Jump to content

Passat B8 2.0 150CP - 2018 - MOTOR DFGA


Kellog
 Share

Postare recomandată

Vă salut!

Am cumpărat de curând un Passat B8, cu specificațiile din titlu și am două probleme, nu știu dacă au legătură între ele.

Am următoarea eroare:

197149 - Generator 
          U1052 00 [00001001] - lipsã comunicaþie
          [Generator (LIN#1) Timeout]
          Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 38
                    Resetare contor: 64
                    rulaj: 212556 km
                    Data: 2025.05.23
                    timp: 14:26:08

                    Tensiune: terminal 30: 11.9 V
                    Terminal 15: ON

 

Pe lângă eroarea de mai sus, valorile DPF sunt următoarele:

Oil ash residue: 72.6 g

Distance since last Regen: 117 km

Soot Mass Calc.: 16.23

Differential Pressure: 25 hpa(la relantiu).

 

În bord, la meniul autohold, îmi afișează mesajul: „Necesarul energetic al autovehiculului este ridicat”, iar ca simptome, turometrul stă la 1000 - 1100 rpm.

În rest mașina merge bine, dar în 99% din timp, turometrul nu scade sub 1000 la relantiu.

Din ce am mai citit pe forum, eroarea de mai sus ar putea fi de la cablul întrerupt, dintre alternator și calculatorul mașinii. Dar nu știu dacă turația stă ridicată din cauza DPF-ului, sau din cauza erorii de mai sus.

Am schimbat între timp și acumulatorul, deoarece era cel original și m-am gândit că poate de acolo este problema, însă din păcate persistă... 

 

Ceva idei? V-ați mai lovit de această problemă? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, verifica firul dintre alternator si modulul de baterie, vezi daca alternatorul este pentru masina ta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,

Scriu aici fiind vorba despre un motor DFGA, de pe un Passat B8 2019.

Problema este in felul urmator am efectuat revizia care a inclus schimbul de ulei si filtrul aferent. La verificarea pe joja in zilele urmatoare ( in mai multe zile) mi-a aratat ca este undeva la 3/4 din zona hasurata (cam cat este cu verde). La schimbul de ulei am introdus 4.7 l ulei. Am mai pus ulterior cca 100-200 ml de ulei, dar tot nu a ajuns pana la nivelul maxim. Acum tinand cont ca masina este SH intrebarea mea ar fi daca ma poate ajuta cineva cu o poza cu lungimea tijei de la joja de ulei (sau mai putin probabil tind sa cred ca asa ar trebui sa fie!) pentru acest motor.

image.png.8b5ee73da8b5efd48c2fd0c4dba1670c.pngimage.thumb.png.bfe716a4309f6bf02d0424e83573cb96.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!