Jump to content

Ce cod aveti la motorul de 1.6mpi,bse sau bgu?(golfv,octavia2,golf plus,a3)


gabi71
 Share

Postare recomandată

Ne poate spune cineva cum functioneaza EGR-ul pe BGU sau BSF? Eu am BSE EURO 4 si am pus si 2 poze in postul #23.

Va puteti uita in poze si veti vedea ca in dreapta gatului busonului de ulei (asa cum te uiti la poza) cam la un lat de plama are ca o ciuperca metalica care seamana leit cu EGR-ul de la alte motoare (care au :) ). In aceasta "ciuperca" intra un furtun (cam 1 tzol in diametru) care la capatul celalalt intra intr-o mini turbina de aer (air pump este pe ETKA) care la randul ei ia aer printr-un furtun identic direct din tubul ce iese din cutia filtrului de aer ce duce in corpul clapetei de acceleratie. Chiar inainte de a intra conducta de admisie in corpul clapetei de acceleratie, se poate vedea ca din gatul pe unde se introduce uleiul nou in motor iese o conducta ce intra in tubul de admisie chiar inaintea corpului clapetei de acceleratie.

Functionarea este in felul urmator pt a indeplini normele euro 4: In urma nu stiu caror calcule si valori primite nu stiu de la ce senzor(i), ECU ia decizia sa porneasca miniturbina (nu se intampla tot timpul) care trage aer direct dupa filtrul de aer si il baga fortat in "ciuperca" sau pseudo-EGR-ul care cred ca este o supapa comandata tot de ECU si lasa sa treaca un anumit volum de aer care se va amesteca cu gazele nearse din motor si va reintra prin conducta din gatul (portul pe unde se baga ulei) direct inainte de clapeta de acceleratie astfel ca gazele din evacuare vor fi ... mult mai arse si vor indeplini normele de EURO 4. Dar nu asa functioneaza un EGR?

Daca gresesc sa ma corecteze cine are mai multe informatii please!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functionarea este in felul urmator pt a indeplini normele euro 4:

......................................

Daca gresesc sa ma corecteze cine are mai multe informatii please!

In the cold start phase of an engine the pollutant concentrations of uncombusted hydrocarbons are relatively high as the catalytic converter has not yet reached its operating temperature.

The purpose of the secondary air system is to reduce the pollutant emissions during this phase.

Injecting additional (secondary) air into the exhaust gas enriches it with oxygen. The result is thermal post-combustion of the

uncombusted elements of carbon monoxide (CO) and hydrocarbon (HC) present in the exhaust gas.

The heat released as a result of postcombustion ensures that the catalytic converter more rapidly reaches its operating temperature.

Cred ca s-a mai discutat... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ... sa discutat foarte mult, la TDI am inteles ca se poate reduce din ECU influenta EGR-ului la 0. La noi (cei cu BSE) nu stiu daca avem asa ceva in ECU. Pompa aia mai porneste si dupa ce motorul a ajuns demult la temperatura de lucru ...

Din traducere libera inteleg ca aerul bagat de aceasta pompa de aer nu mai intra in admisie ci direct in evacuare corect?

Cer scuze de off topic!

Modificat de eugenica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • 2 months later...

Am BSE si nu gasesc senzorul MAF, stie cineva unde se afla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare tuturor.as avea o intrebare,dar nu referitor la ulei ci la distributie.la golful meu am inteles ca e pe lant si de aceea as vrea sa stiu cum imi pot da seama ca e pe lant sau pe curea normala.numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tututor, la motorul BSE (jetta 2008 1.6 102cp) cum se activeaza basic settings (de exemplu 077 secondary air injection). La AVU care este asemanator, se intra pe measuring blocks , 077 si apoi basic settings si la apasarea pedalei de frana incepete procedura (se accelereaza etc). La asta measuring block e disabled (e pe can), ajung in Basic settings, aleg ce test vreau si apas ON/OFF/NEXT, apare ON dar nu se tureaza cand apas frana....

Modificat de axon003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut,

am si eu un Passat din 2007 cu motorul BSE. Imi puteti spune si mie unde se afla filtru de combustibil, daca are. L-am cautat la roate din spate dreapta dar nu ii acolo, sunt doar conductele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat eu intre timp, poate ajuta pe altcineva. Nu are filtru de combustibil, doar ceva filtru sita in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Cum sa nu existe filtru? E pe partea dreapta cam la mijlocul usii din spate imediat dupa prag. E filtru cu 3 conducte pentru ca are regulator de 4 bari integrat. L-am schimbat eu anul asta si costa 75 lei de la MAN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in service pe elevator si am vazut conductele cum ies din rezervor si merg spre motor pe sub plasticele de la prag si nici vorba de filtru

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE. First/last warning.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovy24junioru
On ‎01‎.‎07‎.‎2017 at 8:58 AM, daktona said:

Am fost in service pe elevator si am vazut conductele cum ies din rezervor si merg spre motor pe sub plasticele de la prag si nici vorba de filtru

Sub plastice trebuie sa existe. Uita-te atent. Nu se poate sa nu aiba filtru.

 

Unbenannt.jpg

Modificat de ovy24junioru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu, tot asa am zis si eu, ca nu se poate sa nu aiba filtru, dar dupa ce m-am uitat sub masina si am mai cautat pe net, intradevar, modelul acesta are doar un filtru in rezervor, corp comun cu pompa

Am intrat acuma la Mann filters pe site si pt motorul BSE la filtru combustibil scrie lifetime

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovy24junioru
17 hours ago, daktona said:

stiu, tot asa am zis si eu, ca nu se poate sa nu aiba filtru, dar dupa ce m-am uitat sub masina si am mai cautat pe net, intradevar, modelul acesta are doar un filtru in rezervor, corp comun cu pompa

Am intrat acuma la Mann filters pe site si pt motorul BSE la filtru combustibil scrie lifetime

Si eu am BSE dar pe VW JETTA ConfortLine. si am filtru cu 3 conducte cu regulator de 4 bari integrat. L-am schimbat luna trecuta si am pus de la Mann filters. Era original din fabrica 2008. Am zis ca dupa 134,000 km ii ajunge. cu toate ca in manualul de service scrie replace fuel filter only diesel at xxxxxx km. Nemtii la benzinare nu schimba, dar au alta benzina. eu am zis ca nu ma zgarcesc si il schimb.

Ma mir ca la modelul tau s-au zgarcit sa puna separat jos asa ca la alte modele.

P.S: era jos in locul mentionat anterior. sta prins intr-un colier cu un surub. conductele se clipseaza usor. Erau sub presiune. deci m-am parfumat putin :)

Modificat de ovy24junioru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am foarte mirat ca sau zgarcit la un filtru normal de benzina. Ii prima masina de care stiu sa nu aiba filtru. Cand am luat masina era abtibiltul la motor cu informatiile cand s-a schimbat uleiul, tipul si filtrele ce sau schimbat si erau toate bifate mai putin cel de combustibil. M-am gandit ca o fi fost zgarcit fostul proprietar si nu la mai schimbat, dar ce sa schimbi daca nu ii. M-am uitat si la un magazin de piese auto cu ceva program ce aveau si intradevar sunt doua configuratii la motorul acesta. Unul cu filtru pe partea dreapta jos si unul cu filtrul in rezervor. Nu stiu care ii logica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
florynbadescu

Deoarece nu găsesc alt forum legat de motor BSE postez aici următoarea problemă. Știe cineva dacă pe Passat b6 1.6benzină 102cp instalația de alimentare cu aer diferă de cea de pe octavia 2 1.6mpi 102cp? Atasez 2 poze, prima este pentru octavia si a 2-a este ce mi-a găsit la magazin de piese auto după seria de caroserie. 

image.png.8a48e76c9e6b21fdd42d6ed16c262704.png

IMG-20190815-WA0002.jpg

Dacă are cineva o poză cu instalația de alimentare cu aer de pe passat b6 1.6mpi 102cp motor BSE rog să pună aici. Mersi.

Modificat de florynbadescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Pentru motorul BGU , ma poate ajuta cineva cu un manual de reparatie ? Ma intereseaza in mod special , pasii demontarii admisiei si cuplurile  de strangere  a acesteia si a capacului de la curbutori . Cu stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!