi folosit din varii motive.

Sa nu ne uitam mai departe decat ograda VAG, unde softul e cea mai mare probleme, si te poate lasa cu masina n drum sa nu mai porneasca.

Cand nu esti direct implicat in situatii de genul, e ok sa ne dam cu parerea, dar cand problemele te afecteaza direct, si vezi din primul rand situatia reala din reprezentante/service-uri, se mai schimba placa.

Oricum calitatea e tot mai proasta la masini, in general vorbind, soft tot mai mult, scos la repezeala si lasa ca mai rezolvam pe parcurs, e trist ce se intampla, si toate astea pe timpul si pe banii cumparatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   2 membri

    • PauLLB
    • orca
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!