Jump to content

Eroare martor rosu presiune ulei


sorin3660
 Share

Postare recomandată

Salutare.Problema cu martorul rosu aprins presiune ulei s-a manifestat foarte rar la inceput ,pe urma din ce in ce mai des.Acum iarna face cam dupa 1/2ora dupa ce se incalzeste uleiul presupun.Se aprinde dupa ce merg cu ea normal si  scade turatia  ,Daca merg mai sustinut nu se aprinde.De exemplu cand stau la semafor si plec de pe loc se manifesta.Initial am schimbat senzorul,uleiul si filtru de ulei( Motul X-Clean 5w30,filtru original VW ,senzor Hella)dar degeaba.Motorul este CAXC 1,4 tsi Seat Leon.240.000 km.Posibil pompa de ulei.?Am cumparat un tester de presiune pentru a verifica presiunea ulei dar e cam frig si nu am garaj .Multumesc anticipat.

IMG_4945.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina verifici presiunea reala,recomand sa nu mai mergi cu ea. Se pot produce daune grave,cu costuri mari de remediere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai problema a aparut cam de 2 ani.Nu sunt zgomote la motor,de tras trage normal,doar becul si buzzerul ma deranjeaza.Banuiesc ca pana acum se intampla ceva cu motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da și nu. De regula presiunea creste în timpul accelerației.

Verifica cu manometrul de presiune, când e rece, respectiv cald motorul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42 minutes ago, sorin3660 said:

Banuiesc ca pana acum se intampla ceva cu motorul.

Se intampla ,uzura/defectiunea se amplifica pana se va gripa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Recomand sa  vizionezi canalul de yt "I do Cars" cam orice video .

AI fi surpins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, EEXCALADE said:

Se intampla ,uzura/defectiunea se amplifica pana se va gripa .

Exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutor.Va tin la curent cu deznodamantul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Publicat (modificat)

Salutare.Am reusit o verificare de presiune ulei.Iata valorile

15  grade temperatura ulei - 1,8 bar

50 grade temperatura ulei- 0,4 bar

55 grade temperatura ulei- 0,3 bar. 

la relantiu toate valorile. Cu uleiul cald in 2000 ture creste la 1,4 bar.Daca schimb pompa e posibil sa se rezolve problema?

Modificat de sorin3660
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

prima oara verifica cum arata axul cu came.

axele*

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Te referi la arbore (la cuzineti daca sunt ok)sau la axele came chiulasa? Ce sa verific? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Te referi la axele cu came,am inteles acum.M-am uitat pe un forum si am vazut o problema aproape identica cu a mea care s-a rezolvat prin inlocuirea " cambox"banuiesc ca asa se numeste in engleza.aici  am citit.

Modificat de sorin3660
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!