Jump to content

Problema Turbo


Freeps
 Share

Postare recomandată

Salutare! Dupa o acceleratie brusca, a aparut cel mai urat sunet pe care l-am auzit pana acum la masina mea...

Nu mai trage, nu scoate fum dar miroase foarte tare a noxe si furtunele de aer sunt moi. Fara erori in bord.

 

Urmeaza sa o duc zilele astea la service...

 

Sa ma astept la cel mai rau sau doar un furtun spart?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie rupt axul turbinei (un indiciu ar fi ca atunci cand o accelerezi se strange furtunul de admisie). Eu zic sa nu o mai folosesti pana cand te lămurești, adica singurul drum ar trebui sa fie la service si asta mers usurel fara sa o turezi prea tare. Daca scoate brusc fum o opresti si nu o mai pornesti.

Posibil sa nu fie asta, dar eu zic sa pui raul inainte in situatia de față.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A fost turbina... Ceva a patruns pe instalatia de aer si a rupt paletele de la turbina. 

Turbina reconditionata si intercooler schimbat. Merge perfect acum! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FlorinCJN

Nu mai deschid alt topic, voi "deturna" topicul colegului.

 

Am reconditionat turbina (Garret 1646) la un VW Touran 1.9 TDI cod motor BRU 90 CP, iar dupa reconditionare nu mai trage la fel. Inainte simeteam cum de la 1800 RPM ma impinge in scaun si tragea constant pana la turatii ridicate. Acum senzatia asta o am doar in jur de 2300-2400 RPM, dar se simte ca nici macar de aici nu trage ca inainte. In plus, daca ridic piciorul de pe acceleratie in jur de 2000 RPM face un sunet ca de bufnita (owling sound, overboost?). 

 

Mecanicul mi-a spus ca turbina nu este reglata cum trebuie, am mers inapoi la cei la care am reconditionat-o si bineinteles ca nu este vina lor, ei zic ca este reglata dupa specificatiile producatorului. Am facut un log in mers, treapta a-3-a, talpa de la 1500 RPM la 4000 RPM si intr-adevar, turbina nu pare sa lucreze corespunzator.

 

Nu as dori sa platesc manopera pentru demontat/montat si sa ma intorc de la "reglaj" cu acelasi rezultat. Se poate regla direct pe masina, dupa valorile din VCDS? La cum arata logul, trebuie umblat la lungimea tijei sau/si surubul de oprire?

1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti din Iasi, mergi la Turbolider si te rezolva baietii.

 

Probabil este ceva din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FlorinCJN

Sunt din Cluj-Napoca. Si as prefera sa ma indrume cineva daca un astfel de reglaj se poate face direct pe masina, urmarind valorile pe VCDS. Intreband in stranga-dreapta, am fost ofertat doar cu demontarea turbinei si reglare pe stand, dar nu mai vreau sa platesc manopera pentru demontare si montare pentru ca nu e tocmai mica.

 

Pe langa întrebările de mai sus, pentru cunoscători: din cate stiu turbina aceasta vine pe mai multe motoare de diverse cilindree si puteri, cu cutii in 5 sau 6 trepte. Reglajul turbinei este standard, sau ar fi trebuit reglată specific pentru motorul meu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!