Jump to content

Review-uri si impresii de la proprietari (Tayron)


Andrei_72
 Share

Postare recomandată

In acest topic pot posta review-uri si impresii DOAR PROPRIETARII modelului Volkswagen Tayron.

Rolul topicului este de a centraliza opinii bine conturate, formate pe parcursul utilizării pe lunga durata. 
NU sunt permise exprimări de opinii rezultate din vizionarea modelului sau efectuarea unui test-drive.
Persoanele interesate vor putea adresa întrebări posesorilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

IMG_8681.thumb.jpeg.5516e2036fafe3ca5798b7f9815ffc5e.jpegSalutare! 

Dețin varianta PHEV 272 cp, de aproximativ 5 luni. Echiparea R Line

Alb (oryxwhite pearleffect)

 

Pachetele :

Faruri IQ.Light HD Matrix

Infotainment Discover Pro Max

Jante Leeds 20"

Black Style

Family

Iarna Plus

IQ Drive

R exclusive

Servodirectie progresiva

Sistem TPMS

Rulare pur electrica, are autonomie de 100km +, am reușit sa fac 110 dar greu. Pt rulajul de zi cu zi, as spune un 100km. În modul hybrid, apare consumul de benzina, care nu mi a depășit 3-4% în situația în care mai ai ceva curent în baterie, după ce s a dus curentul din baterie, consumul creste undeva la 6-6.5%

Spațiul atât la șofer cat și la pasageri este foarte bun, poziția la volan mie mi se pare f bună, ce nu mi place, sunt scaunele R Line, care nu ți dau voie sa te miști mai deloc pe scaun, au aripioarele acelea la șezut, care te țin în scaun cam fix, poate este și o varianta buna în caz de impact. Sistemul infotaiment este foarte ușor, răspunde foarte bine la comenzi, iar legat de ce spuneau colegii de mai sus : zvacul într-adevăr nu este fenomenal, dar doar dacă mașină folosește motorul termic, fiind unul de cilindree mica, în momentul când ai curent în baterie, se simte ca te ajuta foarte mult. Nu este o mașină pt pasionații de turații, tind sa cred ca este o mașină mai mult pt familii, nu exceleaza dar nici nu dezamăgește, spațiul în portbagaj este suficient pentru cam orice, plus ca are ceva compartimente în laterale și sub podea, geamurile sunt duble, laminate, dar într-adevăr, antifonarea mi se pare foarte slaba (dacă claxonezi, ai impresia ca au montat claxonul sub bord, se aude foarte tare și prost), zgomotul motorului este prezent în mașină, în rest senzori, sisteme de asistenta etc sunt destule pentru orice nevoie. DCC Pro a fost interesant la început, acum am setat o pe comfort și asa a rămas. 

Modificat de Archimedes
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu intenționez să comand spre sfârșitul anului o configurație foarte apropiată de ce ai tu.

Mă interesează, dacă ai apucat să testezi, care este consumul în regim de autostradă la 130/150/170 km/h.

Cum e încărcarea DC? Ai folosit-o la drumuri lungi?

Ai scaunele R standard sau pe cele ErgoActive de piele?

Mă surprinde ce spui despre antifonare; la drive-test nu mi s-a părut așa rea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!