Jump to content

Schimb Ulei cutie de viteze manuala 6 trepte, 1.2 TSI 110 cai


MarioB21
 Share

Postare recomandată

Va salut!

 

Dupa cum scrie si in titlul topicului as vrea sa schimb uleiul la cutia de viteze deoarece in ultima perioada, cand este mai frig afara, as putea spune  sub 3-4 grade, opune rezistenta la treapta intai si uneori in treapa a 2-a. Problema dispare imediat cum uleiul din cutie s-a incalzit si mai exact dupa cativa km. "Problema" am sesizat-o incepand cu iarna asta pentru ca detin masina de la 80.000km din 2019 iar acum are 170.000km.

 

M-am informat putin inainte si am gasit pe 2 forumuri din Germania urmatoarele informatii Cel putin la modelul 1.2 TSI de 86cp cel in 5 trepte, nu exista buson de umplere si se poate face doar demontand senzorul de marsarier. In schimb am gasit pe un forum de Audi A3 8v faptul ca la motorizarea de 1.4 TSI in 6 trepte, exista buson de umplere. O sa atasez 2 imagini ca sa vedeti despre ce este vorba.

 

Mi-ar fi de mare ajutor daca careva dintre voi a facut deja schimbul de ulei la cutia manuala de pe Golf 7 si sa-mi confirmati daca exista sau nu buson de umplere. 

 

Urmatoarea intrebare pe care o am. Ce ulei se foloseste la cutia manuala? Eu am facut un mic research si pe site la Fuchs am gasit ca s-ar potrivi acest ulei cu indice 75w TITAN SINTOFLUID FE SAE 75W (BluEV Technology) care vine si cu aprobarea VW TL 525 27 (G 052 527 A2) care din cate am inteles este potrivita pentru aceasta cutie de viteze. 1l costa in jur de 14 euro.

 

Uleiul original VW incepe de la 60 euro (doar ca nu l-am gasit pe stoc la acest pret) si de obicei unde se afla pe stoc costa in jur de 80 euro 1l... Chiar am fost curios sa vad care este producatorul pentru uleiul original VW si din cate am depistat cel putin dupa design-ul bidonului ar fi Shell ( o sa atasez imagini) doar ca la Shell din cate am vazut exista 2 vascozitati 75w90 si 75w80, din nou pretul fiind unul foarte accesibil.

 

Cam astea ar fi in mare parte nelamuririle pe care le am si mi-ar fi de mare ajutor daca m-ati putea ajuta cu ambele informatii.

 

Multumesc!

 

1807413157__57.thumb.jpeg.c13530abb61f2aaf5e6b6a4acd99cdb3.jpegshell-550027967-6751041.jpg.632543b2726b0e97240dd5630b90f2f0.jpg38296a767ec555d36fd08641f0c7b56bb8a871a4.jpeg.8994f4b1a12a585e1226c5c2da9f411c.jpegJzMznCG1jR9s7oJc.thumb.jpg.44274da7782da6ae05de32cad771999e.jpg

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
R_a_z_v_a_n

Mutat in Tehnic, fiind o cutie nespecifica unui anumit model. 🍻

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nenciu Victor

Salut, nu cred ca are legatura uleiul, dar e bine sa il schimbi. Cred ca e mai mult problema de timonerie sau ambreiaj ... Eu am schimbat uleiul la cutie la masina din semnatura, am pus de la Motul si la fel face, intra mai greu intr-antaia si marsarier, indiferent de temperatura ... Legat de umplere si golire daca mergi la un service mai de doamne ajuta, nu de cartier, pot verifica in Ekta exact pe unde se umple se goleste ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!