Jump to content

VW T7 CARAVELLE PRIMELE IMPRESII


DMV
 Share

Postare recomandată

de curand am achizitionat un T7 Caravelle ...CE SA ZIC...prima impresie... dezamagitor!

95%  FORD ... cost masina ca si pt un VW ! 

 

Ambreajul cand il apesi...se aude...CLANK - CLANK ....ciudat in comparatie cu T6

Semmnalizarile se aud exact ca si intr-un FORD! ...nu mai ai senzatia ca esti intr-un VW!

Motorul 2.0 TDI ... 150 CP  ... suna identic cu cel de FORD ... tind sa cred ca e 100% FORD nu VW cum spunea reprezentantul de vanzari...vechiul motor de T6 cu imbunatatiri alaturi de inginerii de la Ford...vrajeala!

La peste 2500 turatii...treapta 2...3...se aude foarte tare motorul in cabina! si are sunteul ca si la FORD...nu mai e sunetul ala de "albinuta" cum era pe T6.

Am luat manula ( strict pt consum...fac cca 1.000.000 KM... in 3 - 4 ani ...si se simte la buzunar 🙈 )  consumul 8.5 - 9 % ...primi 500 KM...mult peste VW T6 Caravelle ( 7% )  2.0 TDI  150CP manual...aici ramane de vazut dupa ce fac cateva mii de KM...daca mai scade... treptele sunt mai scurte ca si la vechiul T6 ( manual 6 trepte )

Unde intra scaunele in podea...fara capac de protectie ...intra acolo mizeria....

La rotile din spate...mai multe "mufe" fara nici o protectie... ramane de vazut daca vor fi probleme acolo

Sub volan..un gol mare de cca 8-10 cm cand e ridicat la maxim...puteau pune un capac...o aparatoare ...ceva

Gurile de ventilare pt spatiul din spate la pasageri... lasa de dorit...in opinia mea...ca si la logan!

 

Marele PLUS ...Farurile MATRIX ! ;)

 

CLAR SA MERS PE REDUCEREA CALITATII... profit cat mai mare  🤬

WhatsApp Image 2025-06-03 at 12.51.22 (3).jpeg

WhatsApp Image 2025-06-03 at 12.51.22 (2).jpeg

WhatsApp Image 2025-06-03 at 12.51.22 (1).jpeg

WhatsApp Image 2025-06-03 at 12.51.22.jpeg

WhatsApp Image 2025-06-03 at 12.51.21 (1).jpeg

WhatsApp Image 2025-06-03 at 12.51.21.jpeg

WhatsApp Image 2025-06-03 at 12.33.39 (2).jpeg

WhatsApp Image 2025-06-03 at 12.33.39 (1).jpeg

WhatsApp Image 2025-06-03 at 12.33.39.jpeg

Modificat de DMV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

dupa prima cursa...1800 KM...deja apar primele probleme....desi haionul e inchis...in mers apare cum ca ar fi deschis...🤬

WhatsApp Image 2025-06-12 at 09.26.16.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea-s tipic VW, din pacate.

Citeam pe un Forum inainte de lansare ca in sfarsit va vindem Ford masini la pret de VW.

EU am T5.2 Si Stau in dubii daca sa-l schimbi cu T6 sau sa-mi vad de treaba.

T7 si-a pierdut din forma si "farmecul" unui Bus, e ..... orice altceva decat Bully.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

T6 ( 2017 - 2020 ) ,  detin mai multe bucati 2.0 TDi de 150 CP luate de noi de mine ...cu toate am facut 1.000.000 KM ( 1 milion de KM ) sau am aproape de 1 milion de KM ...fara interventii la motor,injectie sau cutie...ulei schimbat la 18 - 20.000 KM la motor si uleiul la cutie manuala schimbat...tot la 200.000 deodata cu distributia...la DSG la 60.000KM...maxim...doar...ambreiaj + volant, EGR...si alte lucruri minore

Recomand T6 vers de 150 CP...deaia am si comandat 2 buc T7 de 150 CP pt ca cei de la reprezentanta VW D&C Oradea au spus ca e motor VW ...motorul vechi de 150 CP inbunatatit ...MINCIUNI...e  100% FORD!

Chiar daca masina T6 este SH...daca a fost intretinuta corespunzator...duc mult si bine ... T6...150 CP

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si motoarele de 150 de cai au distributia la pompa de ulei pe curea? Daca da, Cat de des ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ...la T6 150 CP pompa de ulei este pe curea...tot la a 2-a sau a 3-a distributie ( depinde daca vedeam scurgeri la simering ) schimbam si cureaua de la pompa de ulei ( cost curea 100 ron OE ) si capacul cu simering din fata de la vilbrochen OE daca prezenta pierderi de ulei...daca NU...nu umblam la capacul cu simerig pana ...la 600.000 Km schimb tot timpul cureaua si arata destul de bine si capacul cu simering de la vilbrochen!

la fiecare distributie schimbam si pompa de apa ( OE )  si cureaua de la alternator ( CONTi ), rola de ghidaj ( INA ) si intinzatorul ( OE ) ...niciodata nu ma lasat inainte de a le schimba la 200.000!

Tot la a doua distributie...la 400.000... schimbat alternator marca AS ( foarte bune si ieftine )  ...nu merita reparat...ca sa schimbi si fulia...si ce mai trebuia prin el...ieseam la cca 650-750 ron...garantie 3 luni....nou AS...1000 ron...garantie 2 ani!

Eu sunt foarte multumit de T6 de 150CP!

 

De azi...bag T7 in "priza" sa zic asa...curse de Austria...cca 4-5 curse pe saptamana ...sa vedem cat tine...ce probleme apar...fac cca 25 - 30.000 Km/luna....daca tot am 2 garantie fara limita de KM    :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel T6 vine cu AD Blue si asta ma retine cel mai mult.

Sunt curios cat de multumit vei fi comparativ cu precedentele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!