Jump to content

Adaptare pentru acumulatorul de presiune de încărcare


PIOctav
 Share

Postare recomandată

Salut, am o întrebare despre prima adaptare pentru acumulatorul de presiune de încărcare(actuator turbina electronic fara piulita de reglaj)... am inlocut una nouă, l-am conectat și am încercat să fac prima
Adaptare, noul acumulator se mișcă până la capăt, dar nu se întoarce decat după 2 minute in VCDS spunând că s-a terminat din cauza timpului(finished because of time).
așa că epc și lumina motorului de verificare  raman aprinse așa.

Dar poate cineva are idei care să mă ajute.
jetta 1.4 tfsi 2013 hybid cu cod motor CRJA

1 Fault Found:
19404 - Turbo/Super Charger Boost System 
          P2263 00 [044] - Performance
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 8
                    Mileage: 260663 km
                    Date: 2024.03.14
                    Time: 19:58:41

                    Engine RPM: 1037.50 /min
                    Normed load value: 16.5 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 5 °C
                    Intake air temperature: 5 °C
                    Ambient air pressure: 1010 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.960 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Charge pressure actuator: specified position: 140.00 %
                    Bypass valve f high press turboch turbine inlet: actual value: 99.98 %
                    Charge pressure actuator: adaptation for lower stop: 4499.6 mV
                    Bypass valve for high press turbocharger turbine inlet: status-Bits 0-7: 55
                    Bypass valve for high press turbocharger turbine inlet: status-Bits 0-7: 0
                    Bypass valve for high press turbocharger turbine inlet: status-Bits 0-7: 0
                    Bypass valve for high press turbocharger turbine inlet: status-Bits 0-7: 66
                    Bypass valve for high press turboch turbine inlet: uncond volt: 4499.2 mV
                    Charge air pressure: actual value: 1016.17 hPa


Mulţumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv changed the title to Adaptare pentru acumulatorul de presiune de încărcare
vlahdacoroman

Turbina respectiva nu are ok pozitia(lungimea tijei)fizica, monteaza un turbocompresor original,are destule TPI-uri in care se specifica cum trebuie  montat turbocompresorul si adaptat actuatorul,daca nu se incadreaza între minim si maxim nu merge adaptat fiindcă nu are reglaj!

Cele aftermarket au diferente mari si nu se incadreaza...situatia e complexa la 1.4 tsi,iti trebuie unul original!

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!